Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 23 בספטמבר, 2018

האנטומיה של גריי 13, התכנית של ד"ר אוז 12, המטבח המנצח אוסטרליה 9, חזרה למונטוק, זינוק לעבר: איוול קניוול, שמתי ברז למורה, סיפורי ירקות בבית 3+4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האנטומיה של גריי 13 | 13 Grey's Anatomy, ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 26 בספטמבר, 2016, בשעה 21:15 בערוץ Yes Drama

17:15 התכנית של ד"ר אוז 12 | The Dr. Oz Show 12, ערוץ הבריאות

עונה חדשה לתכנית הדגל של ד"ר מהמט אוז, מומחה הבריאות הפופולרי ביותר בארה"ב. בעונה זו ידון ד"ר אוז בטרנדים חדשים בתחום ההרזיה, פתרונות לבטן נפוחה, סודות הטיפוח של דוגמנית העבר כריסטי ברינקלי, טיפים לתקופת החגים בנושאי מתח ועוד.

18:00 המטבח המנצח אוסטרליה 9 | My Kitchen Rules Australia 9, ערוץ החיים הטובים

עונה תשיעית לריאליטי האוכל ובו 15 זוגות מתמודדים (המייצגים מחוזות שונים באוסטרליה) מתחרים זה בזה במטרה להפוך בית רגיל למסעדה מתפקדת הפתוחה לעסקים.

21:30 חזרה למונטוק | Return To Montauk, ערוץ Yes 1

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 19 בספטמבר, 2018, בערוץ Yes VOD

21:45 זינוק לעבר: איוול קניוול | Evel Live, ערוץ ההיסטוריה

פעלולן האופנועים האמריקני רוברט קרייג קניוול, שהתפרסם בשם 'איוול קניוול', הפך לאגדה חיה בשנות ה-60 וה-70 של המאה ה-20, והפך לכוכב העל הראשון מעולם פעלולי הספורט, בזכות אישיותו, אומץ לבו ובעיקר ביצועיו המרהיבים על הכביש. בדומה לאליל שהיווה עבורו השראה, פעלולן האופנועים ואלוף משחקי האקסטרים, טראוויס פסטראנה, חי את חייו מאז ומעולם בניסיון לשבור שיאים מוטוריים ולהסתכל בלבן של הסכנה בעיניים.
.

22:00 שמתי ברז למורה | Ferris Bueller's Day Off, ערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD

קומדיית האייטיז הקלאסית. פריס ביולר נחשב לאגדה בשל יכולתו להבריז מהלימודים. בעוד אחותו הקנאית ומנהל בית הספר עושים הכל כדי לתפוס אותו, הוא יוצא עם חבריו לקרוע את העיר. הסרט גרר גל חיקויים וציטוטים, ונחשב לאחת מקומדיות ההתבגרות הטובים בכל הזמנים. שחקנים: מת'יו ברודריק, ג'ניפר גריי, ג'פרי ג'ונס, צ'ארלי שין. במאי: ג'ון יוז. ארה"ב, 1986. אחד מן הסרטים המקוריים, המשעשעים והכייפיים שיצאו בשנות השמונים, ובכלל. ציון: 

סיפורי ירקות בבית 3+4 | 3+4 VeggieTales in the House, נטפליקס | Netflix 

סדרת הילדים ממשיכה לעונות נוספות. בוב העגבניה, לארי המלפפון וחבריהם הירקות מעזים להרחיק אל מעבר לדלפקי המטבח, ויוצאים להרפתקאות משעשעות עם מוטיבים נוצריים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן