Skip to content

נהגו של ליצמן נעצר בחשד שעישן חשיש וגרם לתאונה

נהגו של סגן שר הבריאות התנגש בקיר כשנהג ברכב. ברכב נמצאו שרידי חשיש, והוא נעצר. ובנתניה סגרה המשטרה מסעדת המבורגרים שמכרה חשיש ומריחואנה בשקיות צ'יפס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נהגו של סגן שר הבריאות התנגש בקיר כשנהג ברכב השרד. ברכב נמצאו שרידי חשיש, והוא נעצר. ובנתניה סגרה המשטרה מסעדת המבורגרים שמכרה חשיש ומריחואנה בשקיות צ'יפס

מאת אליק מאור

נהגו של סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, נעצר הבוקר (יום ג')  לחקירה ורישיונו נשלל ממנו לתשעים יום לאחר שפגע בקיר כשנהג ברכבו של סגן השר. בבדיקה שנערכה ברכב נמצאו שרידי סם החשיש. בסמוך לשעה ארבע בבוקר, נסע הנהג ברכב השרד ומסיבות לא ברורות פגע בקיר אבנים ברחוב חטיבת ירושלים בסמוך לשער יפו של העיר העתיקה. הנהג צילצל למוקד המשטרה, נעל את הרכב ועזב את המקום. כוח משטרת ירושלים הגיע למקום ומשלא מצא את הרכב, פרץ לתוכו ומצא על המושב כתמי דם ושאריות סמים.

כוח נוסף שהוזעק לבית הנהג, מצא אותו שם. הוא  נעצר לחקירה ולדבריו טען כי אכן עישן סמים, אך זה היה כמה ימים קודם לאירוע. הוא הוסיף וסיפר כי בשבוע הבא הוא צפוי לערוך לבתו חתונה. מהנהג נלקחו טביעות אצבעות ודגימות נוספות והוא אמור להשתחרר היום. בלשכתו של סגן השר טענו כי מדובר "בנסיעה פרטית של אחד מנהגי סגן השר, והעניין כולו נמצא בטיפול ובדיקת הגורמים המתאימים".

ובנתניה נסגרה בהוראת המשטרה, מסעדת ההמבורגרים "בורגוס", לאחר שכנגד ארבעה מעובדי החנות ובהם בעליה, הוגשו היום כתבי אישום בחשד כי עסקו ביבוא, סחר והפצת סם. הפרשה החלה כתוצאה מחשיפה של מעבדת סמים שבין לקוחותיה הראשיים היתה מסעדת ההמבורגרים.על פי החשד, ארבעת העובדים, בגילי 28 עד 32, מכרו חשיש ומריחואנה בדרך מקורית: הלקוח הזמין המבורגר מיוחד וקיבל מנת המבורגר ובמקום הצ'יפס קיבל את הסם בשקית. הם נעצרו לפני שבועיים בתום חקירה סמויה שניהלה שלוחת שרון בימ"ר מרכז. מעצרם של הנאשמים הוארך פעמיים בבית משפט השלום בכפר סבא, ובעקבות הגשת כתבי האישום החליטה המשטרה לסגור היום את המסעדה. 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן