Skip to content

אלוף מיל' לוין: "צריך לסתום את הפה – ובזה הממשלה חוטאת, הצורך להתלהם ולנסות לזכות בקרדיט מדאיג"

לוין תקף חריפות את מהלכי הדרג המדיני , ראש הממשלה ושר הביטחון ואמר כי האזהרות הפומביות וההתרברבות על כוחנו – מביאות להידרדרות ביטחונית מסוכנת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלוף במילואים עמירם לוין הזהיר היום (שבת) על רקע יירוט כלי הטיס הבלתי מאויש בצפון: "צריך לסתום את הפה – ובזה הממשלה חוטאת. הצורך מיד אחרי היירוט להתלהם ולנסות לזכות בקרדיט מדאיג". לוין שרואיין לרשת ב' בקול ישראל תקף את הדרג המדיני, ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת שר הביטחון אביגדור ליברמן מבלי לנקוב בשמותיהם ואמר כי הדרג המדיני גורם בדיבוריו למלחמה. "האזהרות לצד הסורי ולאיראן צריכות להיות מכוונת בשקט לגורמים הנכונים", אמר לוין "ואנחנו יודעים לעשות את זה". בשביל מה לפתוח את הפה?, אפשר לעשות את זה בשקט, הזהרתי לפני זמן רב כי אנחנו גורמים להתדרדרות ביטחונית בדיבורים ובתקיפות הנשנות בסוריה ואני לא רוצה לחשוב כי זה מגיע לא מהסיבות הביטחוניות ותקפו אותי בשצף קצף בשל כך" אמר לוין.

לוין (צילום מדף הפייסבוק)
לוין (צילום מדף הפייסבוק)

בשביל מה להזהיר כי במלחמה הבאה ישראל תילחם ב-3 חזיתות, לבנון, סוריה ובעזה? בשביל מה להצהיר כי ישראל תטפל בכולם וגם בחיזבאללה ביחד? למה צריך לפרסם תכנית פעולה צבאית?", שאל לוין והביע דאגה כי במקום ההרתעה שמגיעה מאיפוק תקשורתי ובחירת התגובות הצה"ליות לנעשה בסוריה הדרג המדיני מביא באזהרות וההתהדרות בכוחנו להידרדרות ביטחונית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן