Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 14 בינואר, 2019

בלש אמיתי 3, מקביל 2, המחיר של הכל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

04:00 בלש אמיתי 3 | 3 True Detective, ערוץ Yes Oh + ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD + סלקום TV 

עונה שלישית באנתולוגיה פרי עטו של ניק פיזולטו ל-HBO, וזו גם הפעם הראשונה בה הוא מביים חלק מהפרקים. העונה מספרת את סיפורו של פשע מקברי ומחריד המתרחש בלב הרי האוזרק ובו מעורבים שני ילדים נעדרים ומסתורין שהולך ומעמיק לאורך עשרות שנים בעלילה הנפרשת על פני שלוש תקופות זמן שונות. מהרשלה עלי ("אור ירח") בתפקיד ראשי כ-וויין הייס, בלש לשעבר במשטרת ארקנסו, שנרדף כבר 35 שנים על ידי תיק משנת 1980 שבו נעלמו ילד בן 12 ואחותו בת ה-10 בעיר ווסט פינגר. כשהוא מזדקן והזיכרון שלו מתעמעם, הוא מתחיל לחזור אל פרטי החקירה יחד עם מפיק תיעודי של פשע אמיתי. לומדים על החקירה ועל עברו של הייס מהזמן שבו התבצע הפשע וכעשר שנים מאוחר יותר ב-1990, כשמידע חדש ומזעזע על התיק יצר עניין חדש בו. באמצעות הפלאשבקים של הייס מכירים את רולנד ווסט (סטיבן דורף, "בלייד", "ססיל בי. דימנטד") – שותפו של הייס בתקופת הרצח, אמיליה רירדון (כרמן איוגו, "סלמה") – מורה בבית הספר, ודמויות נוספות שעסקו בחקירה. בכל פרק יתווסף פריט מידע חדש לפאזל, ורואים איך האירוע הטרגי שינה את חייהם של כל כך הרבה אנשים במשך כל כך הרבה שנים.

22:00 מקביל 2 | 2 Counterpart, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

מותחן הריגול עם הטוויסט המטפיזי, בכיכובו של ג'יי. קיי. סימונס, חוזר לעונה השנייה. שני ההאוורדים – כל אחד בעולמו של השני: מאחר שהמעבר בין העולמות נחסם לאחר אירועי הטרור, הם נאלצים להסתגל כדי לשרוד. האוורד פריים מתחבא בחייו של האוורד אלפא, עובד בעבודתו וחי בביתו. עם אשתו אמילי. האוורד אלפא כלוא באתר שחור ומסתורי בשם אקו, מנותק מכל מי שהוא מכיר. בעוד המלחמה הקרה בין העולמות מסלימה והמחלוקות מתעצמות, שני הגברים מוצאים את עצמם הופכים יותר ויותר דומים אחד לשני.

22:05 המחיר של הכל | The Price of Everything, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

בעידן שבו ציורים של אמנים ידועים נמכרים בעשרות מיליוני שקלים עולה השאלה מה מקומה של האמנות בימינו? כחברה, אנו פחות מייחסים חשיבות להיבט האסתטי והחברתי של האמנות, ויותר מודאגים מהמותג ומהפן העסקי שמתלווה לו. רבים חשים כי האמנות הפכה להיות דבר ששמור לעשירים בלבד והיא מחוץ להישג ידו של האזרח הממוצע. האם אנחנו בעיצומו של משבר אמנותי? האם ניתן למדוד את ערך האמנות בדולרים ובסנטים? והכי חשוב, מה המשמעות של גישה צרכנית חדשה זו לאמנים עצמם? ארה"ב, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן