Skip to content

טלנובלה מדממת: נישואים, ילדים, בגידות, גירושין, שוב נישואים ורצח

הבעל הנבגד עקב אחרי המאהב לשעבר, כפת אותו, הפשיט אותו, הִכַּה וחבל בו, ולבסוף צילם אותו באמצעות הטלפון הנייד כשהוא חבול ומדמם. אחר כך תיחקר אותו על מערכת יחסיו עם אשתו ולא אהב את מה ששמע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבעל הנבגד עקב אחרי המאהב לשעבר, כפת אותו, הפשיט אותו, הִכַּה וחבל בו, ולבסוף צילם אותו באמצעות הטלפון הנייד כשהוא חבול ומדמם. אחר כך תיחקר אותו על מערכת יחסיו עם אשתו ולא אהב את מה ששמע

מאת אבירם זינו

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע הבוקר (יום א') את  אוסאמה שוויקי, יליד 1966, ברצח מאהבה של אשתו, סאמר שוויש, בסיפור שנראה כאילו עלילתו נלקחה מסרט או אולי מטלנובלה. אהבה, גירושים, נישואים שניים, בגידות ומריבות ולבסוף – רצח. על אוסאמה נגזר עונש מאסר עולם.

שוויקי, אדם מבוסס, נישא לסוזן, ילידת 1972 לפני 23 שנים. לשניים נולדו ששה ילדים. במהלך שנות הנישואים, סוזן לא הייתה נאמנה לשוויקי וניהלה מערכות יחסים רומנטיות עם מספר גברים, אחד מהם היה סאמר שוויש ז"ל, בן 34 במותו. נישואי הזוג שוויקי היו רווי מריבות ומחלוקות, ובמשך תקופות לא קצרות סוזן גרה בבית הוריה. רק באפריל 2010 בני הזוג התגרשו. סוזן חזרה לגור בבית הוריה ואילו שוויקי והילדים עברו להתגורר בדירה שכורה בשכונת א-רם במזרח ירושלים.

זמן קצר לאחר הפרידה והגירושין, התפייסו השניים, החליטו להינשא בשנית כשהם נוטלים התחייבויות הדדיות לנאמנות ולהימנע מלדוש באירועי העבר. ב- 17.7.2010 נישאו אוסאמה וסוזן בשנית ובחלוף מספר שבועות עברו לגור יחדיו בשכונת בית חנינא החדשה בירושלים.

אמנם הבטיחו לא לדוש בעבר, אבל הבטחות לחוד מציאות לחוד. לאחר הנישואים גילה אוסאמה על קשר שהיה לסוזן עם סאמר. ב-23 לספטמבר באותה שנה  סיפר אוסאמה לסוזן כי הוא יודע על הקשר עם סאמר וביקש שתתקשר אליו כדי לברר היכן הוא נמצא ולנהל עמו שיחה קצרה. סאמר שהה באותה עת בבית הקפה "קלעת חיזמה" באזור הכפר חיזמה. אוסאמה יצא מביתו, הלך לבית הקפה, שם זיהה את סאמר. אבל זה לא נגמר כאן.

יומיים לאחר מכן, סמוך לשעה 22:30, יצא אוסאמה מביתו ונסע לאזור א-רם, שם עדיין החזיק בדירה שהתגורר בה במשך הגירושים. באותה שעה יצא סאמר מבית הקפה "קאסר א-ניל" בבית חנינא. אוסאמה הביא את סאמר אל הדירה השכורה שבא-רם, כפת אותו, הפשיט אותו, הִכַּה וחבל בו, ולבסוף צילם אותו באמצעות הטלפון הנייד כשהוא חבול ומדמם. אוסאמה החל מתחקר את סאמר על מערכת יחסיו עם סוזן. סמאר התבטא אז נגד סוזן כי היא "שרמוטה". בתגובה אוסאמה בעט בראשו, הטיחו אל קיר הדירה וחנק אותו, מה שהביא למותו כתוצאה מהחבלות. את גופתו עטף בסדין והשליך אותה לצד הדרך, בסמוך למחסום קלנדיה, כשהוא ערום, כפות וחבול. חודשיים לפני הרצח סאמר הספיק להינשא.

במהלך המשפט הודה אוסאמה כי ידע על עברה של אשתו עם גברים אחרים, אך לא ידע על סאמר. בחקירת המשטרה העידו חבריו של סאמר כי ראו את אוסאמה נוסע אחרי סאמר בליל הרצח. בעקבות עדותה של אשתו ועדות החברים, נבדקה הדירה בא-רם, שם נמצאו סימני דם על הקיר במטבח, דמו של סאמר.

שופטי בית המשפט המחוזי, יעקב צבן, מרים מזרחי ורפי כרמל, הרשיעו את אוסאמה גזרו עליו עונש מאסר עולם על הרצח האכזרי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן