Skip to content

צלפים מעזה פתחו באש לעבר חקלאי שחרש בשדות

החקלאי הסתתר מאחורי הטרקטור ולא נפגע. צה"ל חילץ את האיש והשיב באש. אנשי הקיבוץ הסמוך, שמתורגלים בירי פצמ"רים ורקטות, הופתעו מירי צלפים בכינון ישיר: "אירוע מסוג זה מזמן לא היה לנו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החקלאי הסתתר מאחורי הטרקטור ולא נפגע. צה"ל חילץ את האיש והשיב באש. אנשי הקיבוץ הסמוך, שמתורגלים בירי פצמ"רים ורקטות, הופתעו מירי צלפים בכינון ישיר: "אירוע מסוג זה מזמן לא היה לנו"

מאת מאור אליק 

צלפים פתחו לפני שעה קלה באש מרצועת עזה לעבר חקלאי, אזרח נורווגי, שעבד בשדות הקיבוץ בו הוא חי, בשטחי המועצה האזורית אשכול. החקלאי ההמום קפץ מהטרקטור עליו עבד והסתתר מאחוריו וכך ניצל מפגיעה. הטרקטור ספג פגיעת כדור ישירה במנוע. כוחות צה"ל הוזעקו למקום וחילצו אותו לאחור וכוחות צה"ל השיבו אש לכיוון מקורות הירי.

רכז הביטחון של הקיבוץ הסמוך שמע את הירי והזעיק את צה"ל. בקיבוץ מוסיפים, שאנשי הקיבוץ, שמתורגלים בירי פצמ"רים ורקטות, הופתעו מירי צלפים בכינון ישיר. "אירוע מסוג זה מזמן לא היה לנו", אמרו בקיבוץ. בקיבוץ חוששים, כי בעקבות האירוע יחליט האזרח לעזוב את ישראל אליה הגיע עם משפחתו על מנת לבדוק אפשרות להשתלב בחיי הקיבוץ בפרט ובארץ בכלל.

ראש המועצה האזורית אשכול, חיים ילין, אמר כי "הקרקע והחקלאות הם ערכים בסיסיים עליהם גדלנו. האימרה 'עד התלם האחרון' היא ערך ולא סיפורי מייסדים. ידוע לנו מה הסיכון בכל יום שאנו מעבדים את הקרקעות וידוע לנו שצה"ל מגן עלינו". 

בתחילת החודש נהרג סמל ראשון נתנאל מושיאשוילי( 20) מירי מחבל, שחדר מבעד לגדר המערכת בחסות הערפל באזור כיסופים. מושיאשוילי היה חובש פלוגתי והוזעק לאירוע יחד עם כוח המ"פ שהוזנק.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן