Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 20 בינואר, 2019

תודה ששיחקתם, טרף לילי, הדרך 2-3, 44 חתולים, התוכנית של ד"ר אוז 13, ללכת על הכל, זכרו את בגדד, עמק הבועה, ארמון בשיגעון, פלוריבמה שור 2, הסודות של ליהמן ברדרס, מציאות נושכת, וולטרון: המגן האגדי, המצוד אחר אנשי הבר, מבחר סדרות אנימה בנטפליקס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תודה ששיחקתם | Thank You for Playing, סלקום TV 

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 13 באוקטובר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes דוקו

22:00 טרף לילי | The Strangers: Prey at Night, ערוץ Yes2 + סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 19 בינואר, 2019, בערוץ Hot VOD

הדרך 2-3 | 2-3 The Path, ערוץ Hot VOD

סדרת הדרמה של רשת Hulu ואולפני יוניברסל חוזרת לעונה שנייה ושלישית. ספוילר – העונה השנייה נפתחת לאחר עזיבתו של אדי את הקהילה בעוד תנועת המאייריזם מתקשה למצוא הסבר להיעלמותו המשונה של דוקטור מאייר, מייסד הכת. אדי מתייסר בחזיונות משונים ומנסה להתרגל לחייו החדשים הרחק ממשפחתו, בזמן ששרה מתייצבת לצידו של קאל כמנהיגה שותפה, למרות הספקות שמתעוררים בה בכל הנוגע לדרכיו. כשהיא מגלה לבסוף על עברו האפל, היא מחליטה לקבור את האמת לטובת התנועה. קאל ושרה, שקרובים כעת מאי פעם, נאבקים לכפר על עוונותיהם בזמן שאדי, שמתעמת עם המשמעות של חזיונותיו, מגלה את האמת על דוקטור מאייר.

16:30 44 חתולים | i44 Cats, ערוץ ניקלודיאון

סדרת אנימציה. הרפתקאותיהם של ארבעה חתלתולים חמודים המנגנים יחדיו בלהקה בשם באפיקטס. הרביעייה, המתגוררת ומנגנת במוסך של סבתא פינה, מוצאת פתרונות יצירתיים לבעיות יומיומיות ומסייעת לחתולים בצרה.

17:15 התכנית של ד"ר אוז 13The Dr. Oz Show 13, ערוץ הבריאות 

עונה חדשה לתכנית הדגל של ד"ר מהמט אוז, מומחה הבריאות הפופולארי ביותר בארצות הברית. עונה זו תיפתח בראיון חושפני עם השחקן צ'ארלי שין, שיספר על חייו עם נגיף ה-HIV.

21:00 ללכת על הכל | The Whole Nine Yards, ערוץ AMC

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 04 באפריל, 2015, בשעה 22:00 בערוץ לייפטיים

21:00 זכרו את בגדד | Remember Baghdad, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

בשנת 1917, היוו יהודי בגדד כשליש מאוכלוסיית העיר. בשנת 1947, הגברת הראשונה של בגדד הייתה יהודייה. לאורך השנים יהודים היו חלק מהפרלמנט, חברי אליטה שהוזמנו לנשפים ולפיקניק על גדות החידקל. זהו סיפורה של קהילת יהודי בגדד שמקווים יום אחד לחזור. עם הכרזת העצמאות אבד ביטחונם של יהודי עיראק. באותן שנים החלה עזיבה המונית, אך רבים נשארו נאמנים למולדתם ולא עזבו עד שלא נותרה להם ברירה. הסרט מביא את עדויותיהן של ארבע משפחות המנסות להתחקות אחר עקבותיהן במטרה להבין מה קרה אז בשנים הסוערות. דרך צילומים משפחתיים וארכיונים חדשותיים לצד צילומים מימינו אנו, מוצגת ההיסטוריה האישית של העיר בגדד דרך עיניהם של יהודי עיראק – מהאליטה ועד הגירוש. בריטניה, 2016.

22:00 עמק הבועה | Valley of the Boom, נשיונל ג'יאוגרפיק

עלייתו, נפילתו, ותחייתו של עמק הסיליקון. הסיפור ששינה את ההיסטוריה המודרנית – המהפכה הטכנולוגית והפיננסית מסופר על ידי האנשים שחוו אותה. מיני סדרה בת שישה פרקים. דרמה מתוסרטת המשלבת ראיונות עם דמויות מפתח מימי המהפכה. הסדרה מובילה את הצופים מרגע עלייתו של עמק הסיליקון כגורם שמשנה את כללי המשחק, ועד תקופת בועת הדוט.קום של 2001. סיפורי המהפכה הטכנולוגית בצפון קליפורניה מובאים בסדרה מפי אלה שנטלו בה תפקידים מרכזיים.

22:00 ארמון בשיגעון | The Royal World, ערוץ MTV Show

סדרת ריאליטי בהגשתו של הקוסם המקצועי, ארצ'י מאנרס. חבורה של צעירים הטוענים כי זורם בעורקיהם דם מלכותי מתכנסת באחוזה בריטית מפוארת. כיאה למסורת הדקדנטית של בית המלוכה, גם צעירים אלו יציגו התנהגות הוללת, סכסוכים נוצצים והתקפי זעם.

22:00 פלוריבמה שור 2 | Floribama Shore 2, ערוץ MTV Show

נצר לשושלת ג'רזי שור, פלורימבה שור היא סדרת ריאליטי העוקבת אחר שמונה צעירים המבלים קיץ בעירת הקיט פנמה סיטי ביץ' שבפלורידה. כל אחד מהמשתתפים ניצב בפני צומת דרכים בחייו – בין אם זו סופה של מערכת יחסים ארוכה, ניסיון לברוח מעבר טעון או טעימה ראשונה של עצמאות.

22:00 הסודות של ליהמן ברדרס | Inside Lehman Brothers, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

הסיפור המטריד על פשיטת הרגל הגדולה בהיסטוריה. עשור לאחר המשבר הכלכלי של 2008 והתמוטטותו של בנק ההשקעות הרביעי בגודלו בארצות הברית, 'ליהמן ברדרס', נותרה עדיין תלויה באוויר השאלה – האם מנהלי הבנק הבכירים ידעו על המתרחש בתוכו, יכלו לחזות את המשבר שעומד להגיע וניסו למצוא דרכים לעצור אותו? הסרט מנתח, בדיעבד, את המסלול האובדני אליו צעד הבנק, תוך שהוא מביא עדויות מצמררות של עובדים מהבנק שחשפו שחיתויות כבר ב-2005, זיהו את סימני האזהרה המוקדמים של משבר משכנתאות הסאב-פריים וניסו להזהיר את המערכת מבפנים. השתלשלות האירועים המתוארת בסרט עוזרת לנו להבין טוב יותר את דפוס החשיבה של בכירי הבנק, שהוביל בסופו של דבר לפשיטת הרגל הגדולה ביותר בהיסטוריה של ארה"ב, ונועדה גם להזהיר אותנו מפני העתיד. בימוי: ג'ניפר דשאמפס. 75 דקות, קנדה, 2018.

22:00 מציאות נושכת | Reality Bites, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 01 בינואר, 2019, בערוץ Yes VOD

וולטרון: המגן האגדי 1-2 | 1-2 Voltron: Legendary Defender, נטפליקס | Netflix

סדרה מונפשת לילדים. חמישה גיבורים לא טיפוסיים ואריות הרובוט המעופפים שלהם מתאחדים כדי ליצור את וולטרון רב-העוצמה ולהגן על העולם מפני כוחות הרשע. 

.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן