Skip to content

החממה: סדרת חמישים פרקים לילדים ולנוער

החממה היא סדרה חדשה לבני הנעורים מבית היוצר של גיורא חמיצר ובבימויו של רועי פלורנטין, שתוקרן בערוץ ניקולדיאון של חברת שידורי הלווין יס. ההפקה מבטיחה אורך נשימה של חמישים פרקים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תוכן העלילה נושא את הניחוח המוכר של סיפורי אהבה וידידות נעורים, שנבנים על מתח הציפייה לקראת הפרק הבא. חמיצר, יוצר 'השמינייה' ו'האי', ופלורנטין, במאי 'ארץ נהדרת', 'מעצר בית', 'המובילים' ו'יפניק' חברו לצילומי הסדרה, שהתסריט שלה נשען על סיפורה של קבוצת נערים מובחרים שיועדה להתחנך ב'חממה'  האליטיסטית כדי להיות 'דור העתיד של המדינה'.  צעירים מבריקים, ספורטיביים ו'המוכשרים ביותר במדינה', המתקבצים בחממה שהיא מבנה קסום על שפת הכנרת: בית הספר שגידל דורות של מנהיגים.

החממה (צילום: אבשלום ששוני)

עם הזמן מתברר לגיבורים כי מתחת לחזות הפסטורלית של בית הספר מסתתרת מזימה שיכולה לגרום לאסון נורא, אותו יוכלו לשרוד רק אם ישכילו כולם לשתף פעולה ולשים בצד את היריבויות האישיות, במגמה לנצח את כוחות הרשע ולהציל את עצמם ואת חבריהם.

לצד עלילת המתח הצוברת תאוצה, מתנהלים הנערים בין הלימודים המיוחדים במינם ב"חממה" לבין בילויים, אהבות, אכזבות, חברויות ויריבויות ההופכות לחברות נפש. דבר אחד בטוח, מבטיחים יוצרי הסדרה: כששנת הלימודים הזו תסתיים, אף אחד מהם כבר לא יחזור להיות מי שהיה…

 כוכבי הסדרה הם השחקן, הזמר ומנחה "שטותניק", לי בירן, גאיה-שליטא כץ, ידין גולדמן, ליאור שבתאי, ג'וי ריגר, אלי קרן אסף (הפיג'מות) , דניאל ליטמן, דר זוזובסקי ושיר מורנו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן