Skip to content

"הכנסת אורחים", להיכנס לחיים של משפחה ערבית ויהודית במשקפי מציאות מדומה

עבודת "מציאות מדומה" ייחודית המזמינה את הקהל להתארח בסלון של שתי משפחות: ערבית ויהודית – המתגוררות בסמיכות, אך מנותקות זו מזו, כל אחת חיה במציאות משלה. באמצעות משקפי מציאות מדומה, אשר עומדים לרשות מבקרי התערוכה, תוכלו לפגוש מקרוב את שתי המשפחות ולשמוע מפיהן על המחבר והמפריד ביניהם. המיצב האינטראקטיבי מזמין את המבקרים לחצות את הגבול […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התערוכה "ביננו" המוצגת באגף הנוער במוזיאון ישראל, מזמינה לחוות מקרוב מפגש בין-אישי בכל שלביו, מרגע ההיכרות ועד רגע הפרידה. יצירות האמנות שמוצגות בה מתארות מפגשים שונים: מהמפגש עם האדם הקרוב ביותר, דרך מפגשים משפחתיים בסלון הביתי; מהכנסת אורחים וירטואלית ועד פגישות רחוב אקראיות עם אלה שעדיין לא הכרנו. באמצעות היצירות מתברר גם כיצד קשר עין, הבעות פנים ושפת גוף משקפים את היחסים בינינו. התערוכה בודקת את השתנות הקשרים החברתיים בימינו, המתאפיינים בחיבור ביננו באמצעות טכנולוגיות תקשורת חדשות, טלפון חכם ורשתות חברתיות המאפשרים לנו להיפגש דרך מסכים במהירות ובקלות ולהרגיש שכביכול אנחנו לא לבד. התערוכה מצביעה על ערכו של המפגש הישיר פנים אל פנים.

במסגרת תת התערוכה "יחד ולבד",מציג דניאל לנדאו, אמן מדיה, שעוסק בהיבטים החברתיים של מציאות מדומה – ובכוחה לגשר על פערים חברתיים, על סטריאוטיפים ודעות קדומות, ועל סוגיות שונות של זהות, את מיצב המדיה "הכנסת האורחים", עבודת "מציאות מדומה" ייחודית המזמינה את הקהל להתארח בסלון של שתי משפחות: ערבית ויהודית – המתגוררות בסמיכות, אך מנותקות זו מזו, כל אחת חיה במציאות משלה. באמצעות משקפי מציאות מדומה, אשר עומדים לרשות מבקרי התערוכה, תוכלו לפגוש מקרוב את שתי המשפחות ולשמוע מפיהן על המחבר והמפריד ביניהם. המיצב האינטראקטיבי מזמין את המבקרים לחצות את הגבול שבין הממשי לווירטואלי. הכנסת האורחים נערכה אצל משפחות סאבאטין ואבידן-לוי.

אוצרת ראשית: שיר מלר-ימגוצ'י

נעילה: אפריל 2019

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן