Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 08 באפריל, 2018

שכונה 3, סופיק, היטלר: כרוניקה מצולמת, חוף האקסים: מוכנים לקיץ, נקודת פריצה, יום רביעי הגדול, לגיון 2, חיים על החרב , פטרנו, הרקדן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:30 שכונה 3, ערוץ טין ניק

סדרת הלהיט לבני הנוער חוזרת בעונה שלישית נועזת ומרגשת במיוחד שתחל בדיוק בנקודה שבה החלה גם העונה הקודמת, אבל הפעם, כדי לתקן את מה ששיבשה רחלי ולהציל את השכונה – יצטרכו השכונקים לצאת למסע עוצר נשימה שייקח אותם עד אילת. גם המתח בין הבן-דוידים, השיינפלדים ושאר תושבי השכונה יעלה מדרגה, סופה של השכונה כמו שהכרנו – קרוב מתמיד והגיבורים, יסכנו הכל כדי להציל את הבית והמשפחה. לקאסט יצטרפו העונה גם דר זוזובסקי, מיכאל מושונוב, יעל פולמן, גל פופולר ו-תמיר גינזבורג.

21:00 סופיק | Sufik, ערוץ Hot8

סופיק הוא ילד מקסים, כובש ואוטיסט. בגיל 10 מצבו התדרדר, הוא הפסיק לחייך ובמקום זה היה מגרד את עצמו עד זוב דם. כמוצא אחרון הוריו יוצאים למסע במטרה להשיג עבורו אישור לקנאביס. הבעיה: בשנת 2010 לאף אחד בישראל אין ניסיון עם קנאביס לילדים במצב הזה. במסגרת ההתדרדרות במצבו של סופיק הוא התחיל לפחד מכל דבר. אפילו על סוס נדנדה בלונה פארק הוא מפחד לעלות. למרות שפעם הוא היה דוהר על סוסים אמיתיים. הוא אובחן כאוטיסט בגיל צעיר מאד, שנה וחצי, אבל מאז היה 'בסדר' ככל שאפשר. לאחרונה, המצב כל כך קשה שלא ניתן לשלוח אותו לבית הספר או לכל פעילות אחרת. סופיק בבית, ההורים מטפלים בו במשמרות, לא ישנים בלילות, ובבוקר כשיוצאים לעבודה, המשימה עוברת למטפלות ולסבא וסבתא שעוזרים. הרופאים המטפלים מנסים עוד תרופות. והתרופות גורמות לתופעות לוואי קשות – אי-שקט קיצוני, גרד בלתי פוסק שרק שהייה באמבטיה מרגיעה אותו, והמצב ממשיך להתדרדר. אבא של סופיק הוא רופא ואמו אחות בבית חולים, והם אבודים. אין להם פתרון והחיים הפכו לסיוט. המוצא האחרון שלהם הוא לנסות להשתמש בקנאביס – המוכר יותר בתור סם מסוכן – כך הוא מוגדר בפקודת הסמים. על אף הפחדים והחששות, רינה ודרור יוצאים לדרך והופכים להורים הראשונים בישראל שילדם האוטיסט מטופל בקנאביס. במאי: צח קליין. ישראל, 2017.

22:00 היטלר: כרוניקה מצולמת | The Hitler Chronicles – Blueprint for Dictators, ערוץ Yes דוקו

כרוניקה מרתקת של היטלר, מלידתו ועד מותו, נפרשת לפנינו בסדרה בת ארבעה פרקים, מאת הבמאי הרמן פוקינג-איקן. יותר מ-100 קטעי ארכיון נדירים מרחבי העולם, יותר מ-900 קטעי ארכיון אישיים, מחציתם בצבע, רובם שוחזרו באיכות HD ו-40% מתוכם לא נראו מעולם. הסדרה מספרת את סיפור חייו של היטלר לאורך תקופה של 50 שנה, מתוך ניסיון לספק את הבסיס להבנת האדם שמאחורי המנהיג. חייו של היטלר מובאים בסדרה, בהקשר לאירועים המתרחשים בחברה האוסטרית והגרמנית, בהקשרים פוליטיים לאומיים ובינלאומיים וביחס להיסטוריה של מחצית הראשונה של המאה ה-20. גרמניה, 2017.

22:00 חוף האקסים: מוכנים לקיץ | Ex On The Beach: Body SOS, ערוץ MTV Show

לאחר שירדה ממידה 44 ל-34, מחליטה כוכבת הריאליטי, ויקי פטיסון ("ג'ורדי שור", "האח הגדול – בריטניה"), לחלוק מניסיונה ולסייע ל-16 רווקים ורווקות להכין את גופם לקיץ. 

22:00 לגיון 2 | Legion 2, ערוץ Yes Edge

דרמת המדע בדיוני מבית FX שנוצרה על ידי נואה האוולי ("פארגו") חוזרת לעונה שנייה. זהו סיפורו של דיויד הלר / ליג'ן (דן סטיבנס, "אחוזת דאונטון"), צעיר שאובחן בגיל צעיר כסכיזופרן, אבל עם הזמן מסתבר שהוא בעל כוחות על טבעיים חזקים ביותר. דיויד בילה את רוב חייו במוסד סגור לחולי נפש, אך לאחר מפגש מוזר עם חולה אחרת במחלקה הוא התחיל להבין שהקולות שהוא שומע והחזיונות שהוא חווה הם אמיתיים. כאשר היכולות העל-טבעיות שלו התגלו, מספר ארגונים החלו לרדוף אחריו ואחרי חבורת בעלי כוחות העל שהצטרף אליה יחד עם אהובתו רייצ'ל. אל העונה החדשה חוזרים מרבית השחקנים והדמויות מהעונה הקודמת. 

22:00 נקודת פריצה | Point Break, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 19 בנובמבר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes4
23:15 חיים על החרב 5 | 5 Forged in Fire, ערוץ ההיסטוריה 

עונה חדשה לתחרות המפגישה מדי פרק ארבעה מומחים ליצירת כלי נשק, המעמידים את כישוריהם והמוניטין שלהם למבחן, בעודם מתחרים זה נגד זה ונגד השעון, ביצירת כלי הנשק המשוננים הבולטים והמיוחדים בהיסטוריה האנושית. 

23:59 יום רביעי הגדול | Big Wednesday, ערוץ Yes3 

סרט הגלישה האולטימטיבי. סיפורם של שלושה חברים גולשים, מתחילת שנות השישים ועד שנות השבעים. הסרט נכשל בקופות, למרות הציפיות המוקדמות הרבות, אך זכה למעמד קאלט עם השנים. ז'אן מייקל וינסנט, וויליאם קאט, גארי ביוסי. במאי: ג'ון מיליוס. ארה"ב, 1978. איכותי כסרט קאלט, אך בסיסי לחלוטין כסרט עלילתי, המטפל בנושאי גלישה, וייטנאם וחברות. ציון: 

פטרנו | Paterno, סלקום TV

סרט של HBO. אל פאצ'ינו מככב בסרטו של בארי לוינסון ("איש הגשם") בתפקיד מאמן פוטבול הקולג'ים האגדי, אשר הקריירה רבת השנים שלו הוכתמה, כאשר התגלה שסגנו פגע מינית בילדים, ושהוא עצמו ידע על כך ובחר להעלים עין. ארה"ב, 2018.

הרקדן | Dancer, סלקום TV

ביוגרפיה תיעודית. סיפור חייו של רקדן הבלט הצעיר והמוערך, סרגיי פולונין, מילדותו באוקראינה, דרך לימודיו באקדמיה המלכותית לריקוד באנגליה, המשבר האישי בחייו, ההתגברות עליו, הפריחה מחדש וצילומי אחד הקליפים הנצפים ביותר ביוטיוב: "Take me to Church" של Hozier. במאי: סטיבן קנטור. 85 דקות, בריטניה, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן