Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 26 במרץ, 2018

עמק הסיליקון, בארי, מיליארדרים 3, מנתח ללא גבולות, תחנה 19, דטרויטרס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

05:00 עמק הסיליקון 5 | Silicon Valley 5, ערוץ Yes Oh + סלקום TV 

עונה חדשה לקומדיה של מייק ג'אדג' עבור HBO, על גאוני המחשב והסטארט-אפיסטים בעמק הסיליקון. בסיום העונה הרביעית עזב טי. ג'יי. מילר את הסדרה בשל חוסר הסכמה יצירתית עם המפיק אלק ברג. ספוילר – ריצ'ארד עומד כעת בראשה של חברה המונה 50 עובדים, וממשיך לספק אתנחתות קומיות בהתנהגותו הנוירוטית הלחוצה. כמובן שג'ראד נמצא שם לתמיכה, בזמן שדינש וגילפויל מתעדים בשמחה את ההתפרקות של ריצ'ארד.

05:30 בארי | Barry, ערוץ Yes Oh + סלקום TV

קומדיה שחורה חדשה מבית HBO בכיכובו של ביל היידר ("SNL") שיצר ומפיק אותה יחד עם אלק ברג ("עמק הסיליקון") המספרת על בארי, צעיר מיואש, מתנקש בשכר נמוך שמתאהב במשחק, בזמן שהוא נמצא במשימת עבודה בלוס אנג'לס. המפעיל של בארי, פוצ'ס (סטיפן רוט, "VEEP") שוכר את שרותיו לטובת עבודה בתוככי המאפיה הצ'צנית האלימה בראשותו של גוראן פזר (גלן פלטשר, "מיליארדים") ויד ימינו נוהו האנק (אנתוני קריגן, "גות'האם"). המטרה של בארי: שחקן המקיים רומן עם אשתו של פזר. בארי עוקב אחר המטרה שלו אל סדנת משחק אותה מקיים המורה האהוב / הגורו ג'ין קאוזנו (הנרי וינקלר, "ימים מאושרים", "משפחה בהפרעה") ובארי מיד נמשך אל תוך קבוצת הסטודנטים למשחק ובעיקר אל סאלי (שרה גולדברג). בארי רוצה לפתוח בחיים חדשים בקהילה הנלהבת ומלאת התקווה הזו, אבל עברו הפלילי אינו עוזב אותו. האם ימצא דרך לשלב בין שני העולמות?

07:00 מיליארדרים 3 | Billions 3, ערוץ Yes Edge

פול ג'יאמטי ו-דמיאן לואיס חוזרים בעונה חדשה של הדרמה המורכבת והפרובוקטיבית העוסקת ביחסי הכוחות הפוליטיים בעולם ההון ופיננסים של ניו יורק. ספוילר – העונה תמשיך לחקור לעומק המאבק חסר הרחמים בין התובע המחוזי צ'אק רודס ומלך קרנות הגידור המבריק בובי אקסלרוד, את מערכת היחסים של וונדי רודס עם בעלה לאחר שהשלימה איתו בפרק סיום העונה, ומנגד את יחסיה עם אקס, המעסיק שלה לשעבר שהוא גם חבר קרוב. אסיה קייט דילון שגילם בעונה הקודמת את טיילור הנון בינארי, הופך לשחקן קבוע בעונה זו. אל העונה החדשה מצטרף בתפקיד אורח ג'ון מלקוביץ', בתפקיד המיליארדר הרוסי גריגור אנדולוב.

21:45 מנתח ללא גבולות | The Rebel Surgeon, ערוץ Hot8

אזיקונים, סיכות שיער וחלקי אופניים הם רק חלק מהאביזרים המשמשים את המנתח האורתופדי, ד"ר אריק אריכסן, בעבודתו השגרתית באפריקה. לאחר 30 שנות עבודה בשבדיה, למנתח האורתופדי נמאס מכל הרגולציות, רשימות ההמתנה והסחבת שהופכת את עבודתו לכמעט בלתי אפשרית. אז הוא מחליט לארוז את חייו ויחד עם אשתו, אחות במקצועה, לעבור לאפריקה, שם רופאים הם מצרך נדיר. תוך תקופה קצרה חדר ההמתנה שלו מתמלא עד אפס מקום והתושבים מגיעים אליו מכל עבר. כיצד הוא יכול להבטיח שללא פיקוח חיצוני לא יהפוך לאוטוקרט?

22:00 תחנה 19 | Station 19, ערוץ Yes דרמה

מבית היוצר של שונדה ריימס – מגיעה הספין-אוף של "האנטומיה של גריי". הסדרה מתרחשת בתחנת הכיבוי של סיאטל, תעקוב אחר הכבאים המסורים של העיר – מהקפטן עד אחרון המגויסים – ותעסוק בלוחמות ולוחמי אש, האמיצות והאמיצים שמסכנים את חייהם בזמן המשמרת וגם אחריה. בראש הפקת הסדרה החדשה תעמוד סטייסי מק'י, המפיקה הראשית של "האנטומיה של גריי", שגם תהיה אחראית על כתיבתה. בסדרה יככב ג'ייסון ג'ורג', ד"ר בן וורן מסדרת האם, שמתאמן בפרקים האחרונים לקראת תפקידו החדש ככבאי, לצדם של ג'ינה לי אורטיז ("ד"ר רוזווד") ו-מיגל סנדובל ("מדיום"). לצורך התפקיד יעזוב ג'ורג' את בית החולים 'גרייס סלואן', אך צפוי להגיח מידי פעם.

דטרויטרס | Detroiters, ערוץ Hot קומדי סנטרל

סדרה קומית, שיצרו סם ריצ'ארדסון ("Veep") ו-טים רובינסון ("סאטרדיי נייט לייב"). ג'ייסון סודייקיס ("איך להיפטר מהבוס"), שמשמש כאחד ממפיקי הסדרה, מככב גם בכמה מהפרקים. סם דובה (ריצ'ארדסון) וטים קרמבלין (רובינסון) הם שני חברים טובים שמפיקים למחייתם פרסומות דלות-תקציב בדטרויט – אבל ממש כמו העיר שבה הם חיים, גם לשני הפרסומאים הכושלים הללו יש שאיפות גבוהות הרבה יותר.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן