Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 14 באוקטובר, 2018

סדנה לעצבים, מאהבות 1-3, סמי דיוויס ג'וניור: חייב להיות אני, RBG: רות ביידר גינסבורג, הנאשמים, הפודקאסט שיציל את אמריקה, ציידי אוצרות הנאצים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 סדנה לעצבים | Anger Management, ערוץ AMC

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 11 באפריל, 2018, בנטפליקס | Netflix

21:30 מאהבות 1-3 | 1-3 Mistresses, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 18 במאי, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes Drama

21:50 סמי דיוויס ג'וניור: חייב להיות אני | Sammy Davis, Jr.: I've Gotta Be Me, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

הוא היה פורטוריקני, שחור, יהודי, נכה ונישא לאישה לבנה, כשארצות הברית עדיין חשבה שזו שערורייה, אבל היה לו גם נשק סודי: כישרון אדיר ונחישות גמורה להיות הוא עצמו, על הבמה ומחוצה לה. זה סיפורו של סמי דיוויס ג'וניור. לאורך הקריירה האינטנסיבית והמופלאה שלו, שהחלה כשעלה לבמה בגיל שלוש, דייוויס ג'וניור נאלץ להתמודד עם כל דעה קדומה אפשרית באמריקה. פרנק סינטרה, ג'רי לואיס, בילי קריסטל, וופי גולדברג, קים נובק וכוכבים רבים אחרים מופיעים בסרט, לצד קטעים מהפנטים מהופעותיו של דייוויס. הבמאי סם פולארד מספר את סיפור חייו של הזמר, הרקדן והקומיקאי המחונן שגרם למיליוני מעריצים לצאת מגדרם מרוב אהבה. ארה"ב, 2017.

22:00 RBG: רות ביידר גינסבורג | RBG, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

איך הפכה השופטת היהודייה הצנומה וחמורת הסבר, בת ה-84, לאייקון בתרבות הפופולרית בת זמננו ולמקור השראה לדור החדש של הפמיניסטיות? ככל שהפסיקות של בית המשפט העליון בארצות הברית נוטות ימינה, כך מחזקת השופטת רות ביידר גינסבורג את מעמדה כ'כוכבת רוק' ואת התואר לו זכתה בבלוג המצליח -Notorious RBG. הבלוג הפופולרי ברשת מתעדכן מדי שבוע ומציע אלפי תמונות וטקסטים העוסקים בגינסבורג ופועלה. לצדו מודפסות חולצות, ספלי קפה, תחפושות ליל כל הקדושים וכרטיסי ברכה עם פניה, דמותה מככבת בקביעות במערכונים של "סטרדיי נייט לייב" וכוכבות טלוויזיה, כמו לנה דנהאם ("בנות") ו-גבי הופמן ("טרנספרנט") חולמות להיות כמוה. אז מה הסיבה לאהדה הרבה לה היא זוכה מצד הציבור? באמצעות ראיונות אינטימיים וגישה חסרת תקדים לחייה של גינסבורג מחוץ לכותלי בית המשפט, אנו עדים לסרט מרגש על יחסי האהבה שלה עם החוקה האמריקנית, כמו גם עם בעלה מרטין ד. גינסבורג, שהלך לעולמו לפני 8 שנים. הסרט מביא את מסע חייה, מסע שהוביל אותה להפוך לסמל של צדק בבית המשפט הגבוה ביותר בארה"ב. בימוי: בטסי ווסט, ג'ולי כהן. 97 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 הנאשמים | The Accused, ערוץ Yes3

מלצרית הותקפה באכזריות בפאב מלא אנשים. לאחר שהאנסים יוצאים בזול, היא ופרקליטתה מחליטות לתבוע את העדים, על שלא מנעו את המעשה ואף עודדו מהצד. ג'ודי פוסטר זכתה על תפקידה בפרס האוסקר. קלי מקגיליס, שגילמה את התובעת, חשפה בעקבות יציאת הסרט את העובדה שהיא עצמה עברה אונס אלים, ואת הדיכאון ומחשבות ההתאבדות שחוותה בעקבות זאת. במאי: ג'ונתן קפלן. ארה"ב, 1988.

22:30 הפודקאסט שיציל את אמריקה | Pod Save America, ערוץ Yes Oh

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 13 באוקטובר, 2018, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

23:15 ציידי אוצרות הנאצים | Hunting Nazi Treasure, ערוץ ההיסטוריה

סדרה המתעדת את אחד ממבצעי השוד והגזל הגדולים בהיסטוריה, שהוציאו לפועל הנאצים לקראת סיום מלחמת העולם השנייה, לצד המאמצים הנעשים בימים אלו לאתר את אותם יצירות אמנות, זהב וחפצים יקרי-ערך אחרים, ולהשיבם לבעליהם החוקיים. מאות אלפי פריטים השווים יחד מיליארדי דולרים עודם חסרים. הסדרה בת שמונת הפרקים מתרחשת על-פני ארבע יבשות ו-14 מדינות, ומלווה את ניסיון איתור יצירות האמנות והאוצרות התרבותיים שהנאצים בזזו באופן שיטתי, ועקבותיהם נעלמו לאחר תום המלחמה. בפרק הראשון לוקח חלק גם צייד הנאצים הישראלי, ירון סבוראי.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן