Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 04 בדצמבר, 2018

חייה ומותה של סנדרה בלנד, הרשימה השחורה 5, Suits 7, רובוטריקים: רובוטים בהסוואה, מועדון החנונים: הסרט, המלאך השומר שלי 2, משפחה שולטת, תגליות 4, הפוני הקטן שלי, יו-קאי ווטש 3, יורם החכם וענק האנגלית 5, השמינייה, רצח סטייל הוליווד, הלוחש למכוניות 7, בתה של אפריל, ראסל בראנד: איך נולדתי מחדש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חייה ומותה של סנדרה בלנד | Say Her Name: The Life and Death of Sandra Bland, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + ערוץ Hot VOD 

סרט מבית HBO המביא את סיפור מותה של סנדרה בלנד, אקטיביסטית פוליטית, אפרו-אמריקנית בת 28, שנמצאה תלויה בתא המעצר שלושה ימים לאחר שנעצרה ב-10 ביולי, 2015, על עבירת תנועה בעיירה קטנה בטקסס. הצילומים ממצלמת הדשבורד של ניידת המשטרה, בהם נחשף הוויכוח האלים שהתרחש בינה ובין השוטר, בריאן אנסיניה, נהיו ויראליים ועוררו מחאה נרחבת ברשת. יוצרי הסרט עקבו אחר מקרה התביעה, שהחל זמן קצר לאחר מותה של בלנד ונמשך שנתיים, חושפים מה באמת קרה לה ועוסקים בסוגיות הכואבות של הקשר בין גזענות ואכיפת החוק בארצות הברית. בימוי: קייט דיוויס, דיוויד הילברונר. 120 דקות, ארה"ב, 2018.

הרשימה השחורה 5 | 5 The Blacklist, ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 03 באוקטובר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes אקשן

Suits 7, ערוץ Hot VOD
/

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 16 ביולי, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes דרמה + Yes VOD

10:50 רובוטריקים: רובוטים בהסוואהTransformers Robots in Disguise, ערוץ ניקלודיאון 

סדרת הנפשה. כאשר חללית הנושאת בתוכה שקרניקים מתרסקת על כדור הארץ רובוט העל במבל-בי נאלץ לגייס צוות חדש של רובוטים. יחדיו הם נאבקים באיום חדש המעמיד את האנושות כולה בפני סכנת כליה.

15:25 מועדון החנונים: הסרט | Nerd Club: The Movie, ערוץ Hot Movies3 

הפקה ישראלית קומית לילדים ולנוער. כשתלמידי בית הספר יוצאים לחופשת הקיץ, חבורת מועדון החנונים – יותם, דנה, צחי ושוסטק, מופתעים לגלות כי מלכת השכבה שלהם, היידי שמטרלינג, מזמינה אותם למסיבת השקת הקיץ בבריכה שלה. באמצע המסיבה היהלום המפורסם, כוכב הזהב, נגנב מביתה של היידי, והחנונים הופכים לחשודים העיקרים. המשימה של החנונים הופכת לקשה יותר כשהם מגלים שהם הסתבכו עם אודליה שעשוע, ראש משפחת פשע חסרת רחמים. שחקנים: יואב רוטמן, עמית פרקש, אורי בלופרב, יון תומרקין, יובל סגל. בימוי: ירון ארזי. ישראל, 2017.

15:30 המלאך השומר שלי 2, ערוץ Teen Nick (למנויי Hot)

הסיטקום חוזר בעונה 2. ספוילר – יניב המלאך הכי גרוע בעולם ממשיך (לא) להיות המלאך השומר של רועי. החבורה היא אותה חבורה, איטליה הקטנה והקרייבינג הבלתי נשלט של יניב למלאווח שרוף גם לא השתנו בעונה הזו. לפיד עדיין הכי מוצלח, רועי עדיין לא מצליח בחיים ולממש את האהבה שלו לספיר, יואב עדיין בלי מוח, אילן בפוזת הקול ורוית עדיין מאד מאמינה בכוח הנשי. ויש תוספת חדשה של שירן סנדל בתפקיד לוסי. יניב חושד בה לאורך כל העונה שהיא בכלל השטן… מדמיין אותה עם קרניים וזנב (חמוד).

16:00 משפחה שולטת, ערוץ הילדים (פרטנר TV + סלקום TV)

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 26 באפריל, 2015, בשעה 15:25 בערוץ הילדים

16:00 תגליות 4 | Finding Stuff Out 4, ערוץ לוגי 

עונה חדשה לתוכנית המדעית העוסקת בכל מה שקורה סביבנו. בכל פרק בעונה החדשה זואי הסקרנית תארח מומחים אשר יענו על שאלות במגוון נושאים לדברים הכי מעניינים בחיינו. הדרך למציאת התשובות משלבת הומור, מדע וידע יחד עם אנימציות מרהיבות, תחפושות והרבה כיף בדרך לגילוי.

16:05 הפוני הקטן שלי | My Little Pony, ערוץ ניק ג'וניור

סדרת הנפשה העוקבת אחר סוסת פוני קטנה והמנטורית שלה, הנסיכה ססיליה, שמלמד אותה הכל אודות רזי החברות. יחד עם חבריה האחרים מייצגת סוסת הפוני הקטנה פן מסוים של מושג החברות ויחדיו פותרים החברים בעיות הצצות ביחסיהם. הסדרה זכתה להצלחה עצומה והניבה שורה שך ספרים, פריטי ביגוד, קלפי משחק וקומיקסים.

16:30 יו-קאי ווטש 3 | 3 Yo-Kai Watch, ערוץ הילדים (פרטנר TV + סלקום TV)

נייט ווויספר חוזרים בעונה חדשה של הסדרה ששינתה את כל מה שחשבתם על רוחות רפאים. נייט אדמס הוא ילד רגיל שחי בעיר רגילה ומקבל את שעון היו-קאי – שעון שבעזרתו הוא יכול להבחין ברוחות רפאים ולראות בדיוק איזו תעלולים כל רוח מעוללת. נייט ומשרת היו-קאי שלו, וויספר, מנסים לגלות מה מסתתר באמת מאחורי תופעות מוזרות ויוצרים קשרי חברות עם היו-קאי אשר באים לעזרתם ועוזרים להם לשמור על הסדר בעיר.

16:55 יורם החכם וענק האנגלית 5, ערוץ ניק ג'וניור (Yes) + ערוץ Yes VOD

עונה חמישית לסדרת ההרפתקאות הקסומה לילדי הגן וכיתה א' שמטרתה היכרות ראשונית עם השפה האנגלית. מלכת המספרים מצוננת ויורם החכם וליבי האבירה יוצאים אל המערה של צ'אק הרופא הענק ושם נדרשים לשמור ולטפל בתינוק ענקים מגודל ושובב שדובר את השפה האנגלית בלבד. האם יצליחו במשימה לפני שלפת המכשפת תשתלט על הממלכה?

19:30 השמינייה, ערוץ הילדים (פרטנר TV + סלקום TV)

דרמת מתח יומית אשר מתרחשת בבית ספר תיכון במרכז הארץ ובו מוקמת כיתה מיוחדת המכונה 'השמינייה', ובה לומדים שמונה תלמידים יוצאי דופן בני 14-15, ביניהם עדי הימלבלוי, מיכאל אלוני, דון לני גבאי ועוד – כל אחד מהם בעל מומחיות בתחום מסוים. מטרת התכנית הסודית היא לנצל את יכולותיהם המופלאות של השמונה לצורך קידום פרויקטים מדעיים סודיים, פתרון תעלומות, עזרה לגופים שונים וטיפוחם של שמונת המוחות המבריקים של הילדים. שמיניית הילדים מתמודדים בסדרה עם הרפתקאות רבות, גיל ההתבגרות, מכשולים שונים ועוד.

21:00 רצח סטייל הוליווד | Hollywood Homicide, ערוץ AMC

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 13 ביוני, 2018, בנטפליקס | Netflix

21:45 הלוחש למכוניות 7 | Counting Cars 7, ערוץ ההיסטוריה

הסדרה הוותיקה חוזרת, לאחר שעברה מתיחת פנים בדמות פרקים בני שעה לטובת המעריצים הרבים. בין עלילות הפרקים החדשים: דני מכין מספר כלי רכב של כוכב הקולנוע ברט ריינולדס לשם מכירה פומבית, ומגשים בכך את אחד ממשאלותיו של השחקן המנוח; מתופף להקת ההבי-מטאל 'מסטודון', מביא את רכב הקלידאק קופה שברשותו למוסך, כדי שיעבור טיפול מיוחד בידי דני וצוותו; לקוח מבקש מהצוות לבנות רכב שיהווה את גרסת המאה ה-21 לרכב הדודג' צ'ארג'ר האגדי שכיכב בסדרת הטלוויזיה "Dukes of Hazzard"; ואילו לקוח אחר מבקש מהצוות לשדרג את הקורבט משנות ה-80 שברשותו, ולהתאים אותו למאה ה-21.

22:00 בתה של אפריל | April's Daughter, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 29 בנובמבר, 2018, בערוץ Yes VOD

ראסל בראנד: איך נולדתי מחדש | Russell Brand: Re:Birth, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ. על הבמה בלונדון, ל-ראסל בראנד יש הרבה מה לומר על מצב העולם – וגם על השינוי שהאבהות חוללה בחייו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן