Skip to content

רימון רסס הושלך לעבר בית רשמת ההוצאה לפועל בתל אביב

ההערכה הראשונית של חוקרי המשטרה, שהרקע למעשה נעוץ בעבודתה של הרשמת. מדובר ברימון בעל הדף רב - לו היה איש מבני הבית שוהה בחצר הבית, העניין היה מסתיים בצורה חמורה. בשלב זה הוצמדה לרשמת שמירה והמשטרה תגביר סיוריה באזור הבית בפתח תקווה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההערכה  הראשונית של חוקרי המשטרה, שהרקע למעשה נעוץ בעבודתה של הרשמת. מדובר ברימון בעל הדף רב – לו היה איש מבני הבית שוהה בחצר הבית, העניין היה מסתיים בצורה חמורה. בשלב זה הוצמדה לרשמת שמירה והמשטרה תגביר סיוריה באזור הבית בפתח תקווה

מאת אליק מאור

רימון רסס הושלך הלילה לעבר ביתה של מרב אליהו, רשמת ההוצאה לפועל המטפלת בתיקי הוצאה לפועל של חייבים המטופלים באיזור תל אביב. איש לא נפגע ורק נזק קל נגרם לביתה. ההערכה  הראשונית של חוקרי המשטרה היא, שהרקע למעשה נעוץ בעבודתה של הרשמת. בשלב זה הוצמדה לה שמירה והמשטרה תגביר נוכחות ואת סיוריה באזור ביתה שבפתח תקווה.

במשטרה מדגישים, כי רק בנס לא נפגע איש, היות שמדובר ברימון בעל הדף רב. לו היה איש מבני הבית שוהה בחצר הבית, העניין היה מסתיים בצורה חמורה. שוטרי תחנת פתח תקווה, בפיקודה של סנ"צ סיגל בר צבי, החלו לבדוק כעת גם את תיקי ההוצאה לפועל בהם מטפלת הרשמת, כדי ללמוד אם מדובר במעשה נקמה או בניסיון להפחידה.

צריך לזכור, כי הרשמת, המטפלת בתיקי החייבים, יכולה להוציא גם צו כינוס נכסים במקרם מסוימים. בעלה של הרשמת עובד בקופת החולים ולכן הסבירות כי הרימון יועד דווקא אליו היא נמוכה. יחד עם זאת מוסרים במשטרה, כי כל כיווני החקירה נבדקים כעת. המשטרה פוסלת את האפשרות, שהרימון הושלך לחצר ביתה כתוצאה מטעות בזיהוי הכתובת אליה היה מיועד מלכתחילה.


error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן