Skip to content

להביע משאלת לב ולהגשים אותה

ביום א' הקרוב 21/7/2019 יארח מלון ריץ-קרלטון הרצליה את אחד הארועים המרגשים של השנה, ארוע הדגל של עמותת MAKE A WISH להגשמת כ20 משאלות של ילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן ומחלות מסכנות חיים. 22 ילדים בגילאי 3 – 12 ( מרביתם בני 4-7 ) עם סיפורים קורעי לב והתמודדות לא פשוטה עם המחלה, יזכו להגשמת […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סול ריכטר בת 12 כתבה והלחינה שיר. חלומה היה לבצע אותו עם הזמרת הנערצת עליה שירי מיימון. החלום הזה יתגשם לה בעזרת עמותת MAKE A WISH באירוע הגשמת חלומות שיתקיים במלון ריץ קרלטון הרצליה, בחסותו ובתרומתו. 

סול ריכטר שרה את "מפתח סול" - קליפ בתרומת MAKE A WISH ומימון ישיר

מלון ריץ-קרלטון הרצליה יחד עם חברת HM הפקות בנו ארמון נסיכותי בו יקבלו את הילדים דמויות מהאגדות , יכתירו ילדות לנסיכות, יעניקו כלב, טלפון נייד, אירוח מלכותי במלון יוקרה, מפגש עם אמנים ומפורסמים והזדמנות לנערה אחת מקסימה לשיר עם כוכבת העל שירי מיימון , שיר שהיא כתבה והלחינה. כ 100 ספקים ואמנים  התנדבו לסייע בהפקה הגרנדיוזית להגשים משאלות ולגרום לכל ילד ומשפחתו כמה רגעי אושר. עמותת MAKE A WISH, אשר נוהגת להגשים לכל ילד את משאלתו בנפרד, חברה אל מנהל משאבי אנוש של מלון ריץ-קרלטון – יובל פומרנץ, (מתנדב וחבר בהנהלת העמותה, אשר עבר חוויה מרגשת כאשר לפני כשנה וחצי חבר לקבוצת אנשים יקרים מהמובילים בעולם העסקים בישראל, יחד, הגשימו לנערה מקסימה את המשאלה וטיפסו איתה את הקלימנג'רו), להגשמת  חלום אחד. יובל לקח את זה צעד אחד קדימה וגייס את צוות המלון ואת המפיק חגי מגידו לארוע גדול ומרגש – הגשמת 20 משאלות בערב קסום אחד  והכל סביב הנסיכות והאבירים. במהלך הערב יוכתרו נסיכות, אנה ואלזה יגיעו לביקור יחד עם אלדין ובת הים הקטנה , סול – ילדה בת 12 אשר כתבה והלחינה שיר –  תבצע אותו עם שירי מיימון אשר מגיעה גם היא לארוע בהתנדבות.

יופיעו בהתנדבות מלאה: טל מוסרי, תובל שפיר, להקת דמנטה, איזי , מני ממטרה, דביר בנדק, ליאור כלפון ומירי מיימון.

חשוב לדעת !

בשנת 2015 נערך מחקר מדעי, ראשון מסוגו, ע"י פרופ' ענת שושני ביוזמתו של ד"ר טל בן שחר, מהמרכז הבינתחומי הרצליה, אשר בחן את השפעתה של הגשמת משאלה על ילדים החולים במחלה מסכנת חיים. המחקר הציג תוצאות חד משמעותיות על כך שהגשמת משאלה לילד או ילדה הנלחמים במחלה מסכנת חיים, משפר באופן משמעותי את תוצאות הבדיקות, הן המנטליות והן הפיזיות. מחקר זה תורגם לשפות רבות ומהווה רוח גבית לפעילותה של העמותה ברחבי העולם ולכח הטמון בתהליך הגשמת המשאלה על ילדי המשאלה ומשפחותיהם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן