Skip to content

אופנה בשחקים: בננה ריפבליק עיצבה את מדי צוות האוויר לחברת התעופה וירג'ין אמריקה

היכונו לדור הבא של אופנת מדי הדיילים והטייסים. גם אתם רוצים להדק חגורות? תוכלו לרכוש מדים תואמים במהלך הטיסה או בחנויות בננה ריפבליק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אתמול (יום שני) הכריזו מותג האופנה הבינלאומי בננה ריפבליק וחברת התעופה וירג'ין אמריקה על השקת המדים החדשים לצוותי האוויר של החברה. המדים עוצבו במראה אופנתי מודרני ורענן, בצבעי הלוגו של וירג'ין אמריקה ובהתאמה לעיצוב הפנימי החדש של מטוסי החברה. ואכן, אם לשפוט מצילומי צוות האוויר ששמחו לדגמן את המדים החדשים, יש כאן מהפך אופנתי מושלם.

מדי צוות האוויר של חברת וירג'ין אמריקה בעיצוב בננה ריפבליק

בשנים האחרונות שיתפו חברת התעופה האמריקאית וירג'ין אמריקה ומותג האופנה הבינלאומי בננה ריפבליק פעולה מספר פעמים. שיאו של שיתוף פעולה זה היה תצוגת אופנה במהלך טיסה בשנת 2010.

מדי צוות האוויר של חברת וירג'ין אמריקה בעיצוב בננה ריפבליק

פרויקט עיצוב המדים ארך שמונה עשרה חודשים וכלל ישיבות סיעור מוחות בין מעצבי בננה ריפבליק וקבוצות מיקוד ומדידות של אנשי הצוות השונים בחברת וירג'ין אמריקה. האתגר היה לעצב מדים שהם אופנתיים, עמידים ונוחים. עבור הגברים שבחבורה עוצבו תשעה סגנונות שונים, שכוללים מעיל עור, מעיל גשם, סווצ'רים, חולצות ומכנסיים. עבור הנשים עוצבו שלושה עשר סגנונות שונים, לרבות חצאית עיפרון, שמלה, מכנסיים, מעיל עור ומעיל טרנץ', צעיפי משי, חגורות וסינרים ממותגים להגשת ארוחות.

מדי צוות האוויר של חברת וירג'ין אמריקה בעיצוב בננה ריפבליק

החל מיום 8.8.12, יום בו תציין וירג'ין אמריקה חמש שנים לפעילותה, יילבשו צוותי האוויר את המדים החדשים בכל טיסות הפנים של החברה.

מדי צוות האוויר של חברת וירג'ין אמריקה בעיצוב בננה ריפבליק

רוצים גם? החברה תאפשר לנוסעיה לרכוש פריטים שונים מהקולקציה החדשה במהלך הטיסות וביניהם משקפי טייסים, מעילים ותיקי עור. פריטים נבחרים מהקולקציה יימכרו גם בחנויות בננה ריפבליק.

מדי צוות האוויר של חברת וירג'ין אמריקה בעיצוב בננה ריפבליק

בתחילת החודש נבחרה חברת וירג'ין אמריקה הקליפורנית לחברת התעופה הפנימית הטובה ביותר לשנת 2012 בסקר קוראים של מגזין התיירות היוקרתי "Travel + Leisure". זוהי השנה החמישית ברציפות שהחברה זוכה בתואר זה, הישג מכובד בהתחשב בכך שהוקמה רק לפני חמש שנים.

ואם זה לא מספיק, הרי שבשבוע שעבר זכתה וירג'ין אמריקה בשלוש קטגוריות במסגרת דירוג World Airline Awards 2012: חברת התעופה הפנימית הטובה ביותר, חברת התעופה low-cost הטובה ביותר וחברת התעופה בעלת צוות השירות הטוב ביותר בקרב חברות התעופה הפועלות בצפון אמריקה. הדירוג הבינלאומי מבוסס על סקר שנמשך 10 חודשים, כולל 200 חברות תעופה, תשאול של 18 מיליון לקוחות בממוצע ממאה מדינות.

* * *

הצילומים למדור אופנה ב"מגפון" באדיבות החברות בננה ריפבליק ווירג'ין אמריקה.

* * *

 אהבתם/ן? עקבו אחרינו בטוויטר, הצטרפו אלינו בפייסבוק

מגפון אופנה גם בטוויטר. מוזמנים לעקוב בשני קליקיםמגפון אופנה גם בפייסבוק. מוזמנים/ות להצטרף בשני קליקים

* * *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן