Skip to content

בנק הפועלים משיק את מועדון הלקוחות "פועלים Cash Back"

המועדון הגדול בישראל יקנה למחזיקי כרטיס אשראי שהנפיק הבנק החזר כספי על רכישות שיבצעו - ישירות לחשבון הבנק. חברי המועדון ייהנו גם ממבצעים אטרקטיביים והטבות ייחודיות. עשרות רשתות מובילות כבר הצטרפו לתכנית המועדון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בנק הפועלים משיק את פועלים Cash Back – מועדון הלקוחות הגדול בישראל, שיקנה לכל לקוחות בנק הפועלים, המחזיקים בכרטיסי אשראי שהונפקו על ידי הבנק, החזר כספי ישירות לחשבון הבנק, ברכישת מוצרים ושירותים בכל אחד מבתי העסק המשתתפים בתכנית. כמו כן, הלקוחות ייהנו ממבצעים אטרקטיביים והטבות ייחודיות. בפועלים Cash Back ישתתפו מאות עסקים, הן רשתות מובילות והן בתי עסק קטנים בכל רחבי הארץ.

צירוף אוטומטי

כל מחזיקי כרטיסי האשראי של בנק הפועלים מקבוצת ישראכרט (כרטיסי ישראכרט, מאסטרקארד וויזה) ואמריקן אקספרס, יצורפו באופן אוטומטי לפועלים Cash Back, ללא כל צורך ברישום וללא כל תשלום נוסף. (לא כולל כרטיסי חיוב שאינם כרטיסי אשראי' מסוג DIRECT, דלקנים וכרטיסים נטענים).

ההחזרים הכספיים בגין רכישות חברי המועדון יהיו בשיעור של עד 10% מסך סכום הרכישה. ההחזרים שיתקבלו מבתי העסק שישתתפו בפועלים Cash Back יוזרמו במזומן לחשבון הבנק של לקוחות פעם בחודש ויפורטו בדו"ח התנועות בכרטיס האשראי.

עם השקת התוכנית, מכריזים בנק הפועלים ובתי העסק המשתתפים בתוכנית על מבצעי השקה אטרקטיביים.

חידוש נוסף בתוכנית פועלים Cash Back – ההחזרים הכספיים יינתנו לא רק על רכישות בנקודות המכירה אלא גם על רכישות באמצעות האינטרנט בבתי עסק המשתתפים בתוכנית.

ערך מוסף ללקוחות

חלק מהאסטרטגיה. מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן
חלק מהאסטרטגיה. מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן

"המהלך מהווה חלק מהאסטרטגיה של הבנק הממוקדת במתן ערך מוסף לכל לקוחותיו, תוך שקיפות מירבית, וכן לתמוך בהתפתחות הסקטור העסקי בישראל בכלל, ובעסקים קטנים ובינוניים בפרט. במסגרת המועדון החדש ישולבו עסקים קטנים רבים, שייהנו מפלטפורמה שיווקית רחבה, ממש כמו הרשתות הגדולות", אמר אמר ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים.

אלי כהן, מנהל מטה שיווק, שירות ואחריות חברתית בבנק הפועלים, אמר: "במהלך של בנק הפועלים יש בשורה כפולה לעולם הצרכנות בישראל: אנו הופכים את כרטיסי האשראי של הבנק לכלי חסכוני ביותר בהתנהלות היום-יומית של לקוחות הבנק, ובמקביל מעניקים לאלפי בתי עסק בישראל, כולל עסקים קטנים, את היכולת לפתח ולהרחיב את פעילותם על בסיס נאמנות ארוכת טווח של לקוחותיהם".

בתוכנית פועלים Cash Back ההחזרים הכספיים אינם מותנים במינימום פעילות בכרטיס האשראי או בגובה המחזור החודשי, אינם מותנים ברישום מראש להטבה ואינם מותנים במימוש ברכישה חוזרת בבית העסק ששייך לתכנית.

עשרות רשתות מובילות כבר הצטרפו לתוכנית מועדון פועלים Cash Back וכן כ-250 עסקים קטנים בכל רחבי הארץ. בנק הפועלים מתעתד להרחיב את רשימת העסקים המשתתפים בתכנית ויאפשר לכל בית עסק שירצה להעניק הטבות ללקוחות, להצטרף לתוכנית המועדון. מעריכים, כי בתום השנתיים הראשונות לפעילות המועדון, יצטרפו לתוכנית יותר מ-3,000 בתי עסק קטנים ובינוניים וכ-120 בתי עסק גדולים.

בין העסקים והחברות שכבר הצטרפו לתוכנית: רשת קסטרו, סטימצקי, ישרוטל, קפה ג'ו, רמי לוי שיווק השקמה באינטרנט, א.ל.מ, קשרי תעופה, גלובוס גרופ, נגב קרמיקה, אופטיקה הלפרין, אדידס, וואלה שופס, כיתן, באדג'ט, אופיר טורס, שלמה Sixt, ישראייר, סבון של פעם, תדיראן סטור, רימונים, תשלובת אלוני, מצמן את מרוץ, לי קופר, מדינה מילאנו, שטיחי כרמל, ברליץ, DELL, לאוקסיטן, בנטון, פדני, רהיטי שגם, קוק סטור, ניופאן גורמה, מכבי תל אביב ועוד.

מידע מפורט על ההחזרים

במסגרת אתר הבנק, מושק אתר הטבות חדש ויעודי לפועלים Cash Back שיכלול מידע מפורט על ההחזרים הכספיים הניתנים על ידי בתי העסק שמשתתפים בתוכנית. האתר גם יפרסם בכל חודש מבצעים אטרקטיביים ללקוחות הבנק בבתי עסק נבחרים.

בנק הפועלים מתכוון להשיק בעתיד אפליקציה סלולרית מבוססת מיקום, שתאפשר ללקוחות לקבל מידע עדכני אודות ההטבות והמבצעים מכל מקום ובכל זמן.

הילה הרמולין-רונן, מנהלת האסטרטגיה השיווקית בבנק הפועלים, אומרת: "לקוחות בנק הפועלים מחזיקי כרטיס האשראי הבנקאי, ייהנו מהחזר כספי וממגוון רחב של הטבות ומבצעים שמצטרפים להטבות שמעניקות ישראכרט ואמריקן אקספרס כבר היום, ובכך ייהנו לקוחות הבנק מהצעת ערך רחבה ואטרקטיבית יותר. במסגרת פעילות המועדון, נפעל להגדלת סכום ההחזר הכספי שכל לקוח יקבל ע"י הצעות אטרקטיביות שרלוונטיות ללקוחות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן