Skip to content

נתניהו הרים כוסית ושידר כוונה להמשיך עד לסיום הקדנציה

"יש נחשול גדול שעולה במזרח התיכון ואנחנו מנווטים היטב מולו ונמשיך לשמור על מדינת ישראל", אמר נתניהו. "היציבות השלטונית שלנו מעניקה המון לאזרחי ישראל ולמדינת ישראל. בישיבות שערכתי עם ראשי הסיעות אני יכול להגיד שכולם רוצים עכשיו. אם אנחנו רוצים, אנחנו יכולים - זה תלוי רק בנו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חרף השמועות והלחישות – נתניהו מתכוון, בכל זאת, להמשיך את הקדנציה הנוכחית עד לסיומה החוקי. יותר מרמז לכך השמיע הערב ראש הממשלה, בהרמת הכוסית הרביעית במספר, שערך לחברי הקואליציה במעונו הרשמי בירושלים. נתניהו אף אמר במפורש, כי בכוונתו להעביר "תקציב אחראי".

"קואליציה יוצאת מן הכלל". נתניהו בגיבושון שערך לחבריו בקואליציה. (צילום: איציק בירן)
"קואליציה יוצאת מן הכלל". נתניהו בגיבושון שערך לחבריו בקואליציה (צילום: איציק בירן)

"יש פה קואליציה יוצאת מן הכלל, הבאתם תוצאות גדולות לאזרחי מדינת ישראל", אמר נתניהו לבאי ה"גיבושון". "ההישגים שלנו כבירים בכל זמן, והם נדירים בזמן שאנו פועלים. אל מול הטלטלה האיזורית מסביבנו והמשבר הכלכלי הגדול ביותר ב-80 השנים האחרונות ישראל היא אי של יציבות".

נתניהו המשיך ואמר: "יש נחשול גדול שעולה במזרח התיכון ואנחנו, שיודעים איפה אנחנו חיים, מנווטים היטב מולו ונמשיך לשמור על מדינת ישראל. היציבות השלטונית שלנו מעניקה המון לאזרחי ישראל ולמדינת ישראל. כדי להמשיך בעשייה וביציבות אנחנו צריכים להעביר תקציב אחראי. בישיבות שערכתי עם ראשי הסיעות אני יכול להגיד כולם רוצים עכשיו. ואם אנחנו רוצים, אנחנו יכולים – זה תלוי רק בנו.

"מול האתגרים שמדינת ישראל ניצבת זה הדבר הנכון לאזרחי ישראל", אמר נתניהו, "ואני מתרשם בערב בזה שיש רצון ואז ניפגש בפעם החמישית בשנה הבאה ונהיה בטוח במערכת בחירות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן