Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 21 בספטמבר, 2019

ג'ים ונהג הקטר, משלחת אל הלא נודע, ונום, אלמנות, אימוג'י: הסרט, שונה אך דומה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 ג'ים ונהג הקטר | Jim Button and Luke the Engine Driver, ערוץ Yes5 + בשעה 13:00 בערוץ Hot Cinema3 


לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 21 במרץ, 2019, בסלקום TV


21:00 משלחת אל הלא נודע | Expedition Unknown, ערוץ דיסקברי

ההרפתקן והסייר השאפתני, ג'וש גייטס, חוקר את האמת שמאחורי האגדות המפורסמות והמרתקות ביותר, בסדרה חובקת עולם זו. הרפתקאותיו של ג'וש מובילות אותו מסביב לעולם בעודו מתעמק במקומות המרכזיים שקשורים לכל תעלומה. ג'וש, שמראיין עדי מפתח וחושף התפתחויות חדשות בסיפור, פוצח בחיפוש סוחף שמוביל אותו קרוב יותר לאמת שנמצאת מאחורי חידות גלובליות בלתי מפוענחות אלו. אין זה משנה מהו היעד, כל תעלומה היסטורית היא הרפתקה עבור ג'וש.

22:00 ונום | Venom, ערוץ Hot Cinema1 + סלקום TV

במשך שנים ניסה אדי ברוק להפיל את המדען הנודע לשמצה קרלטון דרייק – אובססיה שהרסה את הקריירה של אדי ואת מערכת היחסים שלו עם חברתו אן. כשוונום, אחד מניסוייו של דרייק מתמזג עם גופו של אדי, הוא זוכה לפתע בכוחות על אדירים, והזדמנות לעשות מה שהוא רוצה. מעוות, אפל, בלתי צפוי ומלא זעם, ונום מקשה על אדי לשלוט ביכולות המסוכנות החדשות שלו. בזמן שוונום ואדי זקוקים זה לזה כדי להשיג את מה שהם רוצים, הם הופכים קשורים יותר ויותר אחד לשני. שחקנים: טום הארדי, מישל וויליאמס, ריז אחמד, וודי הרלסון. במאי: רובן פליישר. ארה"ב, 2017.

22:00 אלמנות | Widows, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 19 בספטמבר, 2019, בערוץ Yes VOD

אימוג'י: הסרט | The Emoji Movie, נטפליקס | Netflix\

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 21 ביוני, 2018, בסלקום TV

שונה אך דומה | Same Kind of Different as Me, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 03 בנובמבר, 2018, בשעה 10:50, בערוץ Hot Movies1


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן