Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 24 במרץ, 2018

היחידה: פריז, העולם על פי דנקן, מלחמת תשעים הדקות, ארתור מילר: מחזה חייו, Brother Nature, Red Trees
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 היחידה: פריז | Antigang, ערוץ Yes3 

רימייק לסרט הבריטי "היחידה", שבפני עצמו מבוסס על סדרת טלוויזיה משנות ה-70. מפקדה של יחידה משטרתית מיוחדת, שתפקידה לתפוס את העבריינים הכי מסוכנים ברחובותיה ההומים של פאריז, צריך לעצור פושע מתוחכם שחזר לפעול לאחר שנים של היעדרות. שחקנים: ז'אן רנו, קטרינה מורינו. במאי: בנג'מין רושה. צרפת, 2015.

22:00 העולם על פי דנקן | The Way Way Back, ערוץ לייפטיים

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 19 בדצמבר, 2015, בשעה 14:45, בערוץ Hot גולד

22:30 מלחמת 90 הדקותThe 90 Minute War, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

הסרט מבוסס על ספר באותו שם מאת איתי מאירסון שיצא לאור ב-2008. סאטירה מפתיעה שמתארת מצב מופרך, לכאורה, בו ישראלים ופלסטינים נדרשים להכריע את הסכסוך רב השנים ביניהם באמצעות משחק כדורגל. מי שינצח בין הנבחרות יקבל בעלות מלאה על ארץ ישראל, ומי שיפסיד יפנה את השטח ויעבור למדינה אחרת. האחריות על ביצוע המשחק הגורלי מוטלת על יושבי ראש ההתאחדויות הישראלית והפלסטינית לכדורגל. השניים מבלים את זמנם עד המשחק בניסיון להגדיל את היתרון שלהם ולהפריע לצד השני להתכונן כראוי למשחק. במקביל הם נאלצים להתמודד עם הלחץ של הציבור, של השחקנים ושל הפוליטיקאים. שחקנים: משה איבגי, נורמן עיסא. במאי: איל חלפון. ישראל, 2015.

23:00 ארתור מילר: מחזה חייו | Arthur Miller: Writer, ערוץ Hot HBO

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 20 במרץ, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Yes דוקו + סלקום TV

Brother Nature, נטפליקס | Netflix

סרט קומי. יד ימינו של חבר קונגרס מתכנן להתמודד על התפקיד של הבוס שלו. הוא יוצא לטיול עם חברתו ומשפחתה ועד מהרה מגלה שגיסו עשוי לשבש את תוכניותיו. שחקנים: טאראן קילאם, ג'יליאן ג'ייקובס, בובי מויניהאן.

Red Trees, נטפליקס | Netflix 

סרט תיעודי. במאית הסרט, מרינה ווילר, עוקבת אחר מסע משפחת אביה, ניצולי מחנה השמדה נאצי סמוך לפארג, במהלך מלחמת העולם השנייה. 97 דקות, ארה"ב, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן