Skip to content

אלפא רומיאו סטלביו תלתן ירוק בישראל במחיר של 750,000 שח

קבוצת סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו השיקה בישראל במסגרת מסע HOLYLAND 2018 את אלפא רומיאו סטלביו תלתן ירוק, רכב ה-SUV בגרסת העלית היוקרתית של אלפא רומיאו. החברה מצפה למכור 5-10 רכבים בשנה הקרובה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת סמל"ת, ייבואנית אלפא רומיאו משיקה בישראל במסגרת מסע HOLYLAND 2018   את אלפא רומיאו סטלביו תלתן ירוק, רכב ה-SUV בגרסת העלית היוקרתית של אלפא רומיאו. סטלביו תלתן ירוק מציע חווית נהיגה ספורטיבית מצויד במנוע 2.9 ליטר V6 בי טורבו המספק 510 כ"ס וכולל מערכת הנעה כפולה Q4 מתקדמת וטכנולוגיה מעולם המירוצים. הרכב מגיע למהירות מקסימלית של 283 קמ"ש ומאיץ מ- 0 ל- 100 קמ"ש תוך 3.8 שניות.

אלפא רומיאו סטלביו תלתן ירוק (צילום:דן בר-דוב)

לדבר מנכ"ל הקבוצה, אורי להב, מצפה החברה למכור כ 5-10 רכבי סטלביו תלתן ירוק, בהסתמך על התוצאות הנאות של הג'ולייטה תלתן ירוק שמחירה כ 700 אלף ₪ וממנה נמכרו בשנה האחרונה 22 יחידות. היעד שרואה לעצה החברה במכירות הסטלביו (200כ"ס ו 280 כ"ס) הוא כ -280 יחידות בשנה הקרובה.

אלפא סטלביו ,עיצוב פנים יוקרתי (צילום יח"צ)
תלתן ירוק ,המחיר 750 אלף שח (צילום דן בר-דוב)

עוד אמר אורי להב מנכ"ל קבוצת סמל"ת: "אנחנו משיקים היום את האלפא רומיאו סטלביו בגרסת התלתן הירוק שהיא גרסת הקצה של הדגם ומייצגת את העתיד של המותג והדרך המיוחדת של אלפא רומיאו שמצליחה לייצר רכבים מרגשים ובטיחותיים שמאפשרים ללקוחות ליהנות מחוויית נהיגה יוצאת דופן , טכנולוגיה ובטיחות ברמה הגבוהה ביותר".

אלפא רומיאו תלתן ירוק (צילום: יח"צ אלפא רומיאו)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן