Skip to content

עוד 1000 שוטרים (פרושים) לא יצליחו לעצור אותם

חשד: מחסלים ניסו לדרוס שוטרים בעת שניסו להימלט על גבי אופנוע, אחרי ניסיון חיסול בחולון. אחד מהשניים נפגע ברגלו על ידי שוטר שניסה לעצור אותו. השני נמלט רגלית. התקרית אירעה במהלך ביקורו של מפכ"ל המשטרה במוקדי בילוי בתל אביב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשד: מחסלים ניסו לדרוס שוטרים בעת שניסו להימלט על גבי אופנוע, אחרי ניסיון שוד בחולון. אחד מהשניים נפגע ברגלו על ידי שוטר שניסה לעצור אותו. השני נמלט רגלית. התקרית אירעה בזמן שמפכ"ל המשטרה סייר במוקדי בילוי בתל אביב

מאת אליק מאור 

סיור המפכ"ל הלילה (צילום: רפי מיכאלי)
סיור המפכ"ל הלילה (צילום: רפי מיכאלי)

ביקורו המתוקשר של מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו, הלילה במוקדי הבילוי בתל אביב, לא שינה לבריונות, לברבריות ולעולם התחתון את לוח הזמנים. בזמן שהמפכ"ל סייר בתל אביב, נורה צעיר בן 19 ברגלו בידי שוטרי סיור בחולון. הצעיר רכב על אופנוע וניסה להימלט, תוך כדי כוונה לדרוס את השוטרים שקראו לו לעצור. חברו נמלט והשאיר את חברו ואת האופנוע מאחוריו. צוות מד"א שהוזעק העניק לפצוע טיפול ראשוני והוא פונה לבית החולים וולפסון.

משטרת מרחב איילון פתחה בחקירה. החשד הוא כי השניים נמלטו לאחר ניסיון שוד שכנראה לא צלח. צוות שוטרים שהגיע הלילה לטפל בתלונת תושבים על רעש בחולון, שמע קולות ירי ויצא אל הרחוב.

במעמקי הפאב. השוטרים במוקדי הבילוי בת"א (צילום: רפי מיכאלי)
במעמקי הפאב. השוטרים במוקדי הבילוי בת"א (צילום: רפי מיכאלי)

שם הבחינו השוטרים באופנוע שהחל בנסיעתו כשעליו רכובים שני אנשים. השוטרים ראו לעברם לעצור וככל הנראה ניסו השניים לדרוס את השוטרים על מנת להימלט מהמקום. אחד השוטרים ירה לעברם ופגע בצעיר שנפל מהאופנוע. מבירור ראשוני עולה כי השניים כנראה היו מעורבים בירי לעבר אדם שנסע במונית וירו לעברו מספר יריות שהחטיאו. מאחר שלא הצליחו לפגוע במטרתם, ניסו להימלט מהמקום ותוך כדי כך נתקלו בשוטרים. 

מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, אמר בתגובה, כי הפרשה "ממחישה עד כמה נכון מבחינתנו  לקחת את מיטב הכוחות ולשים אותם במרכז משימת המלחמה באלימות", הוא הוסיף שהוא נחוש להילחם בתופעות אלו בכל האמצעים העומדים בידי המשטרה.

ראש אגף מבצעים במשטרה, ניצב ניסים מור, אמר במהלך הסיור, כי תגבור כוחות המשטרה בסופי השבוע, על ידי הצבת שוטרים נוספים, חניכי בתי ספר לשוטרים וקורסים ומתנדבים, באה במטרה להגברת ביטחונם של המבלים וכלל התושבים בארץ. לדעתו, תוספת של 1000 שוטרים תהיה בולטת יותר והמשטרה גם תגיב ותגיע ביתר מהירות בהיענות לקריאה או לדיווח על מוקד בעיה. 

אולם הבריונות והסכינאות ממשיכה בשלה. לילה קודם לכן, בלילה בין חמישי לשישי, נפצע בעכו נער בן 17 מדקירת סכין כתוצאה מקטטה ופונה לבית החולים בנהריה. הערכה במשטרה היא, כי הפציעה באה כתוצאה מסכסוך עברייני. במהלך אותו הלילה נפצע קל צעיר אחר בן 19, במהלך קטטה ליד פאב בקיבוץ בית אלפא ופונה להמשך טיפול בבית החולים העמק בעפולה. המשטרה מצידה עצרה 4 צעירים תושבי בית שאן, המעורבים כנראה בקטטה. ובאותו לילה, ביוקנעם,  תקף צעיר בן 19, בהיותו שיכור, שוטרי סיור שהבחינו בו נופל וחשו לעזור לו. אחד מהשוטרים נפגע קל ואילו הצעיר נעצר והמשטרה מבקשת להאריך את מעצרו.

יום קודם לכן, ביום חמישי, נרצח אופיר בשארי (39), תושב רחובות וחברו (32), תושב עקרון, נפצע והוחש לבית חולים. השניים מוכרים למשטרה.

עוד 1000 שוטרים (צילום: רפי מיכאלי)
תגבור שוטרים בסופי שבוע (צילום: רפי מיכאלי)

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן