Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 19 ביוני, 2019

דפיקות לב חזקות, וויג, נולד להרוג, אני עדיין רואה אותך, דיין: המשפחה הראשונה, אינסטינקט 2, הסר חבר: רשת אפלה, פעימות, דמוקרטיה על סף התהום, משחקי זיכרון, טיול בנות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דפיקות לב חזקות | Hearts Beat Loud, סלקום TV 

דרמה מוזיקלית. אלמן מתבגר נאלץ לסגור את חנות התקליטים שלו ומנסה להקים להקת רוק עם בתו. שירם הראשון הופך ללהיט. שחקנים: קירסי קלמונס, ניק אופרמן, סשה ליין. במאי: ברט היילי. 97 דקות, ארה"ב, 2018.

וויג | Wig, סלקום TV

סרט תיעודי. סיפורו של פסטיבל הדראג המיתולוגי והשפעתו על תרבות הדראג בעבר ובהווה. פסטיבל וויגסטוק הראשון נוסד במנהטן ב-1984 ועם השנים הלך והתרחב. ב-2005 התקיים הפסטיבל הגדול האחרון שבו הופיעו מיטב אמני הדראג, ביניהם ליידי באני (ממייסדות הפסטיבל), רופול, בי-52, דבי הארי, די-לייט ואחרות. הסרט החש מבית HBO מביא את סיפור הקאמבק של פסטיבל 'וויגסטוק' ב-2018, 13 שנים לאחר אותו פסטיבל בלתי-נשכח, ומתעד את ההכנות לפסטיבל הנוכחי, לצד צילומים ארכיונים אותנטיים ובלעדיים ותיעוד רחב ונדיר של הדמויות הישנות והחדשות בסצנת הדראג. בימוי: כריס מוקרבל. 93 דקות, ארה"ב, 2019.

נולד להרוג | Born To Kill, ערוץ Hot VOD

מיני-סדרה בריטית בת ארבעה פרקים של Channel 4, שנוצרה על ידי השחקנית קייט אשפילד ("מת על המתים") והתסריטאי טרייסי מאלון ("Rillington Place"). דרמת המתח הפרובוקטיבית עוקבת אחר סם וודפורד, נער בן 16 שנראה רגיל למראה אבל מתחת לפני השטח מסתיר נטיות פסיכופתיות. הגעתה של נערה חדשה לבית ספרו, כריסי, מוציאה את סם מאיזון ומתניעה שורת אירועים דרמטיים. את הסדרה מוביל השחקן העולה ג'ק רואן, כשלצידו מככבים גם רומולה גריי ("כפרה") ו-לארה פיק ("בני ערובה").

16:50 אני עדיין רואה אותך | I Still See You, ערוץ Hot Cinema2

מותחן פנטזיה רומנטי. העלילה מתרחשת כ-10 שנים לאחר אירוע אפוקליפטי בו נהרגו מיליוני בני אדם והעולם נשאר רדוף רוחות. רוני היא צעירה המקבלת הודעת איום מעולם המתים ויחד עם קירק, חבר לכיתה מסתורי רוני יורדת אל עולם הצללים בו הגבול בין עולם החיים והמתים מעורפל. שם היא יוצאת למסע נואש על מנת לאתר רוצח ערמומי. שחקנים: בלה ת'ורן, תומס אלמס, מרינה סטיפנסון קר. במאי: סקוט ספיר. ארה"ב, 2018.

21:00 דיין: המשפחה הראשונה, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

חמישה דורות, ארבעה פרקים ושושלת אחת שחשבתם שאתם מכירים. מההתיישבות, דרך הקמת המדינה, הדור הלוחם, הניצחונות, התבוסה וההתפכחות, עליית הבוהמה, בשדות, בצבא, בפוליטיקה, מעל המסכים ומעל הבמות – נדמה שלאן שלא תעיף מבט בתולדותיה של מדינת ישראל, תפגוש באור הזרקורים בבן או בת לשבט דיין. סיפורה של המשפחה, שיש שיראו בה את משפחת המלוכה הראשונה של ישראל: זהו סיפור השזור בקשר עבות באפוס של המדינה – מתחילתה של המשפחה בעמק ובהר במקביל להקמת ישראל; דרך בניית המשפחה ושרשרת הצלחותיה במקביל לנסיקתה של המדינה הצעירה עד מלחמת ששת הימים; ההיבריס שאחרי המלחמה, במקביל לסיפורי שערוריות משפחתיות והמפּלה במלחמת יום הכיפורים; ועד ההתפרקות מערכים לאומיים משותפים ומעבר לאינדיבידואליזם פרובוקטיבי. בהשתתפות: רות דיין, יעל דיין, ליאור דיין, עמליה דיין, אביב גפן, נורית גפן, יהונתן גפן, עוזי דיין, סער דיין, קרוליין לנגפורד, אורי אבנרי, הדסה מור, אסיה דיין, ורד טנדלר-דיין ועוד. בימוי: ענת גורן. ישראל, 2019.

22:45 אינסטינקט 2 | Instinct 2, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

דרמת החקירות המבוססת על רומן מעת ג'יימס פטרסון, בכיכובו של אלן קאמינג ("האישה הטובה"), חוזרת בעונה שנייה. ספוילר – לאחר שהוצא לחופשה ללא תשלום בסיום העונה הראשונה, היועץ המשטרתי ד"ר דילן ריינהארט וסוכן ה-CIA לשעבר, חוזר לעבוד עם השותפה שלו, הבלשית ליזי נידהאם בחקירה חדשה: 'רוצח היפהפייה הנרדמת'.

23:45 הסר חבר: רשת אפלה | Unfriended: Dark Web, ערוץ Hot Cinema2

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 18 ביוני, 2019, בסלקום TV

פעימות | Beats, נטפליקס | Netflix

דרמת מוזיקלית. באזורי הדרומי של שיקגו, אומן ההיפ הופ המוכשר אוגוסט מונרו מנסה להתגבר על חרדה משתקת ולפרוץ את הגבולות היצירתיות בעזרת מנטור לא צפוי. שחקנים: כליל אוורג', אנתוני אנדרסון, אוזו אדובה. במאי: כריס רובינסון. 109 דקות, ארה"ב, 2019.

דמוקרטיה על סף התהום | The Edge of Democracy, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי פוליטי. ממואר אישי משתלב בסרט תעודה פוליטי המתחקה אחר האמת המורכבת מאחורי נפילתם של שני נשיאים בברזיל.

משחקי זיכרון | Memory Games, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי אודות אומנות הזיכרון.

טיול בנות | Girl Trip, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 19 ביוני, 2018, בסלקום TV


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן