Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 13 במרץ, 2018

האיש בעל לב הברזל, בנקרופט, 42 גרם, הטובות לקרב 2, מרתה אופה 6, ריקי ג'רוויס: אנושיות, בית הטראסה: דלתות חדשות נפתחות, ילדי הלווייתנים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 האיש בעל לב הברזל | The Man with the Iron Heart, ערוץ Yes3

מותחן היסטורי המבוסס על סיפור אמיתי ועל ספרו רב המכר של לורן בינה, 'למוח של הימלר קוראים היידריך'. בשיאה של מלחמת העולם השנייה נשלחים שני אנשי המחתרת הצ'כית להתנקש בחייו של ריינהרד היידריך, מבכירי המשטר הנאצי ומאדריכלי הפתרון הסופי. הסרט נע בין סיפורו של היידריך לתיאור מבצע ההתנקשות. שחקנים: ג'ייסון קלארק, ג'ק אוקונל, רוזמונד פייק, מיה וסיקובסקה. במאי: סדריק חימנז ("הצרפתי"). צרפת / בריטניה, 2017.

22:00 בנקרופט | Bancroft, ערוץ Yes Edge

שרה פאריש ("קצוות מפוצלים", "דוקטור הו") מככבת במותחן חדש בעל ארבעה פרקים מבית ITV ומגלמת את חוקרת המשטרה אליזבת בנקרופט, אישה עם סודות אפלים בעברה. היא נחשבת לשוטרת מבריקה שהקריבה את חייה לכוחות המשטרה, כל עמיתיה בוטחים בה ואוהבים אותה, ונראה שהיא צפויה לקבל קידום בזמן הקרוב. בזמן שבנקרופט עסוקה בניסיון להפיל כנופיית סמים גדולה, דעתה מוסחת על ידי הבלשית קת'רין סטיבנס (פיי מרסי) שחוקרת תיק ישן שבנקרופט הייתה מעורבת בו. מהר מאוד בנקרופט מגיעה אל הקצה ותעשה הכל כדי לשמור את סודותיה ולמנוע את חשיפת האמת אודותיה.

22:00 42 גרם | i42 Grams, ערוץ Yes דוקו

התהוותו ונפילתו של אייקון קולינרי. אחרי שעבד במיטב המסעדות בעולם, השף ג'ק בייקלהפט, מתקשה למצוא מטבח משל עצמו. הוא מחליט לפתוח עם אשתו, אלכסה, מסעדה מחתרתית בביתם לפודי'ז מכל העולם ובה הוא מבשל תפריט בן 15 מנות ל-10 אנשים בלבד. חוויה יוצאת דופן: טעמים חדשים לצד כלים מלוכלכים, ששוכבים בכיור הבית. לאחר שנה, בעקבות הצלחת המקום, פותחים השניים את מסעדת – '42 גרם' בשיקגו. הסרט עוקב אחרי ג'ק ואשתו בתהליך ההקמה – מפיתוח התפריטים, גיבוש צוות העובדים, עיצוב המקום, לצד המשברים שמתחילים לצוץ בחיי הנישואין. המסעדה המצליחה שואבת מהם כוחות רבים והיא אכן זוכה, בסופו של דבר, לשני כוכבי מישלן, אך החלום האמריקני לא אורך זמן רב. בימוי: ג'ק ס. נוול. 90 דקות, ארה"ב, 2017.

22:45 הטובות לקרב 2 | The Good Fight 2, ערוץ Yes Edge

הדרמה המשפטית והפוליטית, הספין אוף של "האישה הטובה", חוזרת בעונה שנייה. ספוילר – העולם משתגע ושיעור אחוזי הרצח בשיקאגו בעליה מתמדת. בתוך השיגעון, דיאן, לוקה, מיאה ושאר עובדי הפירמה מוצאים את עצמם תחת מתקפה פסיכולוגית כאשר לקוח במשרד אחר הורג את עורך הדין שלו בגלל חיוב-יתר. לאחר שמישהו מחקה אותו ועורך דין נוסף נרצח, אנשי המשרד מתחילים לבחון את לקוחותיהם בחשדנות וכל אחד נראה פתאום מאיים. בינתיים, דיאן נאבקת בשותפה חדשה, המתגלה כלא פחות מאשתו לשעבר של אדריאן בוזמן; מיאה הופכת קשוחה יותר לאחר שעמדה למשפט בעקבות הסקנדל של הוריה ולוקה נאלצת לשוב ולהתמודד עם צרותיו של קולין סוויני. אריקה טזל, שגילמה את השותפה ברברה ועוזבת את הסדרה, תופיע בפרק פתיחת העונה.

23:00 מרתה אופה 6 | Martha Bakes 6, ערוץ האוכל

עונה חדשה לסדרת האפייה בכיכובה של כוהנת הבישול, מרתה סטיוארט, בה היא שבה להגשים פנטזיה ישנה: יצירת קורס ויזואלי עם המתכונים הטובים ביותר לאפיה ביתית. התכנית מתבססת על שנים של התנסויות, הוראה ומחקר על מנת להביא אליכם מבוא בהיר ומפורט לאמנות האפייה.

ריקי ג'רוויס: אנושיות | Ricky Gervais: Humanity, נטפליקס | Netflix

ריקי ג'רוויס שב אל הבמה בלונדון לספיישל נוקב ומדבר על הזדקנות, פינוק, תפיסת עולמו בנושא גידול ילדים ועוד. במאי: ג'ון ל. ספנסר.

בית הטראסה: דלתות חדשות נפתחות | Terrace House: Opening New Doors, נטפליקס | Netflix 

קבוצה של צעירים, ביניהם שף, גולש סנובורד ושחקנית הוקי קרח, מתכנסת ביער קארויזאווה ומנסה להגשים חלומות. שחקנים: ריינה טרינדל, יושימי טוקוי, אזוסה באבאזונו.

ילדי הלווייתנים | Children of the Wales, נטפליקס | Netflix 

אנימה פנטזיה. צ'אקורו הארכיונאי הצעיר מבין בקסמים ויודע שזמנו מוגבל, אבל הכול משתנה כשנערה מבחוץ מופיעה באי שלו. מדובבים: נאצוקי האניי, מאנאקה איאוואמי, יוצ'יהירו אומהארה

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן