Skip to content

ח"כ אנסטסיה מיכאלי: "ההומואים הם מסכנים… בסוף הם מתאבדים בגיל 40"

בתגובה אומרת ח"כ זהבה גלאון (מרצ): "לא רק ההומואים, כל אזרחי המדינה עוברים כבר כמה שנים הטרדה קשה מנוכחותה של אנסטסיה מיכאלי בחיים הציבורים. אנחנו צריכים להיות מאושרים שערוצים בטלוויזיה נותנים במה לקהילה הגאה - ללא מעט מפלגות בכנסת יש מה ללמוד בתחום"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתגובה אומרת ח"כ זהבה גלאון (מרצ): "לא רק ההומואים, כל אזרחי המדינה עוברים כבר כמה שנים הטרדה קשה מנוכחותה של אנסטסיה מיכאלי בחיים הציבורים. אנחנו צריכים להיות מאושרים שערוצים בטלוויזיה נותנים במה לקהילה הגאה – ללא מעט מפלגות בכנסת יש מה ללמוד בתחום"

מאת צבי זינגר

ח"כ אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו) עושה זאת שוב – והפעם: נגד קהילת ההומואים ונגד ערוץ 10.

אנסטסיה מיכאלי: "מסכנים ההומואים". (צילום: אתר הכנסת)
אנסטסיה מיכאלי: "מסכנים ההומואים". (צילום: אתר הכנסת)

במהלך דיון שנערך בכנסת, בוועדה לקידום מעמד האשה, בנושא הטרדות מיניות, תקפה ח"כ מיכאלי את ערוץ 10. "כשאני פותחת את הערוץ, אני רואה תכניות בידור, כביכול, על כמה זה נחמד להיות הומו", אמרה. "רוב ההומואים הם חבר'ה שעוברים חוויה מאוד קשה של הטרדות מיניות מגיל צעיר מאוד וזה הולך ומידרדר הלאה. מאיפה יש לערוץ 10 זכות לשדר תוכניות שמראות כמה כיף לרקוד ולהתאפר?

"הם מסכנים, אותם הומואים", אמרה מיכאלי. "בסוף הם מתאבדים בגיל 40, ואלה אותם חבר'ה שרוצים להיות נשים והם נשים".

ב"ישראל ביתנו", הגיבו על דבריה של ח"כ מיכאלי בהבהרה בדחיה מוחלטת של דבריה ואמרו כי הדברים אינם מייצגים את עמדת המפלגה. "ח"כ מיכאלי אמרה את דבריה על דעת עצמה", נאמר בתגובת המפלגה. אין זו הפעם הראשונה שבה מסתייגת המפלגה בפומבי ממעשיה של ח"כ מיכאלי. גם לאחר ששפכה מים על ח"כ ר'אלב מג'אדלה – גינתה אותה מפלגתה, "ישראל ביתנו", בפומבי.

לפני כחצי שנה הורחקה, כזכור, ח"כ מיכאלי מהדיונים בכנסת, לאחר ששפכה כוס מים על ח"כ ראלב מג'אדלה, במהלך דיון בוועדת החינוך של הכנסת. לפני כן הורחקה לשבוע לאחר שהתעמתה פיסית עם ח"כ חנין זועבי, שעה שזו עמדה על הדוכן ונאמה במליאת הכנסת.

בתגובה אומרת ח"כ זהבה גלאון (מרצ): "לא רק ההומואים, כל אזרחי המדינה עוברים כבר כמה שנים הטרדה קשה מנוכחותה של אנסטסיה מיכאלי בחיים הציבורים. אנחנו צריכים להיות מאושרים שערוצים בטלוויזיה נותנים במה לקהילה הגאה – ללא מעט מפלגות בכנסת יש מה ללמוד בתחום".

דובר "גאווה בליכוד", גיל קול, מסר בתגובה:"דברי חברת הכנסת הם דוגמה לבורות הקיימת בכל הנוגע לקהילה הגאה וזו הסיבה העיקרית לכך שצריך לתת נראות רבה יותר לנושא כדי למנוע הומופוביה; ובנראות אין הכוונה אך ורק למצעד הגאווה בתל אביב, שהוא ססגוני ממש כמו מצעד האהבה הסטרייטי שמתקיים אף הוא בעיר, אלא גם בחיי היום יום – כאחים ואחיות, הורים לילדים, קולגות וחברים".

קול הוסיף: "אנו שמחים שמפלגת ישראל ביתנו התנערה מדברי הח"כ אנסטסיה מיכאלי. בכוונתנו ליזום פגישה עם חברת הכנסת על מנת להפריך תפישות שגויות שיש לה על חברי הקהילה".

יו"ר הפורום הגאה במרצ, דרור מזרחי, על דברי ח"כ מיכאלי: "דבריה של ח"כ מיכאלי הזויים ומנותקים מהמציאות, ומראים כי היכרותה עם הקהילה הגאה נשענת על סטיגמות ודעות קדומות. אני מזמין את מיכאלי לראות איך הומואים ולסביות מנהלים את חייהם באושר בכל גיל, כל עוד לא מתנכלים להם ופוגעים בזכויותיהם. נודה לה אם תחסוך לנו את הגיגיה המוזרים ותפיסותיה השמרניות, ובמקום זאת תתחיל לפעול להשוואת זכויות הקהילה הגאה בישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן