Skip to content

השכן התלונן על רעש, הווטרינר שלל רישיון אחזקת כלבים, ללא סמכות

עגמת נפש רבה נגרמה למשפחה תושבת גן-יבנה, מאחר והווטרינר של המועצה שלל מהם את הרישיון להחזיק בכלבות האהובות שלהן. בימ"ש מחוזי בתל אביב הבהיר לכולם כי רעש לא יכול להוות טעם לשלילת רישיון מבעל כלב והחזיר את הרישיון והכלבות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עגמת נפש רבה נגרמה למשפחה תושבת גן-יבנה, מאחר והווטרינר של המועצה שלל מהם את הרישיון להחזיק בכלבות האהובות שלהן. בימ"ש מחוזי בתל אביב הבהיר לכולם כי רעש לא יכול להוות טעם לשלילת רישיון מבעל כלב והחזיר את הרישיון והכלבות

 מאת אבירם זינו

 בית המשפט המחוזי בת"א קבע כי הווטרינר של המועצה המקומית גן יבנה פעל בלא סמכות, כאשר החליט לשלול מבני משפחת פוזנר את הרישיון להחזקת כלבים בחצר בשל רעש עליו התלונן שכנם.

 מדובר בבני זוג שהחזיקו שלוש כלבות, וויסקי, וודקה ושרי וכלוב ציפורים בבית פרטי. הכלבות היו מחוסנות כנדרש. השכן התלונן וטען כי הציפורים והכלבות מקימות רעש. בסיום הליכים בין המועצה המקומית לבני הזוג, הודיע הווטרינר המקומי על שלילת  הרישיון שניתן להם להחזיק בכלבות.

 בעקבות ההודעה, פנו בני הזוג בעתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי בתל אביב. השופטת ד"ר מיכל אגמון גונן קבעה כי לאור חוק שהתקבל בכנסת בנושא (החוק להסדרת הפיקוח על כלבים -שנכנס לתוקף בנובמבר 2004), אין עוד סמכות לווטרינר של רשות מקומית לשלול רישיון על סמך רעש שמקים כלב.

 השופטת אגמון-גונן ציינה שהחוק הכללי גובר על חוקי העזר. בדיון שנערך בנושא בכנסת, צוין במפורש כי רעש לא יכול להוות טעם לשלילת רישיון מבעל כלב. בית המשפט החזיר את הרישיון לעותרים וחייב את המועצה המקומית בהוצאות.

2 Comments

  1. גבריאלה ויהודה פוזנר
    22 באפריל 2012 @ 22:10

    תודה רבה על הפרסום, לא נתן לתאר מה עברנו בכל השנים האלו וכמה שמחה הביאה לנו הזכיה בזכות עו״ד המדהימה גב אילנה בר טוב ממשרד עמיר דורון שעשתה עבודה נפלאה הצדק יצא לאור ואולי עוד אנשים יזכו במדק

    • חיים מאיר
      19 ביולי 2012 @ 13:24

      אבירם זינו החביב
      עוד הוכחה כי המרחק בין צדק לבתי המשפט רחוק כמזרח ממערב.
      עו"ד טוב/ה וגיבוב שקרים תמיד יכולים להטות את המציאות, אם תרצה לדעת מהי עגמת נפש אתה מוזמן אלי יחד עם מספר רב של תושבים, עדים, כולל שוטרים ופקחים שיבהירו לך מהי עגמת נפש וסבל.
      עם עורך דין טוב יותר קרי: יקר יותר, אולי המועצה הייתה יכולה להראות את אמיתות טענותיה.
      האמת תצא לאור בתום התביעה המשפטית אותה אני הגשתי, אך הפעם הכל מתועד, מוקלט ומצולם.
      אשמח לראות את תגובתך כאשר תראה ותשמע על עלילות המשפחה ה"מסכנה" שסבלה עגמת נפש

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן