Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 21 בפברואר, 2019

חמישים אביבים, חלוצה 19, בתולות הים, מלך הסמים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חמישים אביבים | I Got Life! | Aurore, ערוץ Yes VOD 

קומדיה. בגיל חמישים, לאחר סיום נישואיה ועבודתה ועם הבשורה שהיא עומדת להיות סבתא, מרגישה אורור שחייה נקלעו לשפל. כאשר היא פוגשת במקרה את אהבת נעוריה, היא מחליטה לפתוח דף חדש. שחקנים: אנייס ג'אווי, פסקל ארביו. במאית: בלנדין לנואר. צרפת, 2017.

20:50 חלוצה 19 | The Pioneer Woman 19, ערוץ Food Network

רי דראמונד מכינה ארבעה רעיונות חדשים לעונת הברביקיו, כולל מטבל של שמונה שכבות ופאי לימוד. בהמשך העוף תופס את מרכז הבמה, כשרי חולקת ארבעה מתכוני עוף אהובים, ולאחר מכן מכינה ארוחת ערב להכנה מראש ופנקייקס בצנצנת.

22:00 בתולות הים | Mermaids, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

מאז הסרט של דיסני "בת הים הקטנה", בכיכובה של אריאל אדומת-השיער, התאהב העולם בבתולות הים, אך סרט הדוקו-שוק מביא את סיפורן של הנשים שלקחו את ההזדהות עם היצורות המימיות האגדתיות צעד אחד רחוק מדי. לכל אחת מהן יש את הסיפור האישי שלה שגרם לה להתאהב בבתולות ים: קוקי בת ה-60, תושבת הארלם, חולקת את האהבה עם בעלה ויוצאת באופן קבוע לשחייה בים עם התלבושת שתפרה לעצמה; ג'ולז הטרנסג'נדרית תמיד רצתה להיות אחת מהבנות והתלבושת הזאת אפשרה לה להסתיר את החלקים שפחות אהבה בגופה. מלבדן פוגשים גם בתולת ים ששוחה בתצוגה בתוך אקווריומים ענקיים; אמא ובת שפתחו עסק ימי הולדת של בתולות ים ומפגשים חברתיים קבועים של קהילת בתולות הים שמתרחשים על חוף הים. אז האם מדובר בשיטת מדיטציה חדשה וכוח ריפוי של הדמיון או צעד אחד רחוק מדי בהתאהבות בדמויות שלא באמת קיימות? בימוי: עלי ויינשטיין. 76 דקות, קנדה, 2017.

מלך הסמים | The Drug King, נטפליקס | Netflix

סרט קוריאני. בשנות ה-70, מבריח קטן מפוסן צולל בפזיזות לתוך עסקי הברחת סמים הלא חוקיים והופך למלך ייצוא הסמים ליפן. שחקנים: סונג קאנג-הו, צ'ו ג'ונג-סאוק, ביי דונה. במאי: וו-מין הו. 139 דקות, קוריאנית, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן