Skip to content

נחנך פרויקט הסדרת התנועה וחניון האוטובוסים בתיירות נוף גנוסר

פרויקט הסדרת התנועה וחניון האוטובוסים במתחם תיירות נוף גנוסר נחנך השבוע במעמד שר התיירות, יריב לוין, ראש מועצת עמק הירדן, עידן גרינבאום ומנכ"ל תיירות נוף גנוסר רוני מנור לרווחת מאות אלפי תיירים שפוקדים את האתר מידי שנה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר התיירות לוין הגיע לקיבוץ גינוסר כדי לחנוך את פרויקט הסדרת התנועה והרחבת מגרשי החניה לאוטובוסים מול בית יגאל אלון ומלון נוף גינוסר. מדובר בפרויקט משותף של משרד התיירות, תיירות נוף גנוסר ומועצה אזורית עמק הירדן. השר שיבח בדבריו את העובדה שבני נוער נחשפים למורשתו ולדמותו של יגאל אלון ואמר: "יגאל אלון היה איש חזון ועשייה עם תרומה אדירה לתקומת מדינת ישראל. חשוב מאד שתלמידים ותיירים שמגיעים לכאן לומדים על מורשתו. יש בכך תרומה חשובה לאופן שבו ישראל מוצגת בפני אזרחים המגיעים לכאן מכל רחבי העולם".

שר התיירות יריב לוין, ראש מועצת עמק הירדן עידן גרינבאום, רוני מנור מנכ"ל תיירות נוף גנוסר. צילום: באדיבות תיירות נוף גנוסר

היקף העבודה בפרויקט חשוב זה נאמד בכ- 2 מיליון ₪. למתחם המוזיאון, המלון קומפלקס תיירות נוף גנוסר מגיעים מידי יום למעלה מ-100 אוטובוסים וכלי רכב פרטיים רבים.

במהלך שנת 2018, שהייתה שנת שיא בתיירות חו"ל במלון נוף גנוסר ובמוזיאון בית אלון הסמוך, ביקרו באתר למעלה מ-800 אלף מבקרים והתפוסה במלון מתיירות נכנסת עומדת על ממוצע שנתי של  74% אחוז.

חשוב לציין, כי הפרויקט בוצע על מנת להבטיח  את בטיחותם ונוחותם של המבקרים הרבים. בשנה קודמת אוטובוסים נסעו על מדרכות תוך סיכון הולכי רגל, מצב שהיה בלתי אפשרי ולא תאם את הסטנדרטים התיירותיים של המתחם.

ראש המועצה האזורית עמק הירדן, עידן גרינבאום, אמר בדבריו בטקס: "אנחנו מודים מאד לשר לוין ולמשרד התיירות על הסיוע הרב בחשיפת פניה היפים של הכנרת ושל האזור כולו. יש לנו בעמק הירדן שותפים מצוינים במשרד התיירות. המשרד עשה במהלך השנה הזו עבודה חשובה, שבזכותה אפשר לראות עכשיו את כל שיירת האוטובוסים שנכנסים ויוצאים כשהם עמוסים בתיירים".

רוני מנור מנכ"ל תיירות נוף גנוסר המארח, סיכם את הפרויקט הנוכחי כשלב חשוב בפיתוח המואץ של מתחם התיירות וציין: "שיתוף הפעולה עם משרד התיירות הוא בסיס לפיתוח תיירות נכנסת שמהווה עוגן כלכלי למדינה, לאזור ולקיבוץ. מלון נוף גנוסר המלון הקיבוצי הראשון, שבין מקימיו היה יגאל אלון ז"ל, מהווה עדיין חלוץ ומוביל בתיירות וידנו עוד נטויה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן