Skip to content

אירועי יין לימי האביב החמים

שלל אירועי היין מקררים את ימי האביב החמים, ממש לפני ההכרזה הרשמית על עונת הקיץ. עשרות יקבים פותחים את שעריהם לטעימות, וחלק אף מתאספים יחדיו לאירוע היין הגדול מסוגו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלל אירועי היין מקררים את ימי האביב החמים, ממש לפני ההכרזה הרשמית על עונת הקיץ. עשרות יקבים פותחים את שעריהם לטעימות, וחלק אף מתאספים יחדיו לאירוע היין הגדול מסוגו

מאת שי שגב

להלן מקצת מן האירועים בתקופה הקרובה:

יקב רקנאטי מציין את החגיגה השנתית

פעם בשנה עורכים ביקבי רקנאטי את חגיגת האביב הגדולה ביקב, והמסורת נמשכת גם השנה. קצת לפני החום הגדול של הקיץ הישראלי, פותחים ברקנאטי את שערי היקב לאירוע צבעוני ושמח הכולל שוק ים תיכוני תוסס, מגוון דוכני אוכל ססגוניים, מוסיקה טובה וכמובן, אינספור יינות נהדרים. יינות היקב ימכרו באירוע במחירים מיוחדים, ובנוסף תתקיים גם מכירה של ירקות אורגניים, חלות ופרחים לשבת. עלות הכניסה היא 40 שקל לאדם, מספר המקומות מוגבל. להזמנת מקומות ניתן לפנות בטלפון 04-6222288 או בדוא"ל: [email protected]. יש לציין שם מלא טלפון ומספר אנשים. יום שישי, 1 ביוני, 2012, בין השעות 09:30-15:00 ביקב רקנאטי, רחוב גשר העץ 16, פארק תעשיות עמק חפר.

פסטיבל "לילות לבנים אדומים 2012"

בפעם הראשונה בתל-אביב: פסטיבל היין (אשר כולל גם הופעות חיות וקולינריה) הגדול ביותר לקהל הרחב (היינו, לא לקהל מקצועי כמו מסעדנים, ייננים וכדומה). הפסטיבל בהפקת חברת האירועים "ארנון פז" בשיתוף עם רשת חנויות היין "אבי בן" ורשת חנויות היין "בית המשקאות של שחר", אשר מפיקים זה מספר שנים את פסטיבל היין הנהדר במוזיאון ישראל בירושלים. מתחם מוזיאון ארץ-ישראל בתל-אביב יחולק לשבעה מתחמים שונים לפי אזורים בעולם: מתחם איטליה, מתחם ספרד, מתחם ישראל, מתחם צרפת, מתחם דרום אמריקה, מתחם יינות מעולם חדש ומתחם לילות מתוקים. בכל מתחם ניתן יהיה להנות ממגוון ענקי של יינות, דוכני אוכל ואטרקציות אומנותית. כמו כן, אפשר יהיה להנות מדוכני אוכל רבים בהתאם למתחמים השונים, בתי קפה, פינות ישיבה והרבה מאוד הופעות חיות. מחיר כרטיס כניסה: 99 שקל. הכרטיס מקנה טעימות יין בלתי מוגבלות במתחמים השונים. 4-7 ביוני, 2012, החל משעה 19:00. אתר הפסטיבל www.leylot.co.il.

יריד היין הישראלי בראש פינה

גולת הכותרת ואחד מאירועי השיא של פסטיבל "בשביל היין" המתקיים בימים אלו בצפון הארץ, הוא יריד היין הישראלי המסורתי שיתקיים תחת כיפת השמים בגן הברון רוטשילד במושבה ראש פינה. ביריד השנה ישתתפו 30 יקבים, גדולים וותיקים לצד יקבי בוטיק רבים, אשר יציגו ויערכו טעימות יין מתוצרתם לציבור הרחב. להקת bellamiya תלווה את היריד בשירים בסגנון השאנסון הצרפתי וקטעים מהמופע "יין שיר וכרם". דוכני אוכל גלילי, בית קפה, ומתחמי ישיבה מעוצבים ישלימו את האווירה החגיגית. הכניסה ליריד חופשית. במקום יימכרו כוסות יין מעוצבות וקופונים לטעימות יין – 40 שקל. יום שישי, 1 ביוני, 10:00-16:00, גן הברון, ראש פינה.
.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן