Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 07 ביוני, 2018

תנועת המחאה ששינתה את אמריקה, הפרויקט של גאי, גיסי פסיכופת, תענוגות השיט 2, הגיור הגאה שלי, קונדור, 2:22, להמר על הכלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:45 תנועת המחאה ששינתה את אמריקה | Rise Up: The Movement That Changed America, ערוץ ההיסטוריה 

סרט תיעודי הסוקר את המאבקים המרכזיים של התנועה לשוויון זכויות בארצות הברית, אותה הוביל מרטין לותר קינג באומץ, נחישות וכריזמה סוחפת, אשר שינו באופן דרמטי את פניה של אמריקה באמצע המאה ה-20, ובוחן לעומק את האסטרטגיה שעמדה מאחורי הקמפיינים של החרמות וצעדות המחאה ההמוניות, שהגדירו יותר מכל את התנועה לזכויות אזרח באמריקה. החל מחרם האוטובוסים בעיר מונטגומרי ב-1955, שנועד הוכיח כי ההפרדה הבין-גזעית באוטובוסים הייתה הפרה של התיקון ה-14 לחוקת ארה"ב, דרך המערכה של התנועה בעיירה בירמינגהם, אלבמה, שהובילה לחקיקת חוק זכויות האזרח ב-1964, המאבק שנוהל בעיירה סלמה, שהביא בסופו של דבר לחקיקת חוק זכות ההצבעה ב-1965, ועד למערכה בעיר שיקגו, שהובילה לחקיקת חוק זכויות האזרח ב-1968, שאסרה על אפליה בדיור הציבורי. ובעיקר, הסרט חושף מה היו הצעדים שנדרשו על-מנת להפוך מחאה ציבורית ברחובות לחקיקה משמעותית בקונגרס.

22:00 הפרויקט של גאי | Guy's Big Project, ערוץ Food Network

הסופרסטאר הקולינרי גאי פיירי בילה שנים בסקירת חווית האכילה האמריקנית ב-"מסעדות, מזללות ומזנונים", "מבשלים בסופר עם גאי" ובתוכניות נוספות, ובתוכנית הכישרונות החדשה שלו: בלוגרי אוכל, בשלנים ביתיים ושפים מקצועיים יציגו את התוכניות שלהם בתקווה שיגיעו לסיבוב האחרון ויצלמו את הפיילוט שלהם – או שינופו. בהתחלה גאי מבקש מהמתמודדים לבחור מנה שתופיע בתוכנית שלהם ולתאר אותה למצלמה, ובמהרה הם מגלים שזה קשה יותר מכפי שזה נראה בטלוויזיה. בהמשך הם מבקרים בסט של "מסעדות, מזללות ומזנונים" כדי ללמוד לפני שהם יוצאים ללאס וגאס לתרגיל מצחיק הכולל ראיונות של שפים מסוגים שונים.

22:00 גיסי פסיכופת | Psycho Brother-In-Law, ערוץ לייפטיים

קייט אסירת תודה על כך שגיסה דיוויד חזר לחיק המשפחה אחרי תקופה של נתק, הוא עוזר לה רבות עם סידורי הבית והילדים בזמן שבעלה עובד שעות ארוכות במשרד. כאשר התנהגותו של דיוויד מתחילה להשתנות ולעבור את הגבול, קייט מבינה שהוא מעוניין להפוך לראש המשפחה ולהחליף את אחיו. במהרה מתברר שדיוויד יעשה הכל כדי להשיג את מבוקשו. שחקנים: בריטני פלרדו, זאק גולד, מייק דאף. במאי: ארה"ב, 2017.

22:00 תענוגות השיט 2 | קרוזים בעולם 2 | Cruising with Jane McDonald 2, ערוץ הטיולים

הזמרת ג'יין מקדונלד, שבעברה קריירה מפוארת של שירה על סיפוניהן של אוניות תענוגות, שבה בעונה חדשה של אודיסאות ימיות. מקדונלד תפתח את העונה בשיט סקנדינבי בסגנון ויקינגי. בהמשך היא תבקר בסנט פטרבורג, אסטוניה, הלסינקי וסטוקהולם.

22:00 הגיור הגאה שלי | My Big Gay Jewish Conversion, ערוץ Yes דוקו

האם ישראל היא המקום הטוב ביותר בעולם לחיות כהומו? סימון אטקינס, צעיר בריטי הומו וקתולי המתגורר במערב אירלנד, אף פעם לא הרגיש באמת מקובל על ידי הכנסייה שלו. זאת בניגוד למת'יו, בן זוגו היהודי מצפון לונדון, שמעולם לא נאלץ להתמודד עם דחייה מצד הקהילה היהודית המקומית שלו. כעת סיימון מתחיל לתהות האם יכול להיות שהדשא היהודי ירוק יותר, ואולי בכלל כדאי לו לחשוב על גיור. לשם כך, הוא יוצא למסע משעשע וחוצה-גבולות בעקבות הקשר שבין היהדות והישראליות להוֹמוֹאיוּת. ראשית, הוא פונה להתייעצות אצל הרב המקומי בלונדון, אך משם הוא ממשיך במסע אל ישראל. הוא נוחת ברחובות תל אביב, 'העיר העליזה ביותר על פני כדור הארץ' ונתקל בהומואים מכל תחומי החיים, כולל חיילים גייז בצה"ל. אך כשהוא ממשיך את המסע לעבר ירושלים, מתגלה לו כבר סיפור שונה לחלוטין. האם בסופו של המסע יחליט סיימון ללכת בעקבות אהוב ליבו ולהתגייר? בימוי: רולנד דסט. 47 דקות, אנגליה, 2018.

22:00 קונדור | Condor, ערוץ Yes Edge

מותחן ריגול המבוסס על הספר 'ששת ימי הקונדור', שכתב ג'יימס גריידי ועל הסרט שובר הקופות שבא בעקבותיו. עקרונותיו האידיאליסטים של אנליסט ה- CIAהצעיר, ג'ואי טרנר (מקס איירונס, בנו של ג'רמי איירונס), עומדים למבחן כשהוא נחשף לתוכנית נוראית אך מבריקה שעתידה לסכן את חייהם של מיליוני אנשים. טרנר הוא איש צעיר ובעל עקרונות שהצטרף ל-CIA במטרה לשנות את הארגון מבפנים, אך כאשר כל אנשי משרדו נרצחים על ידי רוצחים מקצועיים, ג'ואי נאלץ לרדת ממגדל השן שלו ולהיכנס לקרב עם הגורמים הכי מסוכנים בתעשייה הצבאית. אם הוא רוצה להצליח לשרוד, ג'ואי חייב לעשות דברים שמעולם לא תיאר לעצמו שיוכל לעשות – והוא מגלה שאף אחד לא יודע מהו אופיו האמיתי עד שהוא נבחן תחת אש. שחקנים נוספים: ברנדן פרייז'ר, ויליאם הארט, מירה סורבינו, לים לובאני הישראלית ו-אנחל בונני.

2:22 | 2:22, סלקום TV

דילן (מיכאל האוסמן) הוא בקר תעופה אשר חייו תופסים כיוון מוזר ומסוכן במותחן מסחרר וחכם. לאחר שכמעט והיה אחראי להתנגשות של שני מטוסים, נוסעים מושעה דילן מתפקידו. הסיבה לתקלה הינה אורות מסתוריים המופיעים בדיוק בשעה 2:22, אך אותה תופעה חוזרת מפגישה אותו עם שרה (טרסה פאלמר), שאליה הוא מרגיש חיבור מיוחד. השניים מגלים יחד הקבלות רבות במצבם וכן חושפים רצח כפול שבוצע בעבר. כעת דילן חייב לפתור את תעלומת 2:22 ולשמר את האהבה המיוחדת שלו ושל שרה. שחקנים: סימון קסל, סאם ריד. במאי: פאול קורי. ארה"ב, 2017.

להמר על הכלה | Betting on the Bride, סלקום TV

רודף נשים מהמר כי יצליח להציע נישואין לאשה – רק 30 ימים אחרי הדייט הראשון. מה שהוא לא יודע, שהאישה שהציע לה, יש תוכניות רציניות להתחתן. שחקנים: קריסה לי סטייפלס, סטיב באראן, סינדי באזבי. במאית: מריטה גרביאק. 88 דקות, ארה"ב, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן