Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 04 באוגוסט, 2019

מחברת המוות, 45 שנים, מצחיקה בשחור, תינוקות צוללים, מפרץ ההרפתקאות 6, אלוויןןן!!! והצ'יפמאנקס 4, תקוע עם קעקוע ארה"ב 2, החוף הנפרד, מרתה אופה 10, פוד פורן 2, ספינל טאפ, חוק הפטריוט עם חסן מינאג' 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחברת המוות | Death Note, סלקום TV 

מותחן אנימה יפני. מלאך מוות בשם ריוקו, מפיל מתוך שעמום, אחת מהמחברות שלו אל העולם האנושי, בתקווה להכניס עניין לשגרה הרקובה של העולם. המחברת מתגלגלת לידיו של תיכוניסט בן 17 המגלה את כוחה האימתני.

45 שנים | i45 Years, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 26 בנובמבר, 2016, בשעה 22:00, בערוץ Yes3

מצחיקה בשחור | A Black Lady Sketch Show, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 03 באוגוסט, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

תינוקות צוללים | Dive: Rituals in Water, ערוץ Yes VOD

סנורי מגנוסון, מורה איסלנדי לשחייה, מאמין שתינוקות לומדים לצוף ולהתנועע במים בעודם ברחם, ולכן כבר 25 שנה הוא רק דואג שהם לא ישכחו את מה שכבר למדו (כי ברגע שיתחילו ללכת – היכולות המולדות ייעלמו להם אם לא יתרגלו אותן). הסרט הוא דיוקן עליז ומלא שמחה של המורה הרגיש והאוהב בעודו שר, רוקד, משפר את שיווי המשקל שלהם כשהם עומדים על כפות ידיו ובעיקר מחייך אל הגיבורים הקטנים שנשבים בקסמיו. בימוי: אנה ראן טריגוודוטיר, אלין הנסדוטיר, האנה ביורק. 73 דקות, איסנלד, 2019.

07:15 מפרץ ההרפתקאות 6 | PAW Patrol 6, ערוץ ניק ג'וניור

עונה לשישיית כלבלבים ההרואית ומנהיגה, מומחה לטכנולוגיה בן 10 בשם ריידר. יחדיו הם מרכיבים את צוות חילוץ של מפרץ ההרפתקאות ומשלבים כישרון מיוחד לפתרון בעיות, כלי רכב מגניבים והומור כלבלבי חמוד.

10:50 אלוויןןן!!! והצ'יפמאנקס 4 4 Alvinnn!!! And The Chipmunks, ערוץ ניקלודיאון

סדרת אנימציה רוויה במוזיקה ובצחוק בכיכובו של דייוויד סביל, אב יחידני המתמודד עם גידול שישה ציפ'מאנקס היפראקטיביים. כמו כל הורה, גם דייוויד נדחק לקצה גבול הסבלנות שלו.

20:00 תקוע עם קעקוע ארה"ב2 | 2 ?How Far Is Tattoo Far, ערוץ MTV Show

עונה שנייה לגרסה האמריקנית של הלהיט הבריטי. כוכבת הריאליטי ניקול 'סנוקי' פוליצי ("ג'ורדי שור"), והשחקן ניקו טורטלה ("המעקב") מזמינים זוגות ובני משפחה לעטר את עצמם במכון קעקועים.

21:00 החוף הנפרד | Kosher Beach, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

רק חצי שעת נסיעה מפרידה בין בני ברק החרדית לחוף הים בתל אביב, אך במושגי הצניעות והטהרה מדובר באלפי שנות אור. ובכל זאת, במרכז בועת החילוניות, במפרץ קטן שכל אורכו הוא 500 מטר, אשר כולל בתוכו גם את חוף הקהילה הגאה, מתקיים החוף הנפרד. זהו החוף היחיד בעולם אשר מפריד בין גברים לנשים, ואליו בורחות 'חבורת האמיצות' בראשותה של הרבנית רביץ בימי ראשון, שלישי וחמישי. החבורה הן חרדיות מבני ברק אשר מוצאות בחוף עצמאות, חופש ומפלט מחייהן הקשים. עד שיום אחד מנסים הרבנים לסגור להן את גן העדן הפרטי שלהן. בימוי, תסריט ותחקיר: קרין קיינר. ישראל, 2019.

21:15 מרתה אופה 10 | Martha Bakes 10, ערוץ האוכל

עונה חדשה לסדרת האפייה בכיכובה של כוהנת הבישול מרתה סטיוארט. בעונה ה-10 מרתה ואורחיה המיוחדים יספקו לכם מדריך לאפייה מודרנית, לצד רעיונות חדישים לרענון מנות קלאסיות כמו קציפות מרנג, קאפקייקיס ועוגיות.

21:40 פוד פורן 2 | Food Porn 2, ערוץ האוכל

נדמה כי מיליוני משתמשים ברשתות חברתיות ניגשים לאוכל שלהם עם טלפון חכם במקום עם מזלג. השף והמסעדן מייקל צ'רנאוו שב בעונה חדשה הצוללת עמוק יותר אל תופעת ה-'פוד פורן'. ובוחן על הדרך את המסעדות, המזללות והבלוגרים האחראים על הטרנדים החמים ביותר בעולם המזון המקוון.

22:00 ספינל טאפ | This Is Spinal Tap, ערוץ Yes3

קומדיית פולחן, שמלווה את מסע ההופעות הכושל של הלהקה הרועשת ביותר בעולם, ספיינל טאפ. הסרט הגדיר את ז'אנר המוקומנטרי, נחשב לאחד הטובים בכל הזמנים, ומצוטט שוב ושוב, בעיקר על ידי מוזיקאים שמעריכים את נאמנותו למציאות. שחקנים: רוב ריינר, בילי קריסטל, אנג'ליקה יוסטון. במאי: רוב ריינר. ארה"ב, 1984.

חוק הפטריוט עם חסן מינאג' 4 | 4 Patriot Act with Hasan Minhaj, נטפליקס | Netflix

עונה רביעית לסדרת האירוח הקומית. חסן מינאג' מציג זווית מבט שנונה ורבת ניואנסים על אקטואליה, פוליטיקה ותרבות מהעולם. 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן