Skip to content

סר פטריק סטיוארט לישראל: יככב בסרטו של רשף לוי "לצוד פילים"

השחקן השקספירי המהולל ואחד מכוכבי הקולנוע הגדולים בעולם יחליף את ג'ון קליז הסובל מהפרעות חמורות בקצב הלב. צילומי הסרט מתחילים מחר בירושלים וסטיוארט יגיע לארץ ב-9 באוגוסט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
יופיע עם איבגי, מוני מושונוב, צביקה הדר וששון גבאי. סטיוארט. צילום: ויקיפדיה

סר פטריק סטיוארט, המגלם את פרופ' צ'ארלס קסבייר בסדרת סרטי "אקס-מן" וקפטן ז'אן לוק פיקארד בסדרת סרטי הטלוויזיה והקולנוע "מסע בין כוכבים"      (Star Trek), לוהק במקום השחקן ג'ון קליז לסרטו של רשף לוי "לצוד פילים", בהפקתם של אהוד בלייברג ומשה ולאון אדרי. 

לפני מספר שבועות חש קליז בליבו והוא סובל מהפרעות חמורות בקצב הלב. רופאיו אסרו עליו לנסוע, או להיות תחת עומס עבודה. קליז, שהיה שותף של לוי בעבודה על התסריט, התגייס לסייע במציאת מחליף ראוי, והבטיח לסייע גם בהמשך. 

סר פטריק סטיוארט, הנחשב לאחד השחקנים המובילים בעולם, קיבל את התסריט לפני שבועיים והחליט להצטרף. לפני ימים ספורים נחתם סופית החוזה. 

רשף לוי: "ג'ון קליז התקשר וסיפר לי על מצבו הבריאותי, זה מאד הלחיץ אותי. מדובר באיש יקר, שהיה כיף גדול להכירו ולהתחבר אליו. הוא לקח את זה מאד קשה, וכפי שהגדיר זאת בדרכו הקומית – אם היה מדובר בכליות הייתי שם קצוץ על הרופאים ומגיע, אבל כליות יש שתיים ולב יש רק אחד". 

"אנחנו בקשר רציף ואני מאד מקווה שהוא ירגיש טוב ויתאושש. הוא איש שאני אוהב ומעריץ שנים, אני בטוח שכשמצבו ישתפר עוד נעבוד ביחד. אבל ההצגה חייבת להימשך. סר פטריק סטיוארט הוא אחד מכוכבי הקולנוע הגדולים בעולם כיום, הוא שחקן שקספרי מוערך, ושיחק בסדרות המדע בדיוני הגדולות בהיסטוריה. הוא שחקן נפלא, שירים את הסרט שלנו לגבהים אחרים. שיניתי את התסריט כדי שהדמות תתאים לו, ואני כל כך שמח שהוא איתנו". 

הסרט "לצוד פילים" יחל להצטלם מחר, יום שני, בירושלים עם נבחרת שחקנים חלומית, המונה את ששון גבאי, מוני מושונוב, משה איבגי, צביקה הדר, יעל אבקסיס, תיקי דיין, שושיק שני, עזרא דגן ו-פטריק סטיוארט. סר פטריק סטיוארט יגיע לישראל ב-9 באוגוסט.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן