Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 16 בפברואר, 2018

בתים במיליון דולר 10, דוקטור מיאמי, הילד, נפלאות החושים, העיר האבודה Z, הכל על הפנים!, הקבוצה הראשונה: יובנטוס, אין לך תחליף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:29 הילד | The Boy, ערוץ Yes2 

אימה. אומנת המגיעה לאחוזה כפרית מגלה להפתעתה שהילד בו עליה לטפל הוא למעשה בובה בגודל טבעי. ההתנהלות יוצאת הדופן הזו מתבררת בהדרגה כמסוכנת ומאיימת בהרבה מהמצופה. שחקנים: לורן כהן ("המתים המהלכים"), רופרט אוונס. במאי: ויליאם ברנט בל. ארה"ב, 2016. 

18:00 בתים במיליון דולר 10 | Million Dollar Listing 10, ערוץ החיים הטובים

עונה חדשה לריאלטי הנדל"ן העוקב אחר חייהם המקצועיים והאישיים של חמישה מתווכי על בלוס אנג'לס. העונה תצטרף מתווכת חדשה, טרייסי טוטר מלטאס, אשת מקצוע קשוחה במיוחד שתחשוף גם את צדדיה הרגישים יותר כרעיה ואם. הסדרה, שזכתה להצלחה רבה, הניבה גם שלוש סדרות ספין אוף המתרחשות בניו יורק, מיאמי וסן פרנסיסקו.

18:45 דוקטור מיאמי | Dr. Miami, ערוץ החיים הטובים

ד"ר מייקל סלזהאור הוא ד"ר מיאמי, כוכב המדיה החברתית והמנתח הפלסטי של הידוענים. סלזהאור דואג לשדר את ניתוחיו בשעת אמת באינסטגרם ובסנאפצ'ט, מנהג שהפך אותו לדמות פולחן וזיכה אותו בעדר מעריצים נלהב. הסדרה תעקוב אחר שגרת יומו של הד"ר, העימותים עם צוות המרפאה האקצנטרי והלקוחות התובעניים.

22:00 נפלאות החושים | The Sense Of Wonder | Les Gout Des Merveilles, ערוץ Yes3

קומדיה רומנטית שובת לב. לאחר מות בעלה, מתקשה לואיז לשמור על החווה המשפחתית. יום אחד היא פוגעת עם רכבה בפייר העדין והמיוחד. בהדרגה מתברר שהוא זה שיכול להשיב טעם לחייה. שחקנים: וירז'יני אפירה, בנז'מין לאוורן, היאם עבאס. במאי: אריק בנאר. צרפת, 2015. אולי לא הכל אמין בסרט, אבל הוא בהחלט כייפי, צבעוני ויפה. ציון: 

22:00 העיר האבודה Z יThe Lost City Of Z, ערוץ Yes4

דרמת הרפתקאות המבוססת על סיפורו האמיתי של קולונל פרסי פוסט, חוקר ארצות בריטי שיצא בתחילת המאה ה-20 למסע אל תוך יערות האמזונס וגילה עדויות לתרבות קדומה ולא מוכרת. הוא נתקל בזלזול ולגלוג מצד הקהילה המדעית והחליט לצאת לעוד מסע מסוכן ומפרך, הפעם כשהוא מלווה בקרובים אליו: אשתו, בנו ועוזרו האישי – כל זאת במטרה לאתר מחדש את העיר האבודה. שחקנים: צ'ארלי הונאם, סיינה מילר, רוברט פטינסון. במאי: ג'יימס גריי ("הלילה הוא שלנו"). ארה"ב, 2017. אפוס היסטורי רחב ויפהפה, אולם הוא יותר משכיל אינטלקטואלית מאשר רגשית. ציון: 

הכל על הפנים! | !Everything Sucks, נטפליקס | Netflix 

סדרה מקורית של נטפליקס. השנה היא 1996, ובעיירה בשם בורינג, תלמידי התיכון הדחויים שחברים במועדון הווידאו ובמועדון הדרמה מתמודדים באומץ עם קשיי גיל ההתבגרות בעידן קלטות הווידאו. שחקנים: ג'אהי דיאלו וינסטון, פייטון קנדי, פאץ' דארה. יוצרים: בן יורק ג'ונס, מייקל מוהאן.
.

הקבוצה הראשונה: יובנטוס | First Team: Juventus, נטפליקס | Netflix

בואו לעקוב אחר קבוצת הכדורגל הנודעת יובנטוס, על המגרש ומחוצה לו, כשהיא מנסה לזכות באליפות איטליה בפעם השביעית ברציפות ובתואר אלופת אירופה.

אין לך תחליף | Irreplaceable You
, נטפליקס | Netflix

אבי מאובחנת באופן מפתיע כחולה בסרטן, ומחליטה לחפש בת זוג חדשה לסם, ארוסה ואהובה מילדות, שלא יודע איך להתנהג בדייטים. שחקנים: גוגו מבאטה-רו, מייקיל הויסמן, כריסטופר ווקן. במאית: סטפני ליינג.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן