Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 23 בינואר, 2019

האופרה של פריז, חתיכה מהלב, איירון שף: הכפפה 2, אתה מת רק פעמיים, מאסום – חף מפשע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האופרה של פריז | The Paris Opera, סלקום TV 

סרט תיעודי אודות אחורי הקלעים של האופרה של פריז, עם כל התככים והדרמות.

חתיכה מהלב | Open Heart, ערוץ Hot VOD

על רקע היעלמותו המסתורית של אביה, דילן בלייק, נערה מרדנית בת 16, מתחילה להסתובב עם חבורה מפוקפקת – ילדים עשירים ומשועממים שפורצים לבתים, הורסים וגונבים רכוש לשם ההנאה והשעשוע. כשאחת הפריצות שלהם מסתבכת, דילן נעצרת ונידונה לעבודות שירות בהוראת בית המשפט – התנדבות בבית החולים 'לב פתוח'. באותו בית חולים עובדות גם אמא של דילן ואחותה הגדולה בתור רופאות, סבה וסבתה של דילן הם חברי הדירקטוריון וזהו גם המקום בו נראה אביה של דילן לאחרונה, לפני שנעלם. מכיוון שעברו מספר חודשים מאז היעלמותו של אביה והמשטרה סגרה את התיק, מחליטה דילן לקחת את העניין לידיה ולהמשיך בחקירת המקרה. בעזרת שני חברים שרכשה במסגרת עבודות השירות בבית החולים – ווס ומיקיילה, היא מנסה לגלות פרטים נוספים לגבי אביה, ובדרך חושפת סודות משפחתיים אפלים…

20:00 איירון שף: הכפפה 2 | Iron Chef: Gauntlet 2, ערוץ Food Network

אלטון בראון וקבוצה חדשה של איירון שפים חוזרים לסיבוב נוסף של אקשן קולינרי עוצר נשימה. התחרות מתחילה עם שבעה שפים שצריכים להפגין את התושייה שלהם ולהשתמש בחלבון אחד בכמה שיותר דרכים, ולאחר מכן שניים מהם יתחרו ראש בראש כדי להימנע מהדחה. בהמשך, ששת השפים הנותרים צריכים להכין כריכים חדשניים.

21:00 אתה מת רק פעמיים | You Only Die Twice, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

פרס הקהל – פסטיבל דוקאביב 2018; פרס התחקיר הטוב ביותר – פרסי הקולנוע הדוקומנטרי הישראלי 2018. שיחת טלפון מפתיעה מבשרת לאמו של במאי הסרט כי היא היורשת החוקית של בית, בצפון היקר של לונדון. כל שיהיה עליה לעשות הוא להוכיח שהיא בתו של ארנסט בכינסקי. אלא שכמה ימים מאוחר יותר מתגלה באוסטריה מידע שמדהים את בני המשפחה: תעודת פטירה נוספת חושפת אדם עם אותו שם ומספר זהות, שנולד באותו יום ובאותו מקום בהם נולד בכינסקי. מי גנב את זהותו ואת סיפור חייו של סבא ארנסט? מאיזה גורל ניסה להימלט? יוצרי הסרט: יאיר לב, דוד דרעי. 92 דקות, ישראל / אוסטריה, 2018.

מאסום – חף מפשע | MasumInnocent, נטפליקס | Netflix

מיני סדרת מתח טורקית. בעיירה כפרית ושלווה, שוטר לשעבר ובני משפחתו נשאבים אל תוך תעלומת רצח הצופנת סודות מזעזעים מהעבר.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן