Skip to content

בתום שלוש שעות הסתיימה פגישת סנגוריו של נתניהו עם היועץ המשפטי לממשלה

ממשרדו של מנדלבליט נמסר כי "הטענות נשמעו ברוב קשב, והדברים יישקלו כמקובל וכי היועץ המשפטי לממשלה יגבש את עמדתו בימים הקרובים והיא תימסר לסנגורים בהקדם". פרקליטי נתניהו: שופט בית המשפט העליון בדימוס יעקב טירקל תומך אף הוא בעמדתנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתום שלוש שעות הסתיימה היום (שני) אחר הצהרים, פגישתם של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ופרקליט המדינה, שי ניצן,  עם סנגוריו של ראש הממשלה עורכי הדין של נתניהו – נבות תל צור, עמית חדד, עודד מודריק, השופט בדימוס יוסף אלון וטל שפירא שביקשו לשכנע את מנדלבליט שלא להודיע על שימוע לראש הממשלה לפני מועד הבחירות לכנסת. ביום חמישי האחרון הודיע היועמ"ש כי יסכים לפגוש את פרקליטי ראש הממשלה, והדגיש כי הפגישה תעסוק אך ורק בבקשתם להימנע מקבלת החלטה בעניינו לפני הבחירות במכתב התשובה מטעמו של היועמ"ש נכתב כי "הליך העבודה על התיקים מתקיים באופן ענייני וסדור, תוך מאמץ לסיים את העבודה בהקדם האפשרי, הכול כפי שתוכנן מראש, טרם ההודעה על הקדמת הבחירות".

נתניהו ומנדלבליט (צילום: עמוס-בן-גרשום-לע"מ)
נתניהו ומנדלבליט (צילום: עמוס-בן-גרשום-לע"מ)

בתום הפגישה מסרו עורכי הדין עמית חדד וטל שפירא, הצהרה משותפת : "צוות הפרקליטים של ראש הממשלה הגיע היום לפגישה עם היועץ המשפטי לממשלה בליווי שני שופטים בכירים בדימוס, השופט עודד מודריק והשופט ספי אלון. אני לא אכנס לתוכן הפגישה. אני רק יכול לומר שאנחנו פועלים להבטיח לראש הממשלה, העומד בפני בחירות, משחק הוגן. בנוסף הוגש ליועץ המשפטי מכתב בחתימת שופט בית המשפט העליון בדימוס יעקב טירקל שתומך אף הוא בעמדתנו".
ממשרד המשפטים נמסר כי בפגישה הציגו באי כוחו של ראש הממשלה באריכות טענותיהם בעניין מועד פרסום החלטת היועץ המשפטי לממשלה בתיקי החקירה בעניין ראש הממשלה.  וכי הטענות נשמעו ברוב קשב, והדברים יישקלו כמקובל. היועץ המשפטי לממשלה יגבש את עמדתו בימים הקרובים והיא תימסר לסנגורים בהקדם.

הבוקר שלחה התנועה לאיכות השלטון בקשה שנציגיה יפגשו עם מנדלבליט לדון בשאלת עריכת השימוע נגד רה"מ. בפנייתה ליועמ"ש ביקשו נציגי התנועה להיפגש עם מנדלבליט כפי שהסכים להיפגש באופן חריג עם עורכי דינו של רה"מ, בנימין נתניהו. "מטרת הפגישה היא להציג בפניך את עמדת התנועה בעניין עריכת השימוע והגשת כתבי האישום נגד רה"מ במהלך תקופת בחירות, ולהסביר את החשיבות הציבורית שהתנועה רואה בהמשך בירור ענייניו של רה"מ בתקופה זו"

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן