Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 01 ביולי, 2018 / שי שגב

סושי לטיני, כולם חוזרים הביתה, אליבי.קום, לוגאן לאקי, ארץ המוקשים, קינגסמן: מעגל הזהב, גברים במלכודת, הרווק 22, הישרדות 34+35, הרווק בגן עדן, אתגר הנינג'ה 8, חלוצים אמריקניים, ג'יין הבתולה 3, Suits 5-6, ניקי ריקי דיקי ודון 4, להיות ג'יגולו 1-3, כנפי העל, טבע בצבע, הסוכן הנרי 4, ציידי המפלצות: יוצאים לדרך!, הבנים והבנות 6, כפולה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סושי לטיני | East Side Sushi, ערוץ Yes VOD 

חואנה, אם לטינית חד הורית, מתקבלת לעבודה כעוזרת טבח במסעדה יפנית מקומית, שם היא מגלה עולם חדש של ניחוחות, טעמים ותרבויות, המציתים את הניצוץ היצירתי שלה ואת תשוקתה למזון. היא חולמת להפוך לסושי-שף בעצמה, אך מגלה שהדבר אינו פשוט: מסורת, תרבות ומגדר עומדים בדרכה. כנגד כל הסיכויים, היא יוצאת למסע של גילוי עצמי, נחושה בדעתה לא לתת לאף אחד לעצור אותה מלהגשים את חלומה. שחקנים: דיאנה אליזבת' טורס. במאי: אנתוני לוצ'רו. ארה"ב, 2014. הסרט הקטן, העצמאי והתמים נהנה ממשחק אופטימי ומלא חיים של הדמות הראשית, בעוד שפים מתחילים יכולים ללמוד ולהתרשם על מאחורי הקלעים אודות הכנת אורז העוטף דגים. ציון: 

כולם חוזרים הביתה | Home Again, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

עולמה של אליס, אם חד הורית שנפרדה מבעלה וחזרה לבית נעוריה בלוס אנג'לס, עומד להשתנות. במהלך חגיגות יום הולדתה ה-40 היא פוגשת בשלושה יוצרי קולנוע צעירים חתיכים המחפשים מקום להתגורר בו. היא מציעה להם לגור בבית הגדול שלה עד שימצאו סידור אחר. הסיטואציה מסתבכת כאשר המשיכה של אליס לאחד הבחורים, מתפתחת לרומן מפתיע, ובעלה מופיע על סף דלתה בניסיון לפייס אותה. שחקנים: ריס ווית'רספון, מייקל שין, לייק בל, פיקו אלכסנדר. במאית: היילי מאיירס שייר. ארה"ב, 2017. קומדיה רומנטית טיפוסית, צפויה, לא מיוחדת ובטח שלא מרגשת. ציון: 

אליבי.קום | Alibi.Com, ערוץ Yes VOD

קומדיה צרפתית. גרג מקים סטרט-אפ בשם Alibi.com שהופך להצלחה ענקית: רבים משלמים במיטב כספם כדי שימציאו אליבי לחיים הסודיים שהם מנהלים במקביל. בדרכו להצלחה הגדולה, גרג פוגש את פלו, נערת חלומותיו. כדי לייצר אליבי להיעדרויותיו התכופות הוא מציג עצמו בפניה כאיש צוות אויר. העניינים מסתבכים עוד יותר, כשמסתבר לו שהחותן המיועד שלו הוא מהלקוחות הקבועים של Alibi.com. גרג מוסיף שקר על שקר עד שהכל מתפוצץ וכולם מוצאים עצמם באותו מלון בריביירה הצרפתית. שחקנים: פיליפ לאשו, אלודין פונטן, נטלי ביי. במאי: פיליפ לאשו. צרפת, 2017. סרט חביב, הומור סביר – חלקו צפוי, לעיתים גס או גזעני, אך בעיקר עושה מצברוח טוב. ציון: 

לוגאן לאקי | Logan Lucky, ערוץ Yes VOD

קומדיית פשע על שני אחים לא מוצלחים במיוחד, האחד בלי יד והשני צולע, החוברים יחדיו לאסיר בדימוס, חובב חומרי נפץ, במטרה לבצע שוד נועז בזירת מרוצי המכוניות של נאסק"ר. שחקנים: צ'אנינג טאטום, אדם דרייבר, דניאל קרייג, קייטי הולמס. במאי: סטיבן סודרברג. ארה"ב, 2017. סרט קייצי מבדר, הפועם על תסריט חכם, משחק מתוחכם ובימוי נהדר. ציון: 

ארץ המוקשים | Land Of Mine | Under Sandet, ערוץ Yes VOD

מועמד לפרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר 2017, זוכה 3 פרסי האקדמיה האירופאית לקולנוע. בשלהי מלחמת העולם השנייה, מפקח סמל דני קשוח על שבויי מלחמה גרמנים המנטרלים שדות מוקשים, שהונחו על ידי הכוחות הגרמנים, לחופי דנמרק. עם הזמן, ההיכרות עם השבויים הצעירים מתחילה להשפיע עליו. שחקנים: רולנד מולר, לואיס הופמן. במאי: מרטין זנדבליט. דנמרק, 2015. סרט אנטי-מלחמתי עשוי למופת, מגולם היטב ועם תסריט חכם המשתדל להיות נאמן למציאות. ציון: 

קינגסמן: מעגל הזהב | Kingsman: The Golden Circle, ערוץ Yes VOD

המשך לקומדיית האקשן המצליחה. כשמתקפת פתע מחריבה את מפקדת קינגסמן, הסוכנים שנותרו חוברים לארגון ריגול אמריקאי מובחר, וביחד הם יוצאים להביס את האויב המסוכן. שחקנים: טארון אגרטון, קולין פירת', צ'אנינג טייטום, האלי ברי, ג'וליאן מור, ג'ף ברידג'ס. במאי: מת'יו ווהן. ארה"ב, 2017. הצילום, עיצוב התפאורה, הפסקול והעריכה בקצב מהיר מנופחים עד קצה הבלון, וזאת כדי להבטיח שחסידי הסרט הראשון יזכו להרבה יותר מהטירוף שלא לוקח את עצמו ברצינות, אבל כן עולה על כל דמיון. ציון: 

גברים במלכודת | Deliverance, ערוץ Yes VOD

מותחן הישרדות, שזכה להצלחה והיה מועמד לשלושה פרסי אוסקר. ארבעה אנשי עסקים שיוצאים לשיט באזור פראי ומרוחק מכל ציוויליזציה, נתקלים בדרכם בכמה טיפוסים מפוקפקים. שחקנים: ג'ון ווייט, ברט ריינולדס, רוני קוקס, נד ביטי. במאי: ג'ון בורמן. ארה"ב, 1972. אחד מן הסרטים המטרידים, המרגשים והמאיימים שנוצרו, שהוביל לקלאסיקה ולאינספור חיקויים. ציון: 

הרווק 22 | 22 The Bachelor, ערוץ Yes VOD

לפני שש שנים, ארי לוינדייק, נהג מרוצי מכוניות פורמולה 1 מקצועי ומצליח, השתתף בעונה השמינית של "הרווקה". ארי התאהב באמילי, התכוון להציע לה נישואין, אך היא בחרה ברווק אחר על פניו ושברה את לבו. מאז ארי לא הצליח למצוא אישה אחרת שיוכל לאהוב כמו שאהב את אמילי. במהלך השנים ארי התרכז בעסק הנדל"ן שבנה וזכה להצלחה גדולה, אך כעת הוא מוכן לחזור למשחק, הפעם בתפקיד הרווק, במטרה למצוא את האחת שתמלא שוב את לבו. מבלי לקלקל את מהלך העונה נגלה רק שמדובר באחת העונות שיצרה הכי הרבה שיח ואמוציות אצל צופיה בארצות הברית ואחד הטוויסטים ישאיר אתכם בפה פעור.

הישרדות 34+35 | 34+35 Survivor, ערוץ Yes VOD

סדרת האקשן-ריאליטי חוזרת לעונה 34 (אי ממנוצ'ה בפיג'י), עם עשרים שורדים שכבר השתתפו בתוכנית. אלו הם שורדים שעזרו לפתח את המשחק עוד יותר במהלך השתתפותם הקודמת, על ידי כך שהרימו את רמת התחרותיות והוכיחו רצון לקחת סיכונים במטרה להפוך לשורד האחרון, השורדים שעשו את המהלכים הכי גדולים בהיסטוריה של המשחק. בעונה 35 משתתפים 18 שחקנים חדשים המחולקים לשלושה שבטים המבוססים על תכונות אופי בולטות כפי שהם נתפסים על ידי חבריהם: גיבורים (אומץ), מרפאים (חמלה) ונוכלים (עקשנות). בעונה הזו משתתפים שחקן פוטבול מה-NFL, מתחרה אולימפי, עובד בבית מלון, אורולוג, חייל בצי, כבאי, מצילה, יועצת קריירה, תקציבאית במשרד פרסום, מורה למוזיקה ועוד.

הרווק בגן עדן | The Bachelor in Paradise, ערוץ Yes VOD

מהיוצרים של מותג "הרווק" ובהנחייתו של כריס האריסון, מגיעים הכוכבים הכי גדולים שיצאו מעונות "הרווק" וגם הנבלים הגדולים ביותר. כולם עזבו את הרווק והרווקה שבורי לב, אבל עכשיו הם כבר באמת יודעים במה כרוך החיפוש אחר האהבה וברווק בגן עדן הם מקבלים הזדמנות נוספת למצוא את הנפש התאומה שלהם. המתחרים יגורו ביחד בגן עדן רומנטי מבודד ובמהלך שישה פרקים נעקוב אחריהם כשיבחנו מערכות יחסים חדשות: כשיתאהבו, או יעברו שוב משברים ולבם ישבר. תוכנית הדייטים תציג הפתעות מדהימות, טוויסטים חדשים, אורחים לא צפויים, מערכות יחסים לא סבירות יחד עם הרומנטיקה והדמעות שיביאו את הדרמה לשיאים חדשים.

אתגר הנינג'ה 8 | 8 American Ninja Warrior, ערוץ Yes VOD

תוכנית הבידור התחרותית והספורטיבית בה מאות מתחרים מנסים להשלים סדרת מכשולים ברמת קושי עולה ומתגברת, ולעלות לגמר הארצי, בתקווה להפוך ל'לוחם נינג'ה אמריקני'. השלבים השונים שחלקם מוגבלים בזמן, בוחנים את יכולותיהם, כוחם ומהירותם של המתחרים ורק מי שמשלים את השלבים הראשונים, עולה לשלבים המאוחרים והקשים, בהם יתמודדו על מיליון דולר. 28 מכשולים חדשים נוצרו עבור העונה השמינית ומשתתפות בה כ-40% יותר נשים מהעונה שקדמה לה. ג'סי גראף, פעלולנית בת 33, היא האישה הראשונה שהגיעה לשלבים האחרונים של המשחק.

חלוצים אמריקנים | Men Who Built America: Frontiersmen, ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 06 במאי, 2018, בשעה 21:45 בערוץ ההיסטוריה

Suits 5-6 | 5-6 Suits, ערוץ Hot VOD
לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 30 ביוני, 2015, בשעה 21:15 בערוץ Yes Drama

ניקי, ריקי, דיקי ודון 4Nicky, Ricky, Dicky & Dawn 4, ערוץ Hot VOD 

ניקי, ריקי, דיקי ודון הם רביעייה, שמלבד ליום ההולדת ולשני הוריהם – אין להם דבר במשותף. בכל זאת, הם לומדים לשתף פעולה ולהיות אחים שהם גם חברים.

00:15 להיות ג'יגולו 1-3 | 1-3 Gigolos, ערוץ Yes Real

הצצה נדירה ולא מצונזרת אל עולמם האישי והמקצועי של חמישה בחורים שווים החיים בלאס וגאס, אוהבים ליהנות, לבלות עם בחורות, אבל במקרה שלהם, הם מקבלים על זה שכר. הם מוצאים את עצמם המצבים לא צפויים בעודם מנסים לאזן בין מערכות יחסים, חברים ומשפחה אל מול דרישות העבודה והקליינטיות שלהם. סדרת ראליטי שלא רק פרובוקטיבית אלא גם מפתיעה בכנותה. מסע סוער בנבכי עיסוקם של נערי הליווי שיפתיע, ירגש וירתק.

07:00 כנפי העל | Top Wing, ערוץ ניק ג'וניור

סדרת אנימציה. העלילה מתרחשת באי המאוכלס על ידי ציפורים בלבד ועוקבת אחר ארבע ציפורים צעירות. הרביעייה עובדת באקדמיית כנפי העל שם הן מסייעות לקהילה כדי לזכות בכנפיהן. מדי פרק תצאנה הציפורים להרפתקה חדשה שבצידה שיעור חשוב לחיים.

07:00 טבע בצבע | Animanimals, ערוץ JimJam

סדרת אנימציה עטורת פרסים. בכל פרק חיה אחרת חווה הרפתקה מגוחכת שיכולה לקרות רק לה. תוך כדי מציאת פתרון, כל חיה לומדת לקח קטן בחיים.

12:00 הסוכן הנרי 4 | Henry Danger 4, ערוץ טין ניק + Hot VOD

עונה רביעית. הנרי הארט הוא הסוכן 'ילד סכנה', עוזרו של גיבור העל המקומי, 'קפטן איש'. במהלך עונה זו יחבור הנרי ל-'שייקריות', יחזור במזמן במרדף אחר דרקס, יאבטח יהלום יקר ערך במוזיאון לשרפרפים ותכשיטים ועוד.

14:05 ציידי המפלצות: יוצאים לדרך! | Monster Hunters: Stories Ride On, ערוץ הילדים (פרטנר TV + סלקום TV)

סדרת, שבה ייצאו רוכבי המפלצות הצעירים ומפלצותיהם הנאמנות לעצור כוח אפל ופראי שמאיים על הקיום שלהם. בדרך יתמודדו עם שלל סכנות, יכירו חברים חדשים וילמדו לסמוך ולהכיר אחד את האחר.

15:00 הבנים והבנות 6, ערוץ הילדים (לצופי פרטנר TV)

תכנית הקיץ חוזרת בעונה חמה מאי פעם שבסופה ייקבע מי יהיו שליטי הקיץ – הבנים או הבנות. במסגרת התכנית, אותה מנחים עודד פז, טום באום, לירון רביבו והתוספת החדשה, הזמרת והכוכבת אגם בוחבוט, יתחרו קבוצת הבנים וקבוצת הבנות במשימות קיץ מטורפות שיצריכו מהמשתתפים להפגין ידע בתחומים שונים: מהירות, זריזות, שיתוף פעולה, יצירתיות ותעוזה. במהלך העונה נחשף לדינמיקות בין המשתתפים, עבודת הצוות ולרגשות שיצופו במהלך כל יום.

15:15 כפולה 2, ערוץ Yes kidZ + Yes VOD + Hot VOD

אחרי שהצליחה להיחלץ מציפורניה של נמסיס בטוויסט בלתי צפוי, נועה קירל צריכה להתמודד על מקומה בעולם המוזיקה מול כוכבת חדשה שמאיימת על מעמדה. מה שמסבך עוד יותר את העניינים הוא שהכוכבת היא לא אחרת מאשר – היא עצמה, ליבי עומר. התחרות בין 'השתיים' לא תהיה מוגבלת רק למישור המקצועי אלא גם לעולם הרומנטי, ו-'שתיהן' תאלצנה להתמודד עם מתחרה חדשה ומפתיעה על ליבו של שחר. במקביל לכל הצרות נעה תמצא את עצמה במרכזה של פרשת ריגול בינלאומית שתסחף אותה ואת הקרובים לה לעולם של סכנות, שלעומתן נמסיס תיראה כמו ילדה קטנה עם קוקיות. היחסים של ירדן וצוק יעמדו בפני אתגרים רציניים, בן וגאיה סבן ימשיכו להיות הזוג הכי הזוי בארץ, נגלה יותר ממה שאנחנו רוצים לדעת על עברו של רוברט – וקוקי ופוקי ימשיכו לזמום מזימות.

15:30 מה בכריש?, ערוץ הילדים (לצופי פרטנר TV + סלקום TV)

הפקת מקור שיצרו וכיכבו בה חנן סביון ו-גיא עמיר. סיפורה של ספינת הנופש 'מה בכריש?' ושל צוות הבידור הכושל שלה, האחראי לרווחתם של המפליגים. 

17:00 תקוע עם קעקוע 3 | 3 Just Tattoos of Us, ערוץ MTV Show

עונה שלישית. כוכבי הריאליטי שארלוט קרוסבי ("ג'ורדי שור") ו-סטפן בר ("חוף האקסים") מזמינים זוגות ובני משפחה לעטר את עצמם במכון קעקועים לונדוני. אך מה שמתחיל כהרפתקה קלילה הופך במהרה למבחן אמון, כאשר האחד בוחר עבור השני את הקעקוע שיונצח על גופו, ללא ידיעתו. רק עם תום מלאכת הקעקוע ייחשפו הזוגות לעיצוב שנבחר עבורם, ושיישאר איתם לעולם.

17:00 אאוץ' 5 | Operation Ouch 5, ערוץ לוגי

התאומים הכי מבריקים על המסך חוזרים בעונה חדשה והרבה יותר אאוץ' מבעבר. בכל פרק כריס וזאנד ייקחו אל מאחורי הקלעים של מקרי חירום מרתקים, ובהם נלמד כיצד צוותי החירום הרפואי מתמודדים מדי יום עם תאונות שונות ומשונות, כיצד יש להישמר מהן ונכיר מקרוב את המכונה המופלאה ביותר בעולם – גוף האדם. עונה זו, שלא כמו בעבר, ילוו שני ספיישלים מיוחדים – הראשון יעסוק באלכוהול, סכנותיו והשפעתו על גוף האדם והשני בבריאות הנפש.

17:30 אני דג | I’m a Fish, ערוץ לוגי

הרפתקה מעשירה בתוך הים, המפגישה בכל פרק את הצופים עם סוגים שונים של דגים ברחבי העולם שיספרו על אזורי המחיה שלהם, תכונותיהם הפיזיות, דרכי הציד וההישרדות שלהם ועוד.

17:45 שארלוט שואו | The Charlotte Show, ערוץ MTV Show 

כוכבת הריאליטי שארלוט קרוסבי ("ג'ורדי שור", "תקועים עם קעקוע") מקבלת תכנית משלה. מאז בכורתה הטלוויזיונית הפכה שארלוט למגישת טלוויזיה, מעצבת אופנה ומנטורית תזונה וכושר. חייה הם מושא האובססיה של עשרות אלפי עוקבים במדיה החברתיות והיא מסוקרת ללא הרף על ידי הפפראצי. כעת היא מספקת למעריציה הצצה אקסקלוסיבית אל רגעיה האינטימיים ביותר.

21:00 פלאטר | Flutter, ערוץ AMC

מתח. ג'ון אוהב להתגרות בגורל. כשהוא פוגש סוכנת הימורים מסתורית, הוא מגלה דברים חדשים על עולם ההימורים. שחקנים: ג'ו אנדרסון, ריקי טומלינסון. במאי: גיילס בורג. בריטניה, 2011.

22:00 הרס | Demolition, ערוץ Hot Gold

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 08 באפריל, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

22:00 צעד ראשון | Step, ערוץ Yes דוקו

פרס השופטים – פסטיבל Sundance 2017 ופרס הקהל – AFI Docs Festival 2017. סרט קצבי ומעורר השראה המביא את סיפורן של נערות צעירות מבולטימור הנאבקות למען עתיד טוב יותר. בית הספר למנהיגות בבולטימור נפתח ב-2009 במטרה לאפשר לכל תלמידות בית הספר לשפר את הישגיהן הלימודיים, כך שתוכלנה להתקבל לקולג' אמריקני. הסרט עוקב אחר שלוש מתלמידות הכיתה הראשונה שנפתחה בבית הספר עם הגיען לשנת הלימודים האחרונה. הצעירות מנווטות את דרכן בתהליך מורט העצבים של הגשת המועמדות לקולג' לצד חזרות אינסופיות בלהקת 'Lethal Ladies', בה הן משתתפות – לקראת התחרות האזורית של בתי הספר. רגעים של ייאוש לצד ניצחונות קטנים, בדרך מלאת מכשולים ובסביבה הקשה שבה הן גרות, כשלצדן ניצבות המאמנת הקשוחה של הלהקה, יועצת בית הספר האסרטיבית והאימהות שלהן שרוצות לעזור לבנותיהן לצאת מה'גטו' של בולטימור. בימוי: אמנדה ליפיץ. 85 דקות, ארה"ב, 2016.

22:00 רעל ותחרה | Arsenic and Old Lace, ערוץ Yes3 + Yes VOD

קומדיה פרועה ומצחיקה המבוססת על מחזה מצליח. לאחר שהיה רווק מושבע כל חייו, נכנע מורטימר לבסוף לאהבה ומתארס. אולם ביום חתונתו הוא מגלה שדודותיו האהובות יצאו מדעתן והן נוהגות להרעיל את הדיירים שלהן. הסרט נכלל ברשימת הסרטים המצחיקים בכל הזמנים של מכון הסרטים האמריקני. שחקנים: קרי גרנט, פיטר לורה, ג'וזפין האל. במאי: פרנק קפרה. ארה"ב, 1944. הסרט אמנם קלאסי, אך הוא עדיין משעשע ומביא רעיונות מקוריים ובדיחות שלא עבר זמנן. ציון: 

22:15 רוג'ר ווטרס: הלוואי שלא היית כאן | Wish You weren’t Here, ערוץ Hot8 + Hot VOD

הוא כתב כמה משירי הרוק הגדולים של כל הזמנים והנהיג את אחת הלהקות המשפיעות ביותר בהיסטוריה של הרוקנרול, אבל רוג'ר ווטרס כבר מזמן לא רק אגדה מוזיקלית. כיום הוא משמש בעיקר כפנים של תנועת ה-BDS – הקוראת לחרם על ישראל. הסרט מנסה לשרטט תמונת מצב של האנטישמיות הגלובלית העכשווית, שמרימה ראש במדינות שונות, ומסמן את ווטרס כמנהיג הבלתי מעורער שהתייצב בראש החץ של המתקפה הממוקדת הזאת. האם מדובר בפעיל זכויות אדם לגיטימי? או באנטישמי כפייתי? בהשתתפות: האפיפיור פרנסיס, פול מקרטני, נתן שרנסקי ומנהיגים מובלים מהעולם היהודי והערבי. קנדה, 2017.

23:00 יוניק סוויטס 6 | Unique Sweets 6, ערוץ האוכל

עונה חדשה לסדרה המתמחה בקינוחים מרגשים במיוחד. המגוון הוא עצום: מסעדות יוקרה עם שף-קונדיטור בעל שם עולמי, חנויות ממתקים המגישות מרקחות מרהיבות, בוטיקים של שוקולד עם טעמים מופרעים ומאפיות המייצרות מאפים מזן נדיר, לצד עוגות ועוגיות המפוסלות ביד אמן.

23:30 משבר שבע השנים | The Seven Year Switch, ערוץ Yes Real + Yes VOD

ארבעה זוגות יוצאים למסע רגשי מורכב במטרה לתקן את מערכת היחסים שלהם על ידי השתתפות בניסוי חדשני וקיצוני של טיפול בהחלפה. כל זוג יחליף בני זוג וייקח חלק בנישואים ניסיוניים במשך שבועיים, במטרה לקבוע האם תכונות או מאפיינים אחרים בבן הזוג היו יכולים לחזק את הנישואים. הצופים יכירו את הסיפורים שמאחורי כל אחד מהזוגות: איך הכירו, איך התאהבו, מתי מערכת היחסים עלתה על שרטון ומדוע הם מוכנים לסכן הכל כדי להציל אותה. שני מומחי מערכות יחסים יעזרו וידריכו א ת הזוגות במהלך תהליך הטיפול בהחלפה, בהסתגלות לבן הזוג החדש ובמגורים מחוץ לביתם.

נטפליקס | Netflix – סדרות

קילג'ויס 2 | 2 Killjoys, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרת הפשע הבדיונית. במערכת השמש המצויה על סף השמדה עצמית, שלושה ציידי ראשים רודפים אחרי כמה מהפושעים המסוכנים ביותר בגלקסיה. שחקנים: האנה ג'ון-קאמן, אהרון אשמור, לוק מקפרלן.

פאודה 2 | Fauda 2, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 31 בדצמבר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes Edge

שרלוק 4 | Sherlock 4, נטפליקס | Netflix
לפרטים נוספים, ראו רביעי, 18 בינואר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes Action

נטפליקס | Netflix – סדרות הודיות

סוואמי באבא ראמדב: הסיפור שלא סופר | Swami Baba Ramdev: The Untold Story, נטפליקס | Netflix 

דרמה היסטורית הודית. הוא נולד בכפר למשפחה ענייה ולא זכה להשכלה. למרות כל המכשולים שהציבה בפניו החברה, כיום הוא הגורו הראשון במעלה בהודו, שנערץ על ידי מיליונים. שחקנים: נמן ג'יין, קראנטי פראקאש ג'הא, טג' ספרו.

אבא שלי גיבור | Mere Papa Hero Hiralal, נטפליקס | Netflix 

סדרת דרמה הודית. הירלאל טיווארי, נהג ריקשה ברחובות לאקנאו, עושה כל שביכולתו כדי שבתו החולה תהיה מאושרת. שחקנים: סרוואר אהוג'ה, ריווה ארואה.

על טבעי: היחידה לפשעים מיוחדים | Anjaan: Special Crimes Unit, נטפליקס | Netflix 

סדרת מתח הודית. התעלמות הן על-טבעיות, השוטרים שחוקרים אותן – אנושיים. ויקראנט ואדיטי – צמד שוטרים הניצבים מול תיקי פשע שפתרונם טמון בעולם הנסתר. שחקנים: גאשמיר מהאג'אני, הינה פארמאר.

קאהן: צייד הפשע מספר 1 | Khan: No. 1 Crime Hunter, נטפליקס | Netflix 

דרמת פשע הודית. שוטר מבריק חוקר הונאות סבוכות במיוחד, מנישואים פיקטיביים ועד תרמיות שופינג באינטרנט. בהשראת סיפורים אמיתיים. שחקנים: ראג'יש שארמה.

גאברו: מהפכת ההיפ הופ | Gabru: Hip Hop Revolution, נטפליקס | Netflix 

דרמה מוזיקלית הודית. שלושה ראפרים הודיים צעירים מפלסים את דרכם בתעשיית המוזיקה הקשוחה וחולמים על פרסום ועל תהילה בעולם ההיפ-הופ. שחקנים: אמול פאראשר, הרלין סטהי, צ'ייטאניה שארמה.

מלכות הקומדיה 2 | 2 Queens of Comedy, נטפליקס | Netflix 

תוכנית אירוח וסטנד-אפ הודית. שמונה נשים מופיעות בפני שופטים מפורסמים ומתחרות על תואר הסטנדאפיסטית הטובה בהודו. 

בלש החתונות |The Wedding Detective, נטפליקס | Netflix

רנג'יט ודהה כבר 'הציל חיים תמימים' במשך שני עשורים. בלש החתונות עוקב אחר כלות פוטנציאליות וחתנים שנוטים לאלכוהול ולחוסר נאמנות.

נטפליקס | Netflix – סדרות אנימה

אנוהאנה: הפרח שראינו ביום הזה | Anohana: The Flower We Saw That Day, נטפליקס | Netflix 

אנימה פנטזיה. נער שנרדף על ידי רוחה של חברה ותיקה מכנס את חבריהם המשותפים מהילדות כדי לעזור לו להגשים את משאלתה האחרונה.

הנערה הקסומה מאדוקה מאגיקה | Puella Magi Madoka Magica, נטפליקס | Netflix 

דרמת אנימה אפלה. יום אחד, מאדוקה קנאמה נקלעת למפגש קסום במיוחד שעשוי לשנות את גורלה. כך נפתח סיפור חדש על מכשפות צעירות וקסומות.

השקר שלך באפריל | Your Lie in April, נטפליקס | Netflix 

אנימה רומנטי. פסנתרן מחונן מאבד את תשוקתו לנגן לאחר מות אמו, אבל חייו משתנים בעקבות מפגש עם נערה חופשיה ברוחה המנגנת בכינור.

מחוקים | Erased, נטפליקס | Netflix 

סדרת אנימה פנטזיה. סאטורו פוג'ינומה יכול לחזור בזמן ולהציל חיים. באחד ממסעותיו, הוא נשלח 18 שנים אחורה וזוכה להזדמנות להציל את חבריו לכיתה שנרצחו.

דורארארה!!Durarara!!X2 | 2, נטפליקס | Netflix 

סדרת אנימה מותחת. שישה חודשים חלפו מאז המהומה שזעזעה את איקבוקורו, והשלווה כבר חזרה לעיר. אבל סלטי חסרת הראש עדיין רוכבת, ותוכנית חדשה נרקמת.

עיר אקדמיית הקרבות אסטריסק | Asterisk War: The Academy City on the Water, נטפליקס | Netflix 

סדרת אנימה מותחת. איאטו, בן לגזע הגנסטלה – זן אנושי חדש של בעלי כוחות מיוחדים – נרשם לבית הספר התחרותי המיועד לאנשים כמוהו, שם הוא מקווה למצוא את אחותו האבודה.

שרלוט | Charlotte, נטפליקס | Netflix 

סדרת אנימה. נער עם כוחות-על נאלץ להצטרף לבני נוער כמותו בבית ספר מיוחד שבו הם יכולים להתגונן מפני ארגונים המבקשים לנצלם.

פייט/סטיי נייט: מלאכת חרבות אינסופיות | Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works, נטפליקס | Netflix 

עונה ראשונה ושנייה לסדרת האנימה. תלמידי התיכון רין ושירו נבחרים להתחרות כצוות בטורניר סודי שמטרתו לזכות בגביע הקדוש.

אמנות החרב אונליין | Sword Art Online, נטפליקס | Netflix 

עונה ראשונה ושנייה לסדרת האנימה. אשף משחקי וידאו מפתח טכנולוגיה חדשה שמאפשרת לשחקנים להנחות את דמויותיהם הווירטואליות בעזרת גופם, אלא שלפתע חלה תפנית אפלה במשחק.

מרץ מגיע כאריה | March Comes in Like a Lion, נטפליקס | Netflix 

ריי קיריאמה הוא נער בן 17, בן שהחל לאחרונה לחיות לבד, במימון שכר כשחקן שוגי מקצועי. למרות עצמאותו, הוא עדיין לא התבגר רגשית, ובעיותיו ממשיכים לרדוף אותו בחיי היום יום שלו. יחסיו עם משפחתו המאמצת מתוחים, ויש לו קשיים באינטראקציה עם תלמידי התיכון. בינתיים, הקריירה המקצועית שלו מגיע לשפל. עומס הציפיות הכבד המוטלות עליו בתור החמישי להפוך למאיג’ין מקצועי מבית הספר התיכון, הניצחונות וההפסדים שלו משתקפים בשיאים וההתקדמות שלו לעבר הדרגות.

נטפליקס | Netflix – סדרת ילדים

הוויגלס 2 | 2 The Wiggles!: Ready, Steady, Wiggle, נטפליקס | Netflix 

עונה שנייה לסדרת הילדים. הוויגלס, הלהקה הפופולרית לקטנים – בסדרה מלאה במוזיקה עליזה, כוריאוגרפיה פשוטה והרפתקאות משעשעות.

נטפליקס | Netflix – סדרות אסייתיות
Beautiful Gong Shim,Doctors, Remember, Romantic Doctor – Teacher Kim, Suspicious Partner, Jackpot, Jealousy Incarnate, Secret
נטפליקס | Netflix – תוכן תיעודי

השולטים והנגאלים: בעלי הכושר הגבוה בעולם | The Redeemed and the Dominant, נטפליקס | Netfilx

תיעודי. האתלטים המתחרים ב'משחקי הקרוספיט של ריבוק' צריכים לגייס סיבולת וקשיחות ונאלצים להתמודד עם שאלות של שימוש בחומרים אסורים.

What We Started: תולדות המוזיקה האלקטרונית | What We Started, נטפליקס | Netflix 

תיעודי. הצצה אל מאחורי הקלעים של מוזיקת הדאנס האלקטרונית. תקליטנים וחלוצי התעשייה נזכרים בימיה הראשונים והמהפכניים של המוזיקה האלקטרונית ומנסים לצפות את עתיד הז'אנר.

נטפליקס | Netflix – תוכן תיעודי של Nova
NOVA: CyberWar Threat, NOVA: Inside Einstein's Mind, NOVA: Life's Rocky Start, NOVA: Memory Hackers, NOVA: School of the Future, NOVA: Rise of the Robots, NOVA: Oklahoma's Deadliest TornadoesNOVA: 15 Years of TerrorNOVA: Search for the Super Battery
עוד תכני דוקו בנטפליקס | Netflix
Dream Big: Engineering Our WorldHondrosWe the Marines 
נטפליקס | Netflix – סטנד-אפ מוזיקלי

Bo Burnham: what, נטפליקס | Netflix 

סרט מוזיקלי קומי של ג'ו בורנהם, אמן אינטרנט מוזיקלי. 60 דקות, 2013.
נטפליקס | Netflix – סרטי אנימה

אומנות החרב אונליין הסרט: סולם סידורי | Sword Art Online the Movie: Ordinal Scale, נטפליקס | Netflix 

סרט אנימה באורך מלא. כולם שקועים ב'סולם סידורי', משחק המציאות הרבודה החדש, אבל קיריטו וחבריו מגלים סוד אפל שמסכן את כולם. 119 דקות, 2017.

פייט/המסדר העליון: הפקודה הראשונה | Fate/Grand Order: First Order, נטפליקס | Netflix 

סרט אנימה. הסיפור מתרחש בשנת 2016, בסופו של עידן בו הקסם עדיין בעל השפעה חזקה בעולם. ארגון הבטחון וההשרדות של האנושות קאלדאה הוקם על מנת להתבונן על העולם שניתן לראותו רק באמצעות קסם ועל העולם שניתן לראותו רק באמצעות מדע, וכמו כן למנוע את ההכחדה הסופית של המין האנושי. 74 דקות, 2016.

נטפליקס | Netflix – סרטים הודיים
התחושות | The Feels, נטפליקס | Netflix 

קומדיה. מערכת היחסים של זוג לסביות עולה על שרטון במהלך מסיבת הרווקות שלהן, כשאחת הכלות מתוודה שמעולם לא חוותה אורגזמה. 90 דקות, 2017.

עוד סרטים הודיים בנטפליקס | Netflix
Angamaly Diaries, Daffedar, Kaviyude Osyath, Pareeth Pandaari, The Great Father, Viswasapoorvam Mansoor, Paulettante Veedu, Ma Chu Ka, Adventures of Omanakuttan, Cappuccino, Chicken Kokkachi, Paathi: The Half, Sarvopari Palakkaran, Theeram, Solo, The Unborn Child, Socha Na Tha, Namastey London, Anthony Kaun Hai?, Deewana Main Deewana, I Am Kalam, Tum Milo Toh Sahi, Paying Guests, Parmanu: The Story of Pokhran, Beyond the Clouds 
נטפליקס | Netflix – סרטים אסייתיים
מבחר סרטים מסין, הונג קונג, קוריאה, סינגפור ואינדונזיה

The Mad Monk, Pahuyut Fighting Beat, Oh My Ghost, Oh My Ghost 2, Oh My Ghost 3, Oh My Ghost 4, Look Out Officer, Painted Faces, Casino Tycoon, Train of The Dead, Bangkok Hell, The Holy Man, The Holy Man 2, The Holy Man 3, Still, My True Friend, Bang Ra Jan 2: Reunion of Paladins, The Iron Ladies, The Iron Ladies 2, Little Dragon Maiden, Mr. Virgin, Prince Charming, The Young Vagabond, Doubles Cause Troubles, The Bare-Footed Kid, Loving You, Temporary Family, Disciples Of The 36th Chamber, Martial Arts of Shaolin, Love on Delivery, Hero, The Bodyguard, Justice, My Foot!, Casino Tycoon 2, Shark Busters, Keeper of Darkness, Gemini, Our Shining Days, My Birthday Song, Opium and the Kung Fu Master, Finding Mr. Right, The Golden Era, What a Wonderful Family!, Lifeline

נטפליקס | Netflix – סרטי קולנוע
חמאת ברווזים | Duck Butter, נטפליקס | Netflix 

סרט קומי-רומנטי להט"בי. לשתי נשים צעירות נמאס ממערכות יחסים מלאות בשקרים, והן פותחות בניסוי באינטימיות שנמשך 24 שעות. ככל שהניסוי מתקרב לסופו, אתגרים חדשים צצים ומאיימים על סיפור האהבה שלהן. שחקנים: אלייה שאוקט, לאיה קוסטה, מאי ויטמן. במאי: מיגל ארטטה. 98 דקות, ארה"ב, 2017. 

איירון מן | Iron Man, נטפליקס | Netflix 

סרט פעולה והרפתקאות. יצרן נשק נלקח בשבי ומצליח לברוח על ידי בניית חליפת שריון מאולתרת, ולאחר מכן משתמש בהמצאה שלו כדי להילחם בפשע ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. שחקנים: רוברט דאוני ג'וניור, טרנס הווארד, ג'ף ברידג'ס. במאי: ג'ון פאברו. 126 דקות, ארה"ב, 2008. סרט חכם, מתוחכם, עשיר באפקטים ואשר פתח את חשבון הבנק של מארוול. ציון: 

איירון מן 2 | Iron Man 2, נטפליקס | Netflix 

סרט פעולה והרפתקאות. כשיצרן נשק חסר מצפון חובר לפיזיקאי רוסי סורר, רק איירון מן וחברו סא"ל ג'יימס רודס יכולים לעצור בעדם. שחקנים: רוברט דאוני ג'וניור, גווינת' פלטרו, דון צ'ידל. במאי: ג'ון פאברו. 124 דקות, ארה"ב, 2010. עלילה גדושה ומשחק טוב מביאים עוד פרק בסדרה, אם כי לא משובח כקודמו. ציון: 

איירון מן 3 | Iron Man 3, נטפליקס | Netflix 

סרט פעולה והרפתקאות. גיבור-העל איירון מן, שנלחם נגד רשעים הנחושים להשמיד את העולם. שחקנים: רוברט דאוני ג'וניור, גווינת' פלטרו, דון צ'ידל. במאי: שיין בלאק. 109 דקות, ארה"ב, 2013. סרט מבדר ביותר בסדרה, ומצליח בזכות המשחק המשובח של דאוני ג'וניור וכמה הופעות אורח. ציון: 

תור | Thor, נטפליקס | Netflix 

אודין, אביו של תור אל הרעם, שולל מבנו את כוחותיו ומגלה אותו לכדור הארץ כדי שיוכל לחיות בין בני האדם וללמוד מהי ענווה. שחקנים: כריס המסוורת', נטלי פורטמן, טום הידלסטון. במאי: קנת' בראנה. 130 דקות, ארה"ב, 2011. אחד מסרטי המארוול המשעשעים, עמוסים, מפתיעים וכייפיים מכולם, ואשר הוביל את מגמת הציניות בסדרה. ציון: 

תור: העולם האפל | Thor: The Dark World, נטפליקס | Netflix 

תור נאבק להחזיר את הסדר ברחבי הקוסמוס, אבל גזע עתיק המונהג על ידי מלכית הנוקם, זומם להחזיר את האופל ברחבי היקום. ניצב מול אויב שאפילו אודין ואסגארד אינם יכולים להתמודד מולו, תור חייב לצאת למסע האישי והמסוכן ביותר של חייו, מסע שיאחד אותו עם ג'יין פוסטר ויאלץ אותו להקריב הכל כדי להציל אותנו מהכחדה. שחקנים: כריס המסוורת'נטלי פורטמןטום הידלסטון. במאי: אלן טיילור. 112 דקות, ארה"ב, 2013. למרות עלילה עמוסה וגיבורים לא משכנעים, המסוורת' סוחף את הקהל כנער הזהב מכוכב אסגארד – בשלל אפקטים מרשימים ועושר ויזואלי. ציון: 

הנוקמים | The Avengers, נטפליקס | Netflix 

כשאחיו המרושע של ת'ור, לוקי, מאיים להשמיד את כדור הארץ – ניק פיורי נאלץ להפעיל את תוכנית 'הנוקמים'. אבל גיבורי העל החזקים ביותר על כדור הארץ, לא יכולים ואינם מעוניינים להצטרף לתוכנית ולשחק לפי הכללים. אך כשהעניינים מתחממים – איירון מן, ת'ור, קפטן אמריקה, הענק, הוקאיי והאלמנה השחורה מחליטים לעשות את הדבר הנכון. שחקנים: כריס המסוורת', רוברט דאוני ג'וניור, סמואל ל. ג'קסון. במאי: ג'וס ווידון. גיבורים חזקים, שחקנים עוצמתיים, תסריט עשיר ואפקטים מפתיעים מביאים לסרט מלא, חכם, שנון ומבדר. ציון: 

קפטן אמריקה | Captain America: The First Avenger, נטפליקס | Netflix 

אחרי שנקבע כי אינו כשיר לשירות צבאי, סטיב רוג'רס מתנדב לפרויקט מחקר סודי ביותר שהופך אותו לגיבור-על האמון על הגנה על האידאל האמריקני: 'קפטן אמריקה'. שחקנים: כריס אוונס, הוגו וויבינג, סמואל ל. ג'קסון. במאי: ג'ו ג'ונסטון. 124 דקות, ארה"ב, 2011. הרבה אקשן, אינספור קטעי קולנוע באווירת רטרו והומור עדין מביאים לסרט מבדר ותו לא. ציון: 

קפטן אמריקה: חייל החורף | Captain America: The Winter Soldier, נטפליקס | Netflix 

הסרט ממשיך היכן שהסרט "הנוקמים" הפסיקו, כשסטיב רוג'רס נאבק כדי לקבל על עצמו את תפקיד הלוחם בעולם המודרני וחובר לנטשה רומנוף, הידועה גם בשם האלמנה השחורה, כדי להלחם באויב עוצמתי ואפלולי בוושינגטון הבירה. שחקנים: כריס אוונס, סקרלט ג'והנסן, סמואל ל. ג'קסון. במאי: אנתוני רוסו, ג'ו רוסו. 128 דקות, ארה"ב, 2014. סרט ההמשך אינו גרוע, אך הוא אכזבה לחובבי הז'אנר. הסרט, ששואף להיות מותחן קונספירציה פוליטי חכם, מתפורר כאבק בתוך הרזומה המרשים של חברת מארוול ונראה כמו משיכת זמן עד ליציאת "הנוקמים 2". ציון: 

מהיר ועצבני | The Fast and the Furious, נטפליקס | Netflix 

שוטר סמוי בלוס אנג'לס חודר לכנופיית מרוצי רחוב שחשודה בחטיפת משאיות, ומתאהב במפתיע באחותו של מנהיג הכנופייה. שחקנים: פול ווקר, וין דיזל, מישל רודריגז. במאי: רוב כהן. 107 דקות, ארה"ב, 2001. הסרט יפה ויזואלית, אך אפילו לעת יציאתו נחשב כישן מבחינה תסריטאית, ולא היו הרבה הפתעות. ציון: 

מהיר ועצבני 2 | i2 Fast 2 Furious, נטפליקס | Netflix 

בראיין, שוטר לשעבר, משתף פעולה עם חברו האסיר-לשעבר בניסיון להבריח 'כסף מלוכלך' עבור איש עסקים מפוקפק שעוסק ביבוא ובייצוא. שחקנים: פול ווקר, טייריס גיבסון, אווה מנדז. במאי: ג'ון סינגלטון. 108 דקות, ארה"ב, 2003. השחקנים יפים, המכוניות יפות עוד יותר, אך התסריט נבוב בדיוק כמו גלגל של מכונית אחרי מירוץ. ציון: 

מהיר ועצבני: טוקיו דריפט | The Fast and The Furious: Tokyo Drift, נטפליקס | Netflix 

בסרט השלישי בסדרת מרוצי המכוניות, שון בוזוול, חובב מרוצי רחוב, נשלח לחיות בטוקיו על ידי בני משפחתו המודאגים. שחקנים: לוקאס בלאק, באו וואו, נטלי קלי. במאי: ג'סטין לין. 98 דקות, ארה"ב, 2006. הגרוע בסדרה עד כה, וללא השחקנים המקוריים, ומיועד רק לחובבי מירוצים ואפילו לא לאוהדי הסדרה. ציון: 

מהיר ועצבני 4 | Fast & Furious, נטפליקס | Netflix 

הסרט הרביעי והסוחף בסדרת מרוצי המכוניות. הפושע הנמלט דום טורטו משתף פעולה עם אויבו המושבע בריאן אוקונר במאבק נגד אויב משותף. שחקנים: וין דיזל, פול ווקר, מישל רודריגז. במאי: ג'סטין לין. 107 דקות, ארה"ב, 2009. היוצרים השתדלו לחזור למקור ולהביא איכות וחוכמה, אך נפלו במהמורות של כביש התסריט הרעוע. ציון: 

מהיר ועצבני 5 | Fast Five, נטפליקס | Netflix 

בריאן ומיה מחלצים את דום מבית הכלא ועוברים לברזיל כדי להקים צוות מרוצים – ולהתמודד עם סוחר סמים שרוצה להרוג אותם. שחקנים: וין דיזל, פול ווקר, ג'ורדנה ברוסטר. במאי: ג'סטין לין. 131 דקות, ארה"ב, 2011. הסדרה מצליחה לחזור למסלול הסביר, עם הרבה אפקטים, פיצוצים, רעש וחריקות בלמים. ציון: 

המומיה | The Mummy, נטפליקס | Netflix 

במצרים של שנות ה-20 חושפים הרפתקן וארכיאולוגית אנגליה את ספר המתים, המעלה קללה עתיקה בדמותה של מומיה קטלנית. שחקנים: ברנדן פרייז'ר, רייצ'ל ווייז, ג'ון האנה. במאי: סטפן סומרס. 125 דקות, ארה"ב, 1999. סרט מבדר שהוביל להרבה חיקויים ורכבות הרים, אך לא ניחן בשום מעלה קולנועית. ציון: 

המומיה חוזרת | The Mummy Returns, נטפליקס | Netflix 

עשר שנים לאחר ההתרחשויות של הסרט הראשון, המומיה של אימהוטפ חוזרת לחיים בלונדון ויוצאת לקרב איתנים עם מלך העקרבים המיתולוגי. אימהוטפ שואף להביס את המלך ולהשתמש בצבאו כדי להשתלט על העולם. שחקנים: ברנדן פרייז'ררייצ'ל ווייזג'ון האנה. במאי: סטפן סומרס. 129 דקות, ארה"ב, 2001. האפקטים מרשימים יחסית לתקופה, אך הם באו על חשבון עלילה, משחק או איכות הפקה. ציון

המומיה: שובו של קיסר הדרקון | The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor, נטפליקס | Netflix 

החוקר ריק אוקונל, נלחם כעת בשליט סיני שקם לתחייה, במסע קולנועי המתחיל במערות הקברים של סין הקדומה, דרך רחובותיה המוארים בניאון של שנחאי למודת המלחמות ועד להרי ההימלאיה. שחקנים: ברנדן פרייז'ר, ג'ט לי, מריה בלו. במאי: רוב כהן. 124 דקות, ארה"ב, 2008. הסרט הגרוע בסדרה וכנראה גם מה שגרם לטביעת הז'אנר. אפקטים חלשים אל מול תסריט מוגזם ומטופש. ציון: 

שודדי התיבה האבודה | Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark, נטפליקס | Netflix 

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 21 בספטמבר, 2017, בשעה 15:55 בערוץ Yes4

אינדיאנה ג'ונס ומסע הצלב האחרון | Indiana Jones and the Last Crusade, נטפליקס | Netflix
ג'ק ריצ'ר | Jack Reacher, נטפליקס | Netflix
המסכה של זורו | The Mask of Zorro, נטפליקס | Netflix 

סרט פעולה והרפתקאות. זורו המזדקן מעביר את השרביט ליורש צעיר, מקנה לו משמעת ומלמד אותו את רזי החרב, כדי שיוכל להלחם באנשי ציבור מושחתים. שחקנים: אנטוניו בנדרס, אנתוני הופקינס, קתרין זיטה-ג'ונס. במאי: מרטין קמפבל. 136 דקות, ארה"ב, 1998. סרט חביב, מבדר, עשיר בקרבות יפים וממראות ממריאות. ציון: 

סטיוארט ליטל | Stuart Little, נטפליקס | Netflix 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 22 בינואר, 2016, בשעה 17:00 בערוץ Yes5

פיינאפל אקספרס | Pineapple Express, נטפליקס | Netflix 

קומדיית חבר'ה סטלנית, שבה מסטול עצלן צריך לברוח יחד עם הדילר שלו אחרי שהוא עד לרצח שמערב שוטר מושחת וברון סמים. שחקנים: סת' רוגן, ג'יימס פרנקו, דני מקברייד. במאי: דיוויד גורדון גרין. 112 דקות, ארה"ב, 2008. סרט חביב שמיועד למסטולים, עם הומור סביר ותסריט קופצני ומופרע. ציון: 

קראטה קיד | The Karate Kid, נטפליקס | Netflix 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 11 בדצמבר, 2015, בשעה 17:00 בערוץ Yes5

חלון פנורמי | Revolutionary Road, נטפליקס | Netflix 

דרמה. הנישואין של אפריל ופרנק מתמוטטים, כאשר נכשלת תוכנית להפיח עניין בחייהם המשעממים. שחקנים: ליאונרדו דיקפריו, קייט וינסלט, קתי בייטס. במאי: סם מנדס. 119 דקות, ארה"ב, 2008. משחק מצוין ועלילה מרגשת מצליחים להוציא את זוג הדמויות משעמום, אם כי לא את כל הצופים. ציון: 

כל מה שצריך | Whatever It Takes, נטפליקס | Netflix 

קומדיה רומנטית. ראיין וכריס, שני תיכוניסטים מאוהבים שלומדים באותה כיתה, מחליטים לעבוד יחד כדי לזכות בליבן של אשלי ומגי, הנערות שבהן הם מאוהבים. שחקנים: שיין ווסט, מריה סוקולוף, ג'ודי לין אוקיף. במאי: דיוויד ריינר. 94 דקות, ארה"ב, 2000.

בינגו | Bingo, נטפליקס | Netflix
כאשר משפחתו של צ'אקי עוברת דירה, הוריו מסרבים לאפשר לכלבו בינגו לבוא איתם. בינגו מתחיל אודיסיאה בין מדינות למצוא את צ'אקי. שחקנים: דיוויד ראשק, קורט פולר, סוזי פלאקסוןבמאי: מת'יו רובינס99 דקות, ארה"ב, 1999. 

עוד סרטים בנטפליקס | Netflix – ללא מידע

Romina, Soul Robbers, Book of Love


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן