Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 09 באוגוסט, 2018

בחזרה לבורגונדי, חזק יותר, על שביל החלב, המומיה, הפוני הקטן שלי: הסרט, פצצות-על: נשק שובר שוויון, חרא סרט, וייס, חיות מחמד עשירות­, סמוך על סול 4, לגעת בלא נודע, הנערה הנעדרת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בחזרה לבורגונדי | Back To Burgundy, ערוץ Yes VOD

דרמה. כשאביו נמצא על ערש דווי, שב ז'אן לבית ילדותו לאחר היעדרות ממושכת. למרות המחלוקות הרבות, עליו להגיע להחלטה משותפת עם אחיו ואחותו בנוגע לבית והעסק המשפחתי. שחקנים: פייר מארמי, אנה ז'יררדו. במאי: סדריק קלאפיש. צרפת, 2017. אפשר לפגוש הרבה ענבים, יין ובקבוקים, אבל בעיקר סיפור משפחתי שגרתי, המשלב אהבה, רומן, קומיות וגם טראגיות. ציון: 

חזק יותר | Stronger, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

דרמה מבוססת על סיפור אמיתי ומעורר השראה של ג'ף באומן. באומן איבד את שתי רגליו בפיגוע טרור בקו הסיום במרתון של בוסטון, בעת שהמתין לחברתו. תהליך השיקום מעורר ההשראה שהוא עבר, הפך אותו לסמל לתקווה לעיר בוסטון ולכל אמריקה. שחקנים: ג'ייק ג'ילנהול, טטיאנה מסלני. במאי: דיוויד גורדון גרין ("מנגלהורן"). ארה"ב, 2017. סרט מרגש שמצליח לפסוח על סצינות צפויות ורגשניות לטובת סיפור חיים אמיתי. ציון: 

על שביל החלב | On The Milky Road, ערוץ Yes VOD

קומדיה של הבמאי אמיר קוסטוריצה,. בזמן מלחמת האזרחים, מביא קוסטה מדי יום חלב לחיילים בחזית. כשהוא נתקל במקרה באיטלקייה במצוקה, הוא מחליט לסייע לה במנוסתה. שחקנים: מוניקה בלוצ'י, אמיר קוסטריצה, סלובודה מיכלוביץ'. סרביה, 2016.

המומיה | The Mummy, ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 07 במאי, 2018, בסלקום TV

10:50 הפוני הקטן שלי: הסרט | My Little Pony: The Movie, ערוץ Hot Fun + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

הרפתקת אנימציה קסומה. הפונים בקאנטרלוט חיים בכיף ובאושר, אך הסכנה מגיעה כאשר המלך המרושע פולש לאזור מגיעה אליהם, במטרה לגנוב את קסמם. הפונים יוצאים למסע בלתי נשכח שייקח אותם לראשונה אל מחוץ לגבולות הבית במטרה למצוא עזרה מעבר להרים הקסומים, עולמות תת ימיים ואפילו ספינת פיראטים מעופפת. דיבוב לאנגלית: זואי סלדנה, אמילי בלאנט, ליב שרייבר. דיבוב לעברית: טליה ברקאי, עינת אזולאי. במאי: ג'ייסון תיסן. ארה"ב, 2017.

21:50 פצצות-על: נשק שובר שוויון | Rise of the Superbombs, ערוץ ההיסטוריה

כשנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, הורה ב-13 באפריל, 2017, על הטלת 'אם כל הפצצות' על אזור הררי בשליטת דאע"ש באפגניסטן, בישר הדבר על פתיחת עידן חדש של טכנולוגיה צבאית ושינוי פני שדה הקרב המודרני לעד. פצצה מדגם GBU-43 – הפצצה הקונבנציונלית הגדולה ביותר במאגר הנשק האמריקני, והשנייה בעוצמתה בעולם, משקלה כ-9,000 ק"ג, וגודלה כשל אוטובוס. ספיישל מרתק בן שעתיים, על העולם החדש של כלי נשק עתידניים בשדה הקרב הקונבנציונלי.

22:00 חרא סרט | Poop Talk, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

הסרט הכי מצחיק על הנושא הכי טאבו. קומייל ננג'יאני ("עמק הסיליקון"), אריק סטונסטריט ("משפחה מודרנית"), רוב קורדרי ("בולרז"), פיט הולמס ("נופל וקם"), סיימון רקס ("ג'ק וג'יל") וקומיקאים נוספים מהשורה הראשונה שוטחים את סיפורי הקקי האישיים שלהם ומתחבטים בסיבות המשעשעות לכך, שהנושא עדיין נחשב לטאבו בחברה המודרנית. החבורה לא פוסחת על שום סעיף – מההבדלים בין גברים לנשים, דרך סיפורי עצירות (והקשר שלהם למצות של פסח), ההבדלים בין הדורות ובין התרבויות ועד סוגיית השירותים הציבוריים, נייר הטואלט והאסלות.

22:00 וייס | זיכרון קטלני | Vice, ערוץ Hot Gold

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 09 באוגוסט, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Yes4


22:50 חיות מחמד עשירות
Posh Pets: Lifestyles of the Rich & Furry, ערוץ החיים הטובים 

תעשיית חיות המחמד הבריטית מגלגלת כ-5 מיליארד פאונד בשנה. בסדרה חיות שחיות את החלום ואת הבעלים המקדישים את חייהם ואת הונם לטיפוחן הבלתי פוסק. אנו נפגוש כלבי יוקרה מגזע דני ענק, סוסים מיניאטוריים, חתולים נדירים ועוד. כמו כן, חתונה כלבית בעלות של 4,000 פאונד.

סמוך על סול 4 | Better Call Saul 4, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 07 באוגוסט, 2018, בערוץ Yes VOD

לגעת בלא נודע | The Most Unknown, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי. תשעה מדענים מתחומי מחקר שונים, מפיזיקה ועד פסיכולוגיה, חולקים רעיונות ומתעמקים בשאלות קיומיות בניסיון למצוא מכנה משותף.

הנערה הנעדרת | Perdida, נטפליקס | Netflix

דרמת מתח. שוטרת שחברת הילדות שלה נעלמה בפטגוניה לפני שנים, חוזרת אל הפרשה ההיא בניסיון למצוא תשובות – ומגלה שחייה נמצאים בסכנה. במאי: אלחנדרו מונטיאל. 103 דקות, ארגנטינה, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן