Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 02 בספטמבר, 2019

פשע אמריקאי, שנאת מוות, מפלצות על הכוונת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פשע אמריקאי | American Crime, פרטנר TV 

שלוש העונות של דרמת הפשע זוכת גלובוס הזהב, המתמקדת בגזע, מעמד, ופוליטיקה מגדרית ועוקבת אחרי רצח על רקע גזעני והמשפט שלאחריו.

21:00 שנאת מוות | Hate, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

בכל שתי דקות נכתב בישראל פוסט גזעני נגד ערבים. לצד הנתון המטריד הזה ועם העלייה המדאיגה במדד השנאה, יוצא הדוקומנטריסט רון כחלילי לבדוק – איך הפכה הקריאה 'מוות לערבים' – מקריאה שבשוליים למרכיב מרכזי בשיח בישראל ומי מרוויח מזה? סדרה בשלושה פרקים. ישראל, 2019.

22:00 מפלצות על הכוונת | In Search Of Monsters, ערוץ Travel Channel

סדרה מצמררת שנועדה לגלות את האמת לגבי קיומם של יצורים מפחידים – מפלצות ידועות לשמצה ומוצאן. החל מאותו יצור ענק, שעיר ודמוי קוף הידוע בכינוי ביגפוט ועד למפלצת מאגם לוך נס, יחקרו המומחים בסדרה את העדויות העדכניות ביותר, מפגשים עם עדי ראייהוחקירות פעילות, תוך חשיפת תיאוריות מדהימות על היצורים האימתניים הללו. שיטות מדעיות מודרניות וראיות מבוססות די-אן-איי, בצירוף ראיות ותיאוריות חדשות שופכות אור על יצורים מעוררי אימה ומסקרנים אלו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן