Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 05 במרץ, 2018

חלוצה 15, קצוצים צעירים 4, אחותי ג'קי 2, הבתים המוזרים ביותר בעולם, להתארח אצל היורי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:00 חלוצה 15 | The Pioneer Woman 15, ערוץ Food Network

עונה 15 לסדרת הבישול. רי היא המארחת המושלמת ועורכת מסיבת קוקטייל לצוות כדי להודות להם על הקמת החנות החדשה שלה, עם פונץ' מיוחד כדי להרים כוסית לצוות. בהמשך רי מבשלת ארוחות קלות בכלי אחד ומעלה את הטמפרטורות למשפחתה חובבת החריף עם עוף קונג פאו ופופקורן סרירצ'ה. כמובן, אי אפשר בלי הארוחות ב-16 דקות של רי – החודש התפריט כולל טאקו שרימפס מהיר, צלעות חזיר וטוסט גבינה פריך וידידותי לילדים.

20:00 קצוצים צעירים 4 | Chopped Junior 4, ערוץ Food Network

עונה רביעית לסדרה שבה השפים הצעירים באמריקה מתחרים על פרס של 10,000 דולר ועל תואר האלוף הקצוץ הצעיר. מדי פרק ארבעה מתמודדים חדשים מתחרים זה בזה ונגד השעון ומכינים מתאבנים מושכים, מנות פתיחה מפתות וקינוחים מושחתים. בעונה זו נמנים עם השופטים השחקנית ובת המלוכה לעתיד מייגן מרקל והשף מרקוס סמואלסון – והם צריכים לתת ציון ליצירות הקולינריות של הילדים, מפילה דג ועד לפאי דלעת. השפים אולי חמודים, אבל המנות שלהם רציניות.

21:45 אחותי ג'קי 2, ערוץ Hot בידור ישראלי

עונה שנייה לסדרת הריאליטי המתעדת את חייה של ג'קי אזולאי, אמה מרים ו-13 אחיה המתגוררים בעיר הולדתה בית שמש. בעונה החדשה נאלצת ג'קי לוותר על חלום המסעדה ומחפשת את דרכה מחדש. גם היחסים בינה לבין בעלה ישראל נתקלים בקשיים ובעוד השניים מנסים למצוא את הדרך חזרה לחיבור החזק ביניהם, ג'קי מחליטה שהגיע הזמן לילד נוסף. מרים מפתיעה את בנותיה כשהיא מגלה להן שהיא רוצה לשנות את חייה באופן משמעותי, ומופתעת כאשר לא כל בני המשפחה תומכים ברצונה. אחיותיה ג'ולי, הודיה ואושרת מצליחות, כל אחת בדרכה, להגשים חלום, והמשפחה כולה אינה מפסיקה לאהב, להצחיק להפתיע ולרגש. יוצרות הסדרה: איילת הלר, הדס איילון.

הבתים המוזרים ביותר בעולם | The World's Most Extraordinary Homes, נטפליקס | Netflix

האדריכל זוכה הפרסים, פירס טיילור, והשחקנית חובבת הנדל"ן, קרוליין קוונטין, נוסעים ברחבי העולם ומבקרים בבתים לא שגרתיים במקומות לא צפויים.

להתארח אצל היורי | Hyori's Bed & Breakfast, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרת הריאליטי. דיוות הקיי-פופ, לי היו-רי, ובעלה, פותחים את ביתם על האי ג'לו היפהפה ומזמינים בחינם אורחים ללינה, ארוחה ושיחה אל תוך שעות הלילה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן