Skip to content

מטוס בואינג 737 של אל על נחת אמש בחירום בנמל התעופה בבודפשט

במערכת הדלק התגלתה תקלה שאילצה את הטייסים לסטות מהנתיב לבריסל ולנחות בנמל התעופה ההונגרי. במטוס היו 100 נוסעים. לאחר תיקון התקלה שב המטוס והמריא בדרכו לבריסל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בואינג 737 של אל על עם 100 נוסעים, שהיה בדרכו לבריסל, נאלץ אמש לנחות בחירום בנמל התעופה של בודפשט, בגלל תקלה במערכת הדלק. המטוס נחת בשלום בנמל התעופה ההונגרי בשעה 8 וחצי בלילה. טכנאים תקנו את התקלה והמטוס שב והמריא ונחת היום לפנות בוקר בבריסל. בשעה שש בבוקר המריא המטוס מבריסל בדרכו לישראל.

אתמול בערב הבחינו טייסי מטוס בואינג 737 של אל על, שהיו בטיסה לבריסל, בתקלה במערכת הדלק, שאיפשרה לדלק לזרום, ללא פיקוח, בין שני צידי המטוס והקשתה בכך לשמור על איזונו. הצוות התקשר לבקרה האווירית ההונגרית וביקש לנחות בנמל התעופה של בודפשט, שהיה הקרוב היותר לנתיב טיסתו. בנמל התעופה ההונגרי הוכרז חירום ומטוס אל על נחת בו בשלום בשעה 8 וחצי בערב.

טכנאים איתרו את השסתום הסורר שגרם לתקלה ותיקנו אותה. המטוס עם הנוסעים שב והמריא בסביבות השעה 2 בלילה וטס לבריסל, שם נחת לפנות בוקר. לאחר שאסף את הנוסעים, שהמתינו לבואו כמה שעות, המריא המטוס בשעה 6 בבוקר בחזרה לישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן