Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 22 במאי, 2018

אסקובר נחשף, על הספקטרום, טין סטאר, פרנהייט 451, סקס והעיר הגדולה, בורג, ג'נקשן 48, הכוחות של מוב, בית הטראסה: דלתות חדשות נפתחות 2, טיג נוטארו: שמחה להיות כאן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 אסקובר נחשף | Escobar Exposed, ערוץ Yes דוקו

25 שנה לאחר הריגתו של אחד מסוחרי הסמים האכזריים והמשפיעים ביותר בהיסטוריה, מעזים סוף סוף מריה ויקטוריה ("טאטא") – אלמנתו של אסקובר ובנו סבסטיאן מרוקין, לספר את הצד שלהם בסיפור לצד קבוצת אנשים מהמעגל הפנימי של עולם פשעי הסמים שהקיפו את אסקובר. בזכות העדויות החדשות ובעזרת חשיפת קטעי ארכיון מהכספות האישיות שלהם שמעולם לא נחשפו, מספק הסרט בן שני החלקים תובנה חדשה וייחודית על אחד האייקונים הכי קונטרוברסליים של המאה ה-20 – ברון הסמים שהפך לאגדה בעולם הפשע – פבלו אסקובר. בימוי: אוליבר אגבי. שני חלקים בני 50 דקות, קנדה, 2018.

21:30 על הספקטרום | On the Spectrum, ערוץ Yes Edge

דרמה קומית חדשה מאת דנה אידיסיס ו-יובל שפרמן. תארו לכם ריאיון עבודה בו אתם מפרטים את כל המגרעות שלכם, דייט ראשון שמתנהל רק על ידי מבטים, מפגש חברתי בו אין לכם מושג מתי להצטרף לשיחה, ומה נכון להגיד ומה זה בכלל אומר שהבנאדם שמולך מחייך אליך? כך נראים החיים של זוהר, עמית ורון רון, שלושה צעירים בסוף שנות העשרים שלהם, המאובחנים על הספקטרום האוטיסטי. שלושתם שותפים לדירה ברמת גן – הם לא גאונים, אין להם כישרון יוצא דופן או זיכרון פנומנלי, למעשה הם לא טובים בכלום, אבל הם הגיבורים ודרכם אל העולם מנקודת מבט מפתיעה מצחיקה ומאוד לא פוליטיקלי קורקט: עמית (בן יוספוביץ') – אוטיסט בתפקוד גבוה שעדיין מנסה להבין איך נוסעים באוטובוס או איך מתנהלת קניה בסופר. לעמית יש אובססיה ישנה לשואה ולהיטלר ועכשיו הוא מפתח אחת חדשה לליאור, המלצרית בבית הקפה השכונתי. זוהר (נעמי לבוב) – בחורה יפהפייה עם לקות שכלית שעובדת במטבח של בית קפה, אבל החלום שלה הוא לעבור לעמדת הדלפק ולקרוא במיקרופון ללקוחות. זוהר מתכחשת לזה שהיא 'שונה', היא משתוקקת כבר לשכב עם גבר רגיל אבל אף אחד לא נענה לה מחשש לנצל אותה. לזוהר יש אח גדול בשם אשר (אורי גת) – שמאז שהוריהם נהרגו, אחראי עליה ובעיקר דואג להרחיק ממנה כל בחור מסביבתה. רון רון (ניב מג'ר) – בחור עם אספרגר, אובססיבי לערוץ הקניות ולניקיון, המסתגר בבית, אין לו חברים למעט רובוט ניקוי רצפה שהולך אתו לכל מקום (בדירה). את הסדרה כתבה בהומור, חוכמה ועדינות התסריטאית אידיסיס, בהשראת אחיה הצעיר האוטיסט וחבריו, מתוך חשיבות לשמור על השונות והמוזרות שלהם ולהציג אותם כגיבורים מבלי להתייפייף. עשרה פרקים בני 30 דקות.

22:00 טין סטאר | Tin Star, ערוץ Hot HBO

סדרת דרמה בריטית-קנדית של רשת Sky Atlantic, שנוצרה על ידי רואן ג'ופה ("האמריקאי", "לפני השינה"). הדרמה, שצולמה בקנדה, מוביל טים רות' ("ספרות זולה") ולצדו מככבת כריסטינה הנדריקס ("מד מן", "האפ ולנארד"). רות' מגלם את ג'ים וורת', לשעבר בלש משטרה סמוי במשטרת לונדון וכעת השריף החדש של העיירה הקטנה ליטל ביג בר למרגלות הרי הרוקי הקנדיים. ג'ים עבר עם משפחתו לקנדה כדי להימלט מעבר אפל במיוחד, אבל – הודות לראש מחלקת האבטחה ב'נורת' סטרים', חברת הנפט ששולטת בעיירה – העבר הזה צף מחדש. וורת' נאלץ להחזיר לחיים את האלטר-אגו האלים והשיכור שלו, ג'ק דוולין, כדי להגן על משפחתו. מצדו האחר של המתרס ניצבת ראש מחלקת יחסי הציבור המקומית של 'נורת' סטרים', אליזבת' בראדשו (הנדריקס), המזגזגת בין סודות ושקרים, בין העובדים הקשוחים של תעשיית הנפט וכנופיית האופנוענים המקומית ובין וורת' ובני משפחתו המאיימים לחשוף את האמת שהיא מנסה להסתיר.

22:00 פרנהייט 451 | Fahrenheit 451, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 20 במאי, 2018, בסלקום TV

סקס והעיר הגדולה | Sex and the City, סלקום TV

סדרת טלוויזיה אמריקנית שמתבססת על ספר בעל שם זהה, אשר נכתב על ידי קנדיס בושנל. הסדרה הופקה עבור רשת הכבלים HBO משנת 1998 עד 2004 ועוסקת בחייהן של ארבע נשים בניו יורק.
.
בורג | Self Made, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 07 במרץ, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes קולנוע ישראלי

ג'נקשן 48 | Junction 48, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 17 ביוני, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes קולנוע ישראלי

הכוחות של מוב | Mob Psycho 100, נטפליקס | Netflix

סדרת הרפתקאות מבוססת מאנגה. מצד אחד, יש לו ארגון שאוסף על-טבעיים למטרה נבזית. מצד אחר – מדיום עוצמתי, שבסך הכל מסה להיות הגיבור במשחק של חייו: הכירו את מוב.

בית הטראסה: דלתות חדשות נפתחות 2 | Terrace House: Opening New Doors 2, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרת הריאליטי אודות קבוצת הצעירים המתכנסים בבית ביער בתקווה להגשים חלומות.

טיג נוטארו: שמחה להיות כאן | Tig Notaro Happy To Be Here, נטפליקס | Netflix

הקומיקאית טיג נוטארו משחררת השטותניקית הפנימית שבה, בספיישל סטנד-אפ גדוש בסיפורים מצחיקים, בווידויים הוריים ועוד.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן