Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 22 באפריל, 2018

הרעשנים 3, צ'מפיונסניק 3, בית הניינטיז, קים ג'ונג-און: האיש השולט בצפון קוריאה, הגנרל, שרלוק ג'וניור, המהגרים שבנו את אמריקה, הישרדות על-טבעית 3, טיימליין, מהיר ועצבני 8, אידיוט סיטר 2, The Motive
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:40 הרעשנים 2 | 2 The Loud House, ערוץ ניקלודיאון

סדרת אנימציה. לינקולן הוא ילד בן 10 המתגורר בבית אחד עם עשרת אחיותיו: לורי הבכורה, יפהפייה איטית במקצת, לונה המתעדת להפוך לכוכבת רוק, לואן חובבת הקונדסים, לין האתלטית האנרגטית, לוסי העגמומית, לולה ולאנה, תאומות שהן גם הפכים מוחלטים, ליסה שהיא עילוי אינטלקטואלי, והתינוקת לילי. העלילה תעקוב אחר ניסיונותיו לשרוד כבן יחיד בבית של נשים.

16:30 צ'מפיונסניק 3, ערוץ ניקלודיאון

עונה 3 לטורניר הכדורגל הגדול של ילדי ישראל, בהנחיית טל מוסרי ו-עדי ביטי. בעונה זו הפרס גדול מאי פעם: הכיתה שתנצח את הטורניר תזכה בפרס חלומי – לטוס כל הכיתה יחד למונדיאל שברוסיה! עוד העונה: משימות חדשות, אולפן חגיגי וקרבות פנדלים מכריעים ומותחים במיוחד.

18:00 בית הניינטיז | 90s House, ערוץ MTV Show

ריאליטי. שניים-עשר מתמודדים ומתמודדות צעירים עוברים לגור יחד בבית בהשראת שנות התשעים. מנחי התכנית, לאנס באס (חבר להקת N*sync) והזמרת כריסטינה מילאן יציבו בפניהם שלל אתגרים מעולם התרבות והאופנה של הניינטיז, והאחרון שיישאר בבית יזכה בפרס הגדול.

21:00 קים ג'ונג-און: האיש השולט בצפון קוריאה | Kim Jong-un: The Man Who Rules North Korea, ערוץ Yes דוקו

מי אתה, קים ג'ונג-און? הוא הדיקטטור האניגמטי והמסוכן ביותר בעולם. הוא מטפח סביבו אוירה חשאית ולא מתראיין באף כלי תקשורת. הוא שליט העל בממלכה שלו, שקרובה יותר מתמיד לפיתוח נשק גרעיני, אך מה אנו באמת יודעים על המנהיג הכל יכול? יוצרי הסרט הציגו עצמם כתיירים, יצאו למסע ברחבי פיונגיאנג, עיר הבירה של צפון קוריאה, ופגשו את האנשים שחיים תחת שלטונו. בסרט הם גם נפגשים עם האנשים שהכירו אותו בתקופת לימודיו בשוויץ כסטודנט אלמוני, דובר גרמנית שוטפת ומעריץ של תרבות הפופ המערבית, ועוסקים גם בפרשת הרצח של אחיו למחצה במלזיה. בימוי: אלכסיס ברטון, קלייר ווקס, עלי ווטני. 57 דקות, 2017.

21:10 הגנרל | The General, ערוץ Yes3

מקום עשירי במשאל של ה-BBC –נהג קיטור אינו מצליח להתגייס לצבא. כאשר צבא האויב חוטף את הרכבת שלו, הוא צריך להוכיח את גבורתו. שחקנים: באסטר קיטון, מריון מק. במאים: קלייד ברוקמן, באסטר קיטון. ארה"ב, 1926. אחד מן הסרטים החכמים והמשעשעים ביותר שנוצרו אי פעם, בייחוד בזכות הסלפסטיק, אך גם בשל המשל החשוב שמאחורי הסיפור. ציון: 

21:45 המהגרים שבנו את אמריקה | How the World Made America, ערוץ ההיסטוריה

תעודה אפית ורחבת יריעה בשני חלקים, המתמקדת בסיפורי גלי ההגירה הגדולים לארה"ב (המדינה שקלטה יותר מהגרים מכל מדינה אחרת בהיסטוריה), וההשפעה העצומה שהייתה למהגרים מכל קצוות תבל במישור הכלכלי, החברתי, תרבותי, סוציולוגי והפוליטי על אמריקה, וכיצד הן עיצבו את פניה כפי שאנו מכירים אותה כיום. בין השנים 1820 (כאשר החל תיעוד תקין של תנועות אוכלוסין) ועד ימינו אלה, היגרו למעלה מ-80 מיליון איש לארה"ב, מכל פינות העולם – החל מהמתיישבים הראשונים שהגיעו מהולנד, צרפת וספרד, דרך המוני עבדים שהובאו בכוח באניות מאפריקה, יהודים שנמלטו מפוגרומים ופרעות אנטישמיות במזרח אירופה, ועד למקסיקנים שהובאו ככוח עבודה זול בימי מלחמת העולם השנייה. דרך סיפוריהם המרגשים של צאצאי המהגרים על התלאות שחוו אבות-אבותיהם, שחזורים דרמטיים מושקעים ושימוש בממצאים מדעיים וגנטיים עדכניים על דפוסי הגירה שנאספו במשך שנים, התעודה לוקחת את הצופים למסע רחב יריעה המשתרע על פני קרוב ל-400 שנה, החל מהמאה ה-17 ועד לימינו אנו, המציג כיצד גלי ההגירה השונים לאמריקה, שינו אותה, עיצבו אותה, בנו אותה.

22:00 שרלוק ג'וניור | .Sherlock Jr, ערוץ Yes3

מקום 18 במשאל הקומדיות הגדולות בכל הזמנים שפרסם בשנה שעברה ה-BBC – מקרין סרטים, הופך לבלש המפורסם, שרלוק הולמס, ומסתבך בחיפוש אחר אוצר פנינים אבוד. שחקנים: באסטר קיטון, קתרין מגייר. במאי: באסטר קיטון. ארה"ב, 1924.

22:00 הישרדות על-טבעית 3 | Paranormal Survivor 3, ערוץ CBS ריאליטי

תיעוד מצמרר של מפגשים אמיתיים עם העל טבעי. עדויות של אלו שעמדו מול הרוחות המפחידות ושחזורים דרמטיים לאירועים המבעיתים האלה.

22:00 טיימליין, ערוץ Hot בידור ישראלי

כוכבת הרשת מאיה ורטהיימר ("שבאבניקים") מארחת את הסלבס הכי שווים בביצה כדי לחפור להם ברשתות החברתיות, וגם קצת בחיים האמתיים…

22:00 מהיר ועצבני 8 | The Fate Of The Furious, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 03 באפריל, 2018, בסלקום TV

22:30 אידיוט סיטר 2 | 2 Idiotsitter, ערוץ Hot קומדי סנטרל 


סדרה קומית של ערוץ קומדי סנטרל, המבוססת על סדרת רשת מצליחה באותו שם מבית היוצר ובכיכובן של
שרלוט ניוהאוס ("המפץ הגדול", "רינו 911") ו-ג'יליאן בל ("עובדים מצטיינים", "רחוב ג'אמפ 22"). ספוילר – בעונה השנייה, בילי וג'ין מגיעות לקולג' וחוות שלל חוויות מטורפות – בילי מתחילה לעבוד כפרופסורית ונדרשת לשפר את ציוניהם של כמה מהספורטאים המצטיינים של הקמפוס, ג'ין מחליטה לגרום לבילי לאבד את בתוליה, השתיים נשארות לבד בחופשת האביב ואף מגלות את הצד הלא צפוי של אחוות הסטודנטים.

El Autor | The Motive, נטפליקס | Netflix

סרט קומי-דרמתי. אדם המעוניין לכתוב 'ספרות גבוהה', מתחיל ליצור בלגן לסובבים אותו, כדי למצוא על מה לכתוב. שחקנים: חוויאר גוטיארז, מריה לאון. במאי: מנואל מרטין קואנסה. 112 דקות, ספרד, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן