Skip to content

פורמולה מאסטר – רוי ניסני סיים חמישי

סוף שבוע מוצלח לרוי ניסני, נהג המרוצים המקצוען הישראלי, סיים את המרוץ השלישי בזאנדפורט בהולנד במקום החמישי. בשני המרוצים הנוספים שהתקיימו סיים במקומות 6 ו - 11
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סוף שבוע מוצלח לרוי ניסני, נהג המרוצים המקצוען הישראלי, סיים את המרוץ השלישי בזאנדפורט בהולנד במקום החמישי. בשני המרוצים הנוספים שהתקיימו סיים במקומות 6 ו – 11

את דני בר

רוי ניסני סיים אחר הצהרים במקום החמישי את המרוץ האחרון של סוף השבוע בזאנדפורט הולנד, שנערך במסגרת סוף השבוע השני בסבב הפורמולה מאסטר ADAC Formula Masters . ניסני פתח את המרוץ האחרון במסלול בזאנדפורט שבהולנד כשהוא במקום ה-11 על הגריד. ככל שהמרוץ התקדם הוא התקדם בדרוג, כבר בזינוק עבר למקום ה-10 ואחרי 15 דקות של מרוץ ביצע עקיפה אחת וניצל הסתבכות של אחד הנהגים המובילים כדי להתקדם למקום השמיני.

המסלול בהולנד אירח בעבר מרוצי פורמולה 1, עם ישורת ארוכה אליה מוליכה פניה רחבה, עם פניה חדה בקצה, מתכונת נהדרת ליצירת מצבי עקיפה. הפניה הזו הולידה היום מספר התנגשויות, שפעלו לטובת ניסני. המהלך של המרוץ הגיע חמש דקות לפני הסיום, כשניסני ביצע עקיפה על הישורת הארוכה והשאיר מאחור את אלסיו פיקרלו הבלגי ואת לוקה קאספרי הגרמני, חברו לקבוצת מוקה מוטור ספורט. ניסני המשיך וסגר את הפער לעבר הרביעייה המובילה, אבל לא נותר לו עוד זמן, הוא סיים במקום החמישי, 4 עשיריות השנייה אחרי ג'פרי שמידט מקבוצת לוטוס שסיים במקום הרביעי.

אתמול נערך המרוץ הראשון מבין השלושה בסוף השבוע הזה, ניסני זינק אליו מהמקום ה-11 וכבר בזינוק עבר למקום השמיני. לאורך כל המרוץ ניסני ניסה לתקוף ולעקוף את פיקרלו, שפעמים רבות הצליח לחסום. הקרב בין השניים נמשך עד להקפה הלפני אחרונה, אז בסיום הישורת המפורסמת של המסלול בזאנדפורט ניסני ביצע תרגיל הטעיה וממש בסיום הישורת הצליח לעקוף את הבלגי, עד לסיום נותרה לניסני עוד פחות מהקפה, הוא לא הרפה וממש על קו הסיום מול דגל השחמט הוא הצליח להקדים את חברו לקבוצת מוקה מוטור ספורט, ג'ייסון קרמר ולסיים שישי, ההפרש בין השניים עמד על שלוש מאיות בודדות.

המרוץ השני בסבב, שנערך הבוקר היה במתכונת מקוצרת, רק 15 דקות במקום 25 דקות, ניסני זינק אליו מהמקום ה-13 וסיים אותו במקום ה-11.

שלושת המרוצים הבאים יתקיימו ב-9 וב-10 ביוני במסלול סכסנרינג בגרמניה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן