Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 22 באוקטובר, 2019

מסיבה סוף, הנביא כהנא, מכסחי השדים: הסיפור האמיתי, עלמה, השומרים, ג'ני סלייט: פחד במה, השקרים שבפנים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מסיבה סוף | Ma, סלקום TV

מותחן אימה. סו אלן היא אישה מתבודדת שמסתגרת בביתה השקט בעירייה באוהיו. יום אחד, מאגי, בת עשרה חדשה בעיר, מבקשת מסו אלן לקנות לה ולחבריה אלכוהול, וסו אלן מזהה הזדמנות לעשות חברים חדשים שאינם חשדניים, אפילו אם הם צעירים. היא מציעה לבני העשרה הזדמנות להימנע מלנהוג ולשתות כאשר היא מציעה להם לבלות במרתף בביתה. אבל יש כמה חוקים לבית: אחד מהצעירים חייב להישאר פיכח. אסור לקלל. אסור לעולם לעלות במדרגות למעלה, וכולם חייבים לקרוא לה 'מא'. כשהכנסת האורחים של מא מתחילה להפוך לאובססיביות, מה שהתחיל כחלום של בני נעורים מהר מאוד מתגלה כסיוט מלא אימה, והמרתף של מא משתנה מהמקום הכי טוב בעיר, למקום הכי נורא ביקום. שחקנים: אוקטביה ספנסר, ג'ולייט לואיס, לוק אוונס. במאי: טייט טיילור. 120 דקות, ארה"ב, 2019.

21:00 הנביא כהנא | The Prophet, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

הרב מאיר כהנא – אקטיביסט שהפך לפוליטיקאי הקיצוני ביותר שמשפיע על סדר היום הפוליטי עד היום. שלושים שנה אחרי פסילתו מהכנסת, ה'כהניזם' מחלחל לתוך החברה הישראלית המשוסעת, ונבואתו של כהנא על הסתירה בין היהדות לדמוקרטיה מהדהדת בתוך הכנסת. כהנא הקים בתחילת דרכו בארצות הברית את 'הליגה להגנה יהודית'. תומכיו פעלו באלימות שהלכה והקצינה עד שהפכה לפעולות טרור וכהנא נאלץ לעזוב את ארצות הברית. בישראל, הוא הפך לפוליטיקאי הקיצוני ביותר שידעה המדינה. הוא איחד כנגדו את הימין והשמאל, והוחרם על ידי התקשורת. הסרט עוקב אחר התפתחות הכהניזם; אידיאולוגיה שנולדה באמריקה והתפתחה בארץ הקודש, מתה בניו יורק יחד עם מנהיגה, וקמה לתחייה בישראל היום. בימוי: אילן רובינפילדס. ישראל, 2019.

22:00 מכסחי השדים: הסיפור האמיתי | Cleanin' Up the Town: Remembering Ghostbusters, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

הסיפור האמיתי מאחורי שובר הקופות המצליח, סרט הפנטזיה הקומי שצולם ב-1984, כשהאפקטים המיוחדים עוד היו רק בתחילת דרכם, והפך במהרה לקלאסיקה. הוא עורר את דמיונם של מיליוני אנשים ברחבי העולם ונחשב עד היום לחלק מתרבות הפופ העל-זמנית. סרט הדוקו צולם לאורך 10 שנים וחושף את הסיפור האמיתי מאחורי הרעיון התסריטאי שהפך לסרט המצליח ואחר כך גם לסרט המשך. יותר מ-30 מרואיינים, בינהם השחקנים המקוריים, הבמאי, המפיקים, צוות האפקטים המיוחדים ואחרים מספרים על השתלשלות האירועים ומעלים אנקדוטות משעשעות שטרם שמענו. בימוי: אנתוני בואנו. 90 דקות, ארה"ב, 2019.

22:00 עלמה | Damsel, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 02 באוקטובר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 השומרים | Watchmen, ערוץYes Edge

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 21 באוקטובר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 22:00 בערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

ג'ני סלייט: פחד במה | Jenny Slate: Stage Fright, נטפליקס | Netflix

ספיישל הסטנד-אפ הראשון של ג'ני סלייט משלב הופעה חיה, סיפורים מצחיקים מחייה הבוגרים ושיחות עם משפחתה בבית ילדותה.

השקרים שבפנים | The Lies Within, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמה פוליטית קוריאנית. אחרי שאביה של קים סו-הוי נפטר ובעלה נעלם, היא משתפת פעולה עם הבלש ג'ו טאי-סיק ומצטרפת לאסיפה הלאומית.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן