Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 29 באוקטובר, 2018

פרויקט קליזו, ריי דונובן 6, אשה של בית, בוקו חראם: הנערות החטופות, הצליל של ליבך: אתחול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרויקט קליזו, ערוץ Hot בידור + ערוץ Hot VOD 

דוקו ריאליטי יביא את סהר קליזו, כוכב הרשת, גורם לכולם להתאהב בו. סהר בן 24 בלבד וכבר מתגאה במעל רבע מיליון עוקבים ביוטיוב, מעל מיליון צפיות לווידאו המצליח ביותר שלו וכ-131 אלף עוקבים באינסטגרם. סהר החל את דרכו בעמוד פייסבוק והתקדם במהרה לסרטונים משוגעים עם אתגרים מופרכים בוילה שהוא חלק עם חבריו לצוות My Vibe שהוא עומד בראשו. המצלמות יעקבו אחר קליזו וחבורת My Vibe ששוהה יחד בוילה מטורפת בין מסיבות הבריכה, המתיחות המשוגעות, משימות האקסטרים והקשיים בדרך לצילום הולוגים, יתעדו את החברויות החדשות שנוצרות וכאלה שמתפרקות, וילוו את היחסים המורכבים בין סהר לבין האקסית המיתולוגית. במאי: אלעד זכאי.

06:00 ריי דונובן 6 | Ray Donovan 6, ערוץ Yes Edge

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 28 באוקטובר, 2018, בערוץ Yes VOD

21:00 אשה של בית, ערוץ כאן 11

סרט דוקו המתעד מערכת יחסים של שלושה דורות של נשים במשפחה גיאורגית מסורתית. נשים שעברו דיכוי הופכות מיוזמתן לסוכנות השיטה הפטריארכלית ולא מהססות לדכא את בנותיהן למען כבוד המשפחה. צילום, תסריט ובימוי: ג'יין ביבי. 72 דקות, ישראל, 2018.

22:00 בוקו חראם: הנערות החטופות | Stolen Daughters: Kidnapped By Boko Haram, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 23 באוקטובר, 2018, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

הצליל של ליבך: אתחול | The Sound of Your Heart, נטפליקס | Netflix

סדרה קוריאנית משעשעת. צ'ו סאוק, יוצר סדרות האנימציה האינטרנטיות, שב עם עוד סיפורים על בלבולים, תעלולים בלתי מכוונים ובעיות בשירותים, בעיבוד מחודש בכיכובו של צוות שחקנים חדש לחלוטין.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן