Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 20 במאי, 2019

אוברלורד, עולם היורה: נפילת הממלכה, הכנסייה החדשה, אמריקן סטייל, מוחמד עלי: מהו שמי?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אוברלורד | Overlord, סלקום TV 

סרט אקשן ואימה. בערב הפלישה לנורמנדי, נשלחת קבוצת חיילים אל צרפת הכבושה על מנת להשלים משימה שהכרחית לניצחון במלחמה. בשטח הם מגלים מעבדה נאצית המבצעת ניסויים מטורפים על האוכלוסייה המקומית. במהרה הם נאלצים להדוף מתקפה של חיילי על רצחניים. שחקנים: בוקים וודביין, ווייאט ראסל, פילו אסבאק. במאי:ג'וליוס אייברי. ארה"ב, 2018.

עולם היורה: נפילת הממלכה | Jurassic World: Fallen Kingdom, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

אקשן שובר קופות, החמישי בסדרה מבית היוצר של סטיבן ספילברג. כשהר געש מתפרץ ומאיים להכחיד את הדינוזאורים, חוזרים אוון וקלייר לפארק בראש משלחת הצלה, וחושפים מזימה מסוכנת לנצל את היצורים הקטלניים כנשק. שחקנים: כריס פראט, ברייס דאלאס הווארד, ג'ף גולדבלום. במאי: חואן אנטוניו ביונה. ארה"ב, 2018.

21:30 הכנסייה החדשה | First Reformed, ערוץ Yes3 + סלקום TV

דרמה עוצמתית של הבמאי והתסריטאי פול שרדר ("נהג מונית", "ג'יגולו אמריקני"), שהייתה מועמדת לאוסקר 2019 על התסריט המקורי. כומר, המתמודד עם משבר אמונה בעקבות טרגדיה אישית, מנסה לעזור לאישה הרה במצוקה, שבן זוגה אינו מעוניין בתינוק. שחקנים: אית'ן הוק, אמנדה סייפריד. ארה"ב, 2017.

22:00 אמריקן סטייל | American Style, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מה הקשר בין מלחמת העולם השנייה להופעתו של בגד הים הביקיני? מה בין התפתחות תנועות ממשלתיות קיצוניות לטרנדים הנועזים של עולם האופנה האמריקני בשנות ה-60 וה- 70? סדרה חדשה מבית CNN עוקבת אחר התפתחותו של עולם האופנה האמריקני לאורך העשורים השונים ומתארת כיצד הושפע מהתופעות התרבותיות של אותו עשור. עולם האופנה משתנה בלי סוף – כל עשור שונה מקודמו וזאת בשל סיבות שונות. השינויים חלים בעקבות תנועות פוליטיות, תרבותיות ואומנותיות ופעולות המתרחשות באותה התקופה.

22:00 מוחמד עלי: מהו שמי! | What's My Name: Muhammad Ali, ערוץ Yes דוקו 

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 15 במאי, 2019, בשעה 20:00 בערוץ Hot HBO + ערוץ Yes VOD + סלקום TV


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן