Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 02 באוקטובר, 2018

זה ייגמר בדם, הסיפור הרדיקלי של פאטי הרסט, פרוצות 2, לאכול בזול, מבקרי החופשות אוסטרליה 2, נימוסים טובים, בול 3, אוכל בשר 7, ג'ו רוגן: זמנים מודרנים, שלום קוראים לי דוריס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בול 3 Bull 3, ערוץ Yes VOD

הדרמה בכיכובו של מייקל וות'רלי ("NCIS"), בהשראת סיפור הקריירה המוקדמת של פיל מקגרו ("ד"ר פיל"), מייסד אחת מפירמות הייעוץ המשפטי המצליחות בכל הזמנים, חוזרת לעונה שלישית.

21:00 זה ייגמר בדם | There will be Blood, ערוץ AMC

היסטוריה. סיפור על משפחה, דת, שנאה, נפט ושיגעון, שעוקב אחר איל נפט רודף בצע ושאפתן בראשית המאה העשרים. שחקנים: דניאל דיי לואיס. בימוי: פול תומאס אנדרסון. ארה"ב, 2007. חוויית צפייה לא קלה, אך בהחלט שווה בזכות המשחק של דיי לואיס. ציון: 

21:00 הסיפור הרדיקלי של פטי הרסט | The Radical Story of Patty Hearst, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סדרה חדשה על פרשת החטיפה של ביתו של הטייקון האמריקני, שזעזעה את האומה האמריקנית. פטי הרסט הייתה נכדתו של איל העיתונות ויליאם רנדולף הרסט. היא נולדה לתוך מעמד של עושר וכוח, גדלה בשכונת הילסבורו היוקרתית בסן פרנסיסקו, למדה באוניברסיטת ברקלי ועמדה להינשא לבחיר ליבה. מודעת האירוסין שפורסמה בעיתון של סבה עוררה את תשומת ליבם של חברי ארגון טרור קטן –ה-SLA. ב-4 בפברואר, 1974, החליטו חברי הארגון לחטוף אותה מביתה. הם כלאו אותה למשך חודשיים בארון, הכו ואנסו אותה. סיפור החטיפה הקשה של הרסט נחשב באותה תקופה ל-'פשע של המאה'. אך סיפור החטיפה קיבל תפנית מעניינת כשכמה חודשים, לאחר מכן נצפתה הרסט במצלמות האבטחה, כשהיא שודדת בנק בסן פרנסיסקו. הרסט שינתה את שמה לטניה, הפכה לפעילת טרור בעצמה ולאחר שעורכי דינה לא הצליחו לשכנע את בית המשפט שמדובר ב'תסמונת סטוקהולם' קלאסית היא נשלחה לכלא. כעת, יותר מ-40 שנה לאחר האירוע, סדרת הפשע האמיתי החדשה מבית CNN מביאה ב-6 פרקים עדויות שטרם נחשפו ושופכת אור על השתלשלות האירועים. בעזרת חומרי ארכיון נדירים הכוללים הקלטות של הרסט עצמה ושל החוטפים, לצד עדויות של מקורביה, של בן זוגה שנכח בזמן החטיפה ושל אחד מחברי ארגון הטרור שנותר בחיים, מעלה הסדרה מחדש את השאלה – מי הייתה באמת הרסט: קורבן טרור או טרוריסטית? 6 פרקים בני 40 דקות, ארה"ב, 2018.

21:15 פרוצות 2 | Harlots 2, ערוץ Yes Drama

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 05 בספטמבר, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Yes VOD

22:00 לאכול בזול | Cheap Eats, ערוץ Food Network

עלי חאן, חובב אוכל ובלוגר, יוצא לדרכים כדי לחוות את הארוחות הטעימות ביותר שלא יכבידו על הכיס. לעלי יש רק 12 שעות ו-35 דולר כדי למצוא את העסקאות הטובות ביותר במיניאפוליס לארוחת הבוקר, ארוחת הצהריים, נשנוש וארוחת הערב. בהמשך, עלי טועם את המיטב של אוסטין בביקור מתוק ומלוח הכולל טאקו, ברביקיו טקסאני וחוויה של הבאיו. משם הוא ממשיך לבולדר, קולורדו, כדי להתמודד עם ערמת הפנקייקס הגברית ביותר באמריקה. עלי מגיע גם לשיקגו וניצב מול מגדל ארוחת בוקר שמגיע כמעט לגובה של מגדל וויליס בעיר, ואחריו טועם מנה קובנית קלאסית במיאמי וצ'יזבורגר צ'ילי ירוק באלבקרקי.

22:00 מבקרי החופשות אוסטרליה 2 | 2 Travel Guides Australia, ערוץ הטיולים

חמש קבוצות שונות של אוסטרלים, בעלי טעם וסגנון שונים לחלוטין, יישלחו אל אותו אתר נופש. במשך שבוע יתנסו הנופשים בכל הפעילויות שיש למקום להציע, אך בתמורה יעניקו את חוות דעתם הכנה (ופעמים הרבות, הברוטלית). מה שבטוח, אתם יכולים לסמוך על מבקרי החופשות האלו שיגידו לכם בדיוק מה הם חושבים. ביו יעדי החופשה בעונה זו: סרי לאנקה, אוסטרליה המערבית, וייטנאם, בולוניה ועוד.

22:00 נימוסים טובים | Good Manners, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 01 באוקטובר, 2018, בערוץ Yes VOD

אוכל בשר 7 |  Meat Eater 7, נטפליקס | Netflix

עונות קודמות של סדרת התעודה אינן משודרות בישראל. סטיבן רינלה – צייד, סופר, טבח ופעיל איכות סביבה – יוצא לתור את האזורים הנידחים והיפים ביותר בעולם. לשולחן הוא מגיש רק את המזון שהוא מצליח לצוד.

ג'ו רוגן: זמנים מוזרים | Joe Rogan: Strange Times, נטפליקס | Netflix

הקומיקאי ג'ו רוגן מדבר בכנות מוחלטת, כהרגלו, על נושאים כמו פוליטיקה, היאבקות מקצועית, חוקי קנאביס, חתולים, טבעוניים ועוד, בספיישל סטנד-אפ שצולם בבוסטון.

שלום, קוראים לי דוריס | Hello, My Name Is Doris, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, הקישו יום שישי, 07 ביולי, 2017, בשעה 21:30 בערוץ Yes1


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן