Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 16 באפריל, 2019

פנים, 1 ל-42, מפלצות העל: קסם של אביב, המוח היצירתי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 1 ל-42 | 1 i42 to, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

הסרט החדש, מבית ההפקה של ESPN, עוסק באחת ההפתעות המפורסמות ביותר שקרו בהיסטוריה של הספורט: הנוק-אאוט הבלתי נשכח של באסטר דאגלס על האלוף הבלתי-מנוצח מייק טייסון. סוכנות ההימורים היחידה שהסכימה לקחת הימורים על הקרב הצפוי מראש נתנה לדאגלס יחס של 1 ל-42 מול הלוחם המפחיד של הזמנים המודרניים – טייסון. אף אחד לא ספר את דאגלס, שאיבד את אמו 3 שבועות לפני הקרב, והכרוז כבר התכונן להכריז על הקרב הבא בין טייסון להוליפילד. אבל ב-11 בפברואר, 1990, בטוקיו, דאגלס בא להילחם וכנגד כל הסיכויים, הוא הוכיח לכולם שיש לו את זה. בימוי: בן האוסר, ג'רמי שאפ. 52 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 פנים | Mug, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 11 באפריל, 2019, בערוץ Yes VOD

מפלצות העל: קסם של אביב | Super Monsters Furever Friends, נטפליקס | Netflix

סרט ילדים מונפש. בלילה הראשון של האביב, מפלצות העל מתאספות כדי לאכול, לבלות ולשחק בפארק – ופוגשות את חיות המחמד המתוקה שלהן !

המוח היצירתי | The Creative Brain, נטפליקס | Netflix

חוקר מערכת העצבים, דיוויד איגלמן, מתחקה אחר התהליך היצירתי של כמה מהמוחות הפוריים ביותר בדורנו וחוקר דרכים לעידוד יצירתיות על ידי נטילת סיכונים וחשיבה מחוץ לקופסה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן