Skip to content

אותר ונלכד בעלי מסעדה בנהרייה שגנב נשק מחיילת

אחמד יוסף, תושב נהריה נלכד לאחר 3 ימים בהם נעלם ו"התאדה". המשטרה עדיין חוקרת את נסיבות הגניבה המוזרה, סיבותיה והיכן הסתתר או לן במושב בן עמי בו נלכד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחמד יוסף (50), תושב ובעלי מסעדה בנהרייה, שכלא בביתו חיילת, אתה היה בקשרים וגנב את נשקה ונעלם, נלכד לפני שעה קלה (רביעי) במושב בן עמי שליד  נהריה.
לאחר 3 ימים בהם חיפשו אותו המשטרה,  והשב"כ, זוהה הערב (רביעי)  יוסף על ידי רכז הביטחון של הישוב בעת שישב בגלוי מול המכולת של בן עמי כשהנשק הגנוב מונח לידו על ספסל.
רכז הביטחון הזעיק את המשטרה ובלשי תחנת נהרייה ואנשי שב"כ, מיהרו, הגיעו למושב ועצרו את הנמלט. קודם לכך היה מידע מודיעיני שהצביע על חשד כי יוסף מסתתתר במושב. אך חיפושים אחריו בין הבתים ומטעים הסמוכים למושב העלו חרס.

תמונת החשוד- משטרת ישראל. צילום תחנת נהריה - גוגל מפות
תמונת החשוד- משטרת ישראל. צילום תחנת נהריה - גוגל מפות

מהמשטרה נמסר כי הוא נעצר בתום חקירה מאומצת ומקצועית  וחשוד בכליאת החיילת וגניבת הנשק שלה בתחילת השבוע.

"בתום חקירה מקצועית, שניהלה המשטרה במהלך 3 הימים האחרונים, הצליחה המשטרה לאתר ולשים את ידה על אחמד יוסף החשוד בגניבת נשק מסוג m-16  מחיילת לאחר שנעל אותה בביתו ונמלט בתאריך 5.8.18." נמסר מהמשטרה.

"כאמור, המשטרה הפעילה את כל האמצעים העומדים לרשותה,  על מנת לסיים את האירוע במהרה,  ולהסיר במקצועיות יתרה את הסכנה כלפי הציבור….בלשי התחנה עצרו את החשוד לפני כמחצית השעה באזור המושב בן עמי,  סמוך לנהריה", אלא שמבדיקת מגפון עולה כי "אמצעים המקצועיים" היו למעשה רכז הביטחון של בן עמי שחשד בבחור שחשד באדם שישב על הספסל בסמוך למכולת וכשהנשק לידו. לדבריו הוא תחקר אותו והזעיק תוך כך את המשטרה.  

מושב בן עמי - גוגל מפות
מושב בן עמי - גוגל מפות

יוסף נעצר  כשברשותו הנשק,  שהועבר מיד לאחר זיהוי אל בדיקת הזיהוי הפלילי ובכוונת חוקרי  תחנת המשטרה בנהריה להביאו מחר לדיון בבימ"ש השלום קריות בבקשה להאריך את מעצרו.
עדין לא ברור  היכן בבן עמי הוא הסתתר או אצל מי לן. כמו כן, לא ברורה עדין סיבת גניבת הנשק על ידיו מידידתו החיילת. נכו ן לעכשיו הוא עדיין לא משתף פעולה. מהמשטרה נמסר בתחילת השבוע כי החשד הוא לגניבת נשק על רקע פלילי ולא לאומני.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן