Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 14 ביוני, 2018

איש מסוכן, ימים שעיצבו את אמריקה: פיגוע במרתון בוסטון, ממלכת החיות, ביגפוט ג'וניור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

01:00 איש מסוכן | A Dangerous Man, ערוץ AMC

פעולה. שיין דניאלס עד לרצח שוטר על ידי המאפיה הסינית שעות ספורות לאחר שהשתחרר מהכלא. שחקנים: סטיבן סיגל, מרליינה מה. במאי: קאוני וקסמן. ארה"ב, 2009.

21:45 ימים שעיצבו את אמריקה: פיגוע במרתון בוסטון | Days That Shaped America: Boston Bombing, ערוץ ההיסטוריה

מרתון בוסטון נחשב למרוץ המרתון היוקרתי ביותר בארצות הברית, והוא גם האירוע הפופולרי שנערך מדי שנה בעיר. אלפי תושבים מתאספים כדי לעודד את רצי המרתון. ב-15 באפריל, 2013, בשעה 14:50, יותר מארבע שעות לאחר תחילת המרוץ, כשעתיים לאחר שהמנצחים חצו את קו הסיום, כשבאזור נכחו עוד מתחרים וצופים רבים, אירעו בכיכר קופלי שבמרכז בוסטון, שני פיצוצים קטלניים, שגבו את חייהם את שלושה אנשים ופצעו רבים אחרים. מאחורי פיגוע הטרור הטראומתי במרתון בוסטון, עמד צמד אחים – מוסלמים צ'צ'ניים, שהיגרו לארצות הברית עם משפחתם מרוסיה ב-2002, וזכו למעמד תושבי קבע .השניים אמנם לא היו חברים בארגון טרור איסלמי, אך למדו כיצד להכין מטעני נפץ במגזין אינטרנטי המסונף לשלוחת 'אל קעידה' בתימן. במצוד הדרמטי אחריהם, נהרג האח הראשון, והשני נלכד כשהוא פצוע קשה. הדוקו כולל צילומים נדירים של רגעי הפיצוצים, כפי שתועדו בטלפונים סלולריים של צופים שבאו לעודד את הרצים ומצאו עצמם בלב פיגוע, לצד עדויות מרגשות של אנשים שחייהם השתנו לעד בעקבות אותו יום – אזרח שנפצע בפיגוע, חובשת שטיפלה בפצועים, רופא מיחידת טראומה מקומית, ואנשי רשויות החוק שפעלו ללא לאות ללכידת המחבלים ועשיית דין צדק עימם.

ממלכת החיות 3 | 3 Animal Kingdom, סלקום TV + פרטנר TV

עונה שלישית לדרמת הפשע בכיכובה של אלן ברקין.

ביגפוט ג'וניור | The Son of Bigfoot, סלקום TV

אנימציית הרפתקאות. אדם הוא נער בודד בן 13, שתמיד הרגיש מעט שונה מאחרים. יום אחד הוא מגלה שאביו הוא ביגפוט היצור האגדי – אשר הסתתר ביער במשך שנים על מנת להגן על עצמו ועל משפחתו מפני תאגיד גדול המעוניין לערוך עליו ניסויים. במהלך ניסיונותיו לבלות זמן עם אביו ולפצות על הזמן האבוד, אדם מגלה כי גם הוא ניחן בכוחות מיוחדים, אולם יחד עם הלמידה על יכולותיו המופלאות, הוא גם נחשף לסכנות הרבות שמאיימות עליו ועל כל בני משפחתו. דיבוב לעברית: ניר חפץ, איציק כהן, שגיא ברייטנר. בימוי: בן סטאסן, ג'רמי דגרוסון. ארה"ב, 2017. סרט חמוד עם עלילה משעשעת, שבוודאי תענג את הקטנים. ההנפשה לא גאונית, אך בהחלט ממחישה כמה בדיחות ויזואליות. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן